Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! De ceva timp am observant o scurgere de ulei in spatele motorului si am dus masina la service (Service-ul Next Part de pe Cetatii, cei din Timisoara probabil ca stiu unde este) si au descoperit ca imi curgea ulei pe langa termoflot. Cei de la service au spus ca trebuie sa schimb garniturile din el ca are acolo niste oring-uri mici si ca alea trebuie schimbate....ok, zis si facut, dar problema tot nu a fost rezolvata pentru ca dupa 2 zile de mers cu masina am mers din nou la ei si au descoperit ca problema tot mai exista. Asa ca rezolvarea dupa spusele lor ar fi sa-mi schimb termoflotul pentru ca el fiind din aluminiu si incalzindu-se foarte tare unde se aseaza pe blocul motor scapa pe langa el si au mai spus ca nu are nici o garniture intre termoflot si bloc (mie mie se pare ciudat, dar poate asa o fi). Un termoflot nou este in 1120 de lei si vine cu tot corpul pe care se infileteaza filtrul de ulei de aceea costa atat, acum eu vreau sa va intreb, se merita sa-mi pun unul nou sau sa pun unul second, ce ziceti? Poate a mai intalnit cineva problema asta! Eu as merge pe unul nou in speranta ca problema mea va fi rezolvata.....si sincer nu m-as mai duce nici la acel service pentru ca nu prea mai imi inspira incredere....
Mersi anticipat
Skip ads

  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pai incearca sa mai mergi la alt service, din cate inteleg eu cred ca problema chiar mare nu ar fi, poate nu au prins termoflotul cum trebuie. Mai sunt variante poti incerca cu niste o ring uri mai groase, depinde cum se fixeaza pe bloc.Eu sunt de parere ca solutii exista si mult mai ieftin decat sa dai atatia bani pe unul nou.
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, pai nu as da chear atatia bani pe unul nou avand in vedere faptul ca nu stiu daca se rezolva problema 100%. O sa merg alt undeva cu masina asta este clar! Cu niste oring-uri mai mari nu cred ca merge ca are niste oring-uri special care au un locas special acolo in termoflot.
  • auras_dorin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut gabi timis! ai rezolvat problema cu termoflotul?
Skip ads

  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, saptamana asta as vrea sa-l schimb si termoflotul dar acum sunt programat cu masina la reprezentanta pentru schimbul de oring de la pompa de ulei pentru ca am primit eroarea cu presiunea uleiului scazuta si cei de la reprezentanta aveau chear atunci vreo 3 Insignia cu motoarele stricate acolo si m-am cam panicat putin, asa ca am hotarat sa schimb oringul si apoi si termoflotul care se pare ca scapa pe langa el ulei in draci....si m-am hotarat sa pun unul nou.
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat astazi termoflotul, am pus unul nou si sa stiti ca se schimba usor si cel nou a venit cu toate oringurile pe el si cu filtru ce ulei nou. Acum voi merge cam o saptamana sau doua cu masina dupa care merg din nou la service sa vad daca mai pierde ulei sau nu! Deci sfatul meu este sa puneti unul nou daca aveti probleme cu el!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate, aceeasi problema o am si eu..., am inlocuit garniturile de la termoflot, cand am umblat la oringul de la aspiratia pompei de ulei.
De ceva vreme tot urmaresc "pata" care ramane dimineata, in dreptul acestuia si vad ca persista... Solutia...,inlocuire..., l-am comandat si astept sa vina... Sad
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut, Gyzmo! Iti curgea ulei inainte de a schimba garniturile de la termoflot?
Skip ads

  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, înlocuirea e singura soluție, am încercat și eu cum v-am spus cu schimbarea acelor oring-uri din termoflot și nu a funcționat. Singura soluție a rãmas înlocuirea lui care necesita ceva bani, însã el este ușor de schimbat, vine cu toate oring-urile în el și cu filtru nou de ulei, ãsta ca sa știți Cum ar trebui sa-l primiți. Bafta!
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Da, înlocuirea e singura soluție, am încercat și eu cum v-am spus cu schimbarea acelor oring-uri din termoflot și nu a funcționat. Singura soluție a rãmas înlocuirea lui care necesita ceva bani, însã el este ușor de schimbat, vine cu toate oring-urile în el și cu filtru nou de ulei, ãsta ca sa știți Cum ar trebui sa-l primiți. Bafta!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
vsc84 a scris:Salut, Gyzmo! Iti curgea ulei inainte de a schimba garniturile de la termoflot?


Nu curgea, insa din ce am vazut, se pare ca nu pot inlocui garniturile fara sa le "ciupeasca"..., am sa mai incerc sa le schimb, inca o data, inainte de inlocuirea tremoflotului...
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cand te-am auzit pe tine,imi pãrea rãu ca nu le-am shimbat si eu odatã cu operațiunea "oringul",nu am stiut ca le schimbam preventiv! Uneori vrem sa evitam probleme, dar ni le cautam,din pãcate!
Succes la a doua incercare!
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc, Wink
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna si mie îmi curge ulei se pare la îmbinarea dintre termoflot si blocul motor , nu stiu ce sa fac sa pun termoflot second 150 Ron sau sa cumpãr unul nou 1200 Ron avand invedere pretul piperat al acestuia , ma gândeam sa-i zic mecanicului sa schimbe cele 2 oringuri dar se pare ca nu ar fi o solutie viabila dupã cum am citit mai sus , mai sunt si alte garnituri la termoflot in afara de acestea din poze.Atasez poze si cu zona unde se pare ca ar curge uleiul.
  • gabi timis

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cam așa a fost și la mine și am ales sa-l schimb cu unul nou. Prețul este destul de mare însã este o piesa care dacã este second poate ceda ori când din nou, iar pentru a evita ãsta și pentru confortul tãu mental mai bine faci un efort și-l schimbi cu unul nou. Eu țin minte ca alea 2 garnituri sunt numai, însã nu cred ca vei rezolva ceva dacã le vei înlocui.
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ok , o sa cumpãr unul nou , sunt pic ingreþoșat sa dau 1200 Ron pe incã o piesã, pt ca acum 2 luni de zile au fost inlocuiþi rulmenþii din cutia de viteze care m-a costat 2850 Ron la reprezentanþã ,dupã am schimbat simeringul de la pompa de ulei +ulei si filtru = 950 Ron tot la reprezentanþã , acum 2 sapt. kit roata de rezervã. =700 Ron acum iarasi problema cu termoflotul ....deci cred ca ma inþelegeþi de ce incep sa fiu ingreþoșat , ms de rãspuns .
  • Ionel-Daniel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2011 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Eu am dus masina la service ca nu dãdea caldura si mi.au zis ca e radiatorul infundat. Cand au spãlat instalația au descoperit cã si termoflotul are aceeași problemã... are ca o mâzgã care nu se curãțã cu nici un fel de soluție...nici macar cu presiune de aer nu au reușit. Am dat comanda de unul nou sper sa rezolve problema acum... totusi ma intreb de la ce o fi acea mâzgã cu care este înfundat...
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Tu vezi ca postarea lui Florin are peste 1 an vechime.
  • crenguta

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
A mai incercat cineva sa schimbe doar garniturile? Am aceeasi problema si as vrea sa vad daca nu exista cuva solutii mai ieftine decat inlocurirea termoflotului..
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se demonteaza racordurile de la calorifer? Cele din compartimentul motor. Vreau sa demontrez termoflotul cu tot cu filtrul de ulei si furtune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR