Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La z19dth nu era o problema la mufa injectorului 3? Tot asa cu intreruperi. Se rezolva cu inlocuirea cablajului sau provizoriu cu un colier de plastic care sa tina mufa.
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ma indoiesc ca am aceasta problema, ar face mult mai des.
  • DarthVader

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Curatarea EGR-ului nu garanteaza ca el va functiona cum trebuie. Curatarea completa inseamna si perforare cu bormasina, inlaturarea depunerilor din partea electrica..se gaseste procedura pe internet. Si nici atunci nu poti fi sigur, doar daca se face o diagnoza profesionala a lui de catre un diagnostician cu experienta care stie pe de rost valorile. Pe de alta parte sunt EGR-uri care sunt proaste de noi, nu inchid cum trebuie. Cunosc caz concret de Pierburg montat nou pe Z19DT.

In alta ordine de idei, am trecut si eu cu DTH-ul prin aceeasi problema, dadea in nas de doua ori, o data pe la 1750 apoi pe la 2250, dar nu mereu, ci daca o acceleram cu blandete. Daca acceleram puternic, EGR-ul primea alta comanda (de a sta 100% inchis) si nu aparea problema. Eu am trecut prin tot carabalâcul: curatare, diagnoza (pe care am facut greseala sa o ignor), pana la urma EGR-ul a cedat complet, blocat pe deschis si am ajuns la service pe platforma. Vorba ceea: da-i omului mintea cea de pe urma... S-a rezolvat in 15min cu un blind EGR pe care il am si acum montat. DPF-ul zice sarumana, se regenereaza in numar dublu de km (700), galeria de admisie la fel, sarumana nenea!

In concluzie, cea mai ieftina si simpla solutie (sau macar ca si un test ieftin) este sa iei un blind, sa-l montezi singur si sa mergi cateva zile (sau mereu) cu el. Mai ieftin decat diagnoza, platforma, egr-ul nou Rolling Eyes
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ce sa perforezi cu bormasina?
Skip ads

  • DarthVader

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Gauresti partea de plastic, pentru a putea impinge solenoidul afara. N-as face asta unui EGR schimbat in ultimul an, dar unuia vechi de 8 ani caruia deja i-am pus gand rau, da, i-as face.

AICI aveti procedura completa, pozele spun totul.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai inteleg sa faci chestia asta pe electronica care nu functioneaza corect, dar daca ea functioneaza corect si deschide / inchide corect nu faci asa ceva.
eu am curatat doar partea mecanica a egr-ului acum 5 ani si pana azi nu am avut nici macar o eroare pe egr.
nu contest ca ar putea fi afectata si electronica + actuatorul, dar daca nu am erori nu umblu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR