Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Bine vam gasit,de ceva timp mia aparut un scartait foarte strident si constat ca vine din zona transmisie accesorii,ok.
Pas1, schimb cureaua transmisie accesorii nici o schimbare,pas2 schimb rola intinzatoare nici o schimbare,a mai ramas alternatorul si mai mult ca sigur banuiesc eu ca este fulia de la alternator,dar datorita costului mare nu prea dispun sami cumpar una noua si nici folosita nu as pune ca nu stiu cat ma tine.
Acum vin cu intrebarea mea la dumneavoastra,se poate remedia fulia (scartaitul) macar si pe termen scurt pana dispun de bani sami cumpar una noua?
Mentionez ca la turatie de peste 1800-2000 dispare acel scartait
Multumesc cu multa stima.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,501
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bun venit!
Ar putea fi de la rulmenti acel scartait, nu doar de la fulie.
Vino pe la intalniri.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fulia la Z13DT si restul derivatelor e cu ambreiaj, te va lasa si nu mai ai incarcare.
Solutii de depanare cam subtire, alta noua si asta este, nu ai bani ? Mergi pe jos !
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
E 200 ron fulia de alternator INA = piesa de uzina
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
dar rulmentru din alternator din coada e bun ?Smile
  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Scartaitul provine sigur de la fulie,rulmentii nu fac nici un zgomot.
Credeam ca se poate face o asa zisa improvizatie temporara,prin punctare cu sudura intre partea exterioara a fuliei si partea interioara,eliminand astfel ambreajul.
Ce nu inteleg,ce rol are o fulie cu ambreaj fata de una fixa care erau montate pe alternatoare la motorizari mai vechi!
  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu o intrebare catre Tiaz,te rog poti sa-mi dai siteul de unde pot achizitiona fulia de INNA la pret de 200 roni?
Multumesc la toata lumea pentru sfaturi..!
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pentru domnul Ionel, un scurt video edificator cu privire la rolul ambreiajului: http://www.youtube.com/watc...player_detailpage

Alternatorul opune rezistenta in mod diferit in functie de consumul de curent.Porniti doar dezaburirea sau faza lunga sau chiar avariile, si veti observa cum variaza putin relantiul.

Ati incercat si pornirea masinii fara cureaua de accesorii ca sa va asigurati ca sunetul provine sigur de la una din fuliile de pe partea de accesorii?

Eu am intampinat o problema similara si alta a fost cauza desi initial am crezut ca e de la fulia alternatorului: detalii aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116249
Skip ads

  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc la toata lumea de la care am primit un raspuns la problema mea,si aici am sa raspund la toti fara sa enunt pe cineva.
Problema mea cu scartaitul provenit de la alternator,este sigur de la fulia de tip ambreaj si am achizitionat una ITALIANA la un pret de 180 de roni,este un pic diferita ca lungime(adica mai scurta)dar se nimereste la fix si ca pzitie directionala cu cureaua de accesorii si functioneaza perfect.
Intrebarea mea a fost daca pot sa o rezolv pe moment, ca trebuia sa merg la un timp foarte scurt dupa afisarea defectului aici.
Multumesc si pentru videoclipul oferit a intelege care este scopul ei in tot mecanismul de transmisie accesorii.
Am sa postez si cum am ajuns la concluzia ca este sigur fulia defecta,dupa ce am schimbat cureaua de accesorii si rola intinzatoare si defectul persista,am demontat alternatorul si am prins in menghina intre sipci de brad fulia,su cu o cheie care se potriveste pe axul rotorului,am rotit stanga si dreapta cea ce nu trebia sa mearga decat intrun sens,la mine sa invartit in ambele sensuri plus ca scotea acelasi scartait ca pe masina.
Toate cele bune si drum intins!
  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Revin dupa un an si 10 luni cu discutia din titlul topicului,schimbat fulie alternator ,rulat 11000km si a picat fata de originala din fabrica 90 000.Ma inbolnavit mintal si am si turbat de nervi,lucru care ma determinat sa ma uit si la alte tipuri de autoturisme sa vad daca au acesta (FULIE CU AMBREAJ) surpriza mia fost ca nu toate au asa ceva,si au fulie fixa pe alternator indiferent de benzinar sau motorina.Cae este explicatia daca un opel ASTRA TDI 1,7 are fulie fixa,si un opel AGILA CDTI 1,3 are cu ambreaj...?
  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu o discutie purtata de mine pe acest forum,cu rolul fuliei de alternator cu ambreaj.In 2013 am avut ghinionul sa-mi pice(defecteze) fulia de tip ambreaj la alternator fapt care ma determinat sa cer sfaturi pe acest forum ne fiind in cunostinta de cauza.Sfaturile primite au fost cu schimbata cu una noua.Vreau sa va spun ca nu este neaparat sa fie cu ambreaj,am studiat m-ai multe modele de opel si m-ai noi ca fabricatie ca auto meu si am constatat ca au fulii de tip fixe din fabrica.Atunci cei care sunteti vechi si cu experienta pe acest forum,de ce dati informatii eronate ca doar asa ganditi ca ar trebui sa fie? Doar ca sa facem vanzari celor care se ocupa cu inselarea posesorilor de auto care nu se pricep? Fulia in Germadia costa maxim 20 euro si la noi ajuge cu pretul de 400 roni! Care este scopul acestui siteu? comercial?
Va spun eu care este rolul acestei fulii,in cazul in care se blocheaza rulmentii alternatorului nu rupe sau uzeaza cureau de transmisie. Astept comentarii chiar si de la ADMINI...!
  • vulpoiu ionel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Dupa o discutie veche purtata despre o fulie cu ambreaj,am ajuns la o concluzie.Fulia este conceputa ca in cazul in care unul din rulmentii alternatorului se blocheaza,sa nu rupa cureaua de accesorii si doar atat.Eu am OPEL AGILA 1.3 CDTI din 2006 cu fulie ambreaj la alternator.Vecinul are OPEL ASTRA 1.7 DTI din 2008 cu fulie fixa la altrnator. Vati dat cu parerea ca tebuie schimbata cu una noua,si nu merge blocat ambreajul ca vezi doamne se intampla tragedie mare.Care este diferenta intre AGILA si ASTRA?
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Rolul fuliei cu ambreiaj este în felul urmãtor : 1 pe motoarele diesel sau montat fulii cu ambreiaj unisens pentru a uniformiza turatia alternatorului si a reduce socurile in rola intinzatoare.
Functioneaza cam ca si butucul de la bicicleta. Motorul poate sa invarta alternatorul, insa alternatorul dac are turatie mai mare se învârte în gol. Acum alegerea este a ta daca pui una normala .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
vulpoiu ionel a scris:Dupa o discutie veche purtata despre o fulie cu ambreaj,am ajuns la o concluzie.Fulia este conceputa ca in cazul in care unul din rulmentii alternatorului se blocheaza,sa nu rupa cureaua de accesorii si doar atat.
Concluzia ta nu are logica...Conform ideii tale alternatorul nu ar mai incarca in vecii...Atentie la sensul de blocare...
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut. stie cineva ce chei sunt necesare pentru demontare unei fuli cu ambreiaj de pe alternator , recent am schimbat alternatorul cu unul cu fulie simpla si imi vibreaza foarte urat cureaua de accesorii. as vrea sa dau fulia jos de pe alternatorul vechi si sa o montez pe cel de pe masina fara sa il mai dau jos ?. multumesc ?

opel astra h 1.7 dth 101hp
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR