Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • GeorgeUfn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salut baieti,probabil si fete Very Happy am un opel astra g de 2.0 Cool are momente cand se aprinde "masina si cheia" Shocked la bord si masina parca moare,nu se mai tureaza mai mult de 3000 si practic nu mai are viata,urca greu in turatii,am observat,probabil este doar o coincidenta,cand sta pornita mai mult timp la relanti se aprinde acel bec.am incercat sa pun testarul dar mi-au spus baietii ca daca nu e becul aprins nu poate vedea ce are. La un moment dat ii gasisem schepsisul,in mers o scoteam din viteza si o turam de 2-3 ori si se stingea becul,tot coincidenta era? Un sfat,o parere. Multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: y20dth
Skip ads

  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut, daca in momentul in care nu mai trage cum trebuie, nu iti mai indica nici turometrul, eu zic ca trebuie schimbat senzorul de turatie dupa vibrochen ( 120 lei Bosh).
  • GeorgeUfn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Turometrul indica doar ca nu mai urca mai sus de 3000 de rotatii. Si se aude si motorul altfel,practic masina isi schimba mersul,in rau.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Limitare electronica...,test!
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
GeorgeUfn a scris:Simptome:
Salut baieti,probabil si fete Very Happy am un opel astra g de 2.0 Cool are momente cand se aprinde "masina si cheia" Shocked la bord si masina parca moare,nu se mai tureaza mai mult de 3000 si practic nu mai are viata,urca greu in turatii,am observat,probabil este doar o coincidenta,cand sta pornita mai mult timp la relanti se aprinde acel bec.am incercat sa pun testarul dar mi-au spus baietii ca daca nu e becul aprins nu poate vedea ce are. La un moment dat ii gasisem schepsisul,in mers o scoteam din viteza si o turam de 2-3 ori si se stingea becul,tot coincidenta era? Un sfat,o parere. Multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: y20dth

Pune testerul eroarea este memorata .
  • GeorgeUfn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2016

  • Mesaj Privat
L.am pus,nu arata nimic.
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca nu arata nimic,inseamna ca nu ramane memorat si trebuie sa pui testarul in momentul in care apare eroarea in bord. Altfel nu o sa vezi eroarea. Spor.
  • GeorgeUfn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daa,asa m.a i format si cei ce mi.au pus testerul pe ea. Acum,ce ramane de facut e sa am norocul sa se aprinda cand sunt pe langa service.
  • 01NKI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am patit si eu, mi s-a aprins masina cu cheia pe ea si parca nu mai accelera.
Mi s-a spus ca este de lafiltru de particulesi cain momentul ala trebuie sa reduci pana pe la 60 KM/h sa stai pe la 3000 ture sa se faca regenerarea aia..a mea si-a revenit
asa
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Faptul ca s-a aprins martorul in bord,inseamna ca SIGUR,este memorata eroare in calculatorul motorului.Faptul ca meseriasii nu reusesc sa o vada,inseamna ca ori ei sunt putin pregatiti,ori testerul folosit,poate vedea doar erorile generice(OBD2),adica e un tester slab. Pentru @01NKI,sa stii ca in 2003,Astra nu avea filtru de particole si ce e valabil la masina dumneata,nu e obligatoriu a fi,la alte masini...,deci,nu generaliza...!
  • 01NKI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze nu am vazut ca este din '03 Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR