Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • virgilfranciuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2006

  • Mesaj Privat
imi curge antigel de la un corp ce este prins de bloc cu doua suruburi,pozitionat deasupra alternatorului putin in dreapta,care este de fapt gura de iesire a antigelului din bloc,de el este prins un furtun gros ce duce la radiator,iar in partea laterala dreapta are o teava care trece pe sub galerie.stie cineva cum se demonteaza,si ce garnitura este intre acel corp si bloc,daca nu e prins numai cu silicon .am fost la reprezentanta la suceava si mi-au luat banii degeaba pt constatare ,fapt constatat deja de mine,si nu au fost in stare sa-mi spuna ce fel de garnitura este acolo si nici cum se demonteaza.
Skip ads

  • virgilfranciuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2006

  • Mesaj Privat
[quote="virgilfranciuc"]imi curge antigel de la un corp ce este prins de bloc cu doua suruburi,pozitionat deasupra alternatorului putin in dreapta,care este de fapt gura de iesire a antigelului din bloc,de el este prins un furtun gros ce duce la radiator,iar in partea laterala dreapta are o teava care trece pe sub galerie.stie cineva cum se demonteaza,si ce garnitura este intre acel corp si bloc,daca nu e prins numai cu silicon .am fost la reprezentanta la suceava si mi-au luat banii degeaba pt constatare ,fapt constatat deja de mine,si nu au fost in stare sa-mi spuna ce fel de garnitura este acolo si nici cum se demonteaza.[/quote]
opel astra 1.7dti-2001
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca ai pune o poza ar ajuta foarte mult. Din descriere pare sa fie carcasa termostatului...



care se schimba asa...

Thermostat Housing, Remove and Install

Remove

Disconnect ground cable and positive cable from battery. Remove battery.

Remove battery support.

Remove lower engine compartment cover – see operation "Lower Engine Compartment Cover, Remove and Install" in group "A".

Open coolant drain bolt – collect escaping coolant.

Remove coolant hoses (1), (2) (3), (5) and (Cool from thermostat housing.

Detach coolant hose (6) from thermostat housing cover.

Disconnect wiring harness plug for coolant temperature sensor (7).

Remove fastening bolts (4) – remove thermostat housing.

Clean

Clean sealing surfaces and remove gasket residues.


Note: When replacing thermostat housing, transfer attaching parts as required.

Install

Attach thermostat housing with new gasket to cylinder head – tightening torque 23.5 Nm / 17.3 lbf. ft.

Connect wiring harness plug to coolant temperature sensor.

Connect all coolant hoses to thermostat housing.

Close coolant drain bolt.

Install lower engine compartment cover – see operation "Lower Engine Compartment Cover, Remove and Install" in group "A".

Attach battery support to body- tightening torque 15 Nm / 11 lbf. ft.

Install and connect battery.

Inspect

Charge cooling system – see operations "Cooling System, Charge and Bleed" and "Cooling System, Check for Leaks".


Idea Si nu mai dati banii degeaba... daca nu va fac nimic la masina sau nu va rezolva problema atunci adio bani.
  • virgilfranciuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2006

  • Mesaj Privat
multumesc pt. ajutor,dar nu era vorba de carcasa termostatului,ci de o piesa asemanatoare ce se afla in partea de jos a motorului y1.7dt si mai are si doua iesiri,una pe care se racordeaza furtunul gros ce duce in coltul de jos al radiatorului si cealalta iesire continua cu o teava ce se racordeaza la acest corp simplu cu un oring (inel de cauciuc),prin o usoara impingere.am remediat singur,prin demontare,curatirea suprafetelor,aplicarea uni strat de silicon rosu si montare.nu are garnitura.a fost tot un silicon de etansare care a cedat.la service mi sa spus ca e foarte greu de demontat,trebuie dat jos alternatorul,galeria de evacuare,turbo....fceti un calcul ca au 500000 ora de manopera.nu se demonteaza decat aparatoarea galeriei si furtunul cel gros,apoi se desfac cele doua suruburi ale corpului,si se trage spre stanga pt.a iesi de pe teava.asta e tot.
Skip ads

  • cocoman

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: sibiu
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca am si eu aceeasi problema...mecanicul la care am fost la un moment dat chiar suspecta blocul motor fisurat dar in final a spus ca e ceva de genul amintit de tine mai sus....dar neavand timp sa dea alternatorul jos a spus sa vin doar marti si atunci rezolva!!
Din cate am inteles de la tine se poate rezolva si fara sa dai jos alternatorul????(care am inteles ca se da f. greu jos)...daca da....cam ce ar trebui facut ???
merci ! Rolling Eyes
  • virgilfranciuc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pentru cocoman.desfaci aparatoarea de aluminiu a galeriei,demontezi furtunul gros si il indoi spre dreapta sa nu te incurce,desfaci cele doua suruburi ale corpului de al. prins de bloc ,care e practi un t-eu ,il tragi spre stanga sa iasa de pe teava ,curati suprafetele pui silicon rosu pt.garnituri ce rezista la +300grade C si montezi la loc.nu uita sa scoti antigelul inainte de toate.
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
postez si eu aici , pentru ca am aceeasi problema pierd lichid de racire (apa+antigel) si banuiesc a fi pompa de apa ; aud un zgomot de harait de rulmenr in zona pompei de apa si picura cateva picaturi pe sub masina. Pierderea e aprox. 200ml zilnic. Pe luni ma duc la mecanic, dar am o intrebare ; e necesar sa schimb pompa integral sau e suficient numai rulmentul? Are cineva idee cat costa o pompa de apa? Pana luni inca mai merg cu masina cu sticla de apa distilata langa mine pentru a complecta la nevoie.Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut! si eu am avut aceeasi problema! Am fost cu masina la service radacini de la vitan! Baietii lucreaza excelent de bine! Nu stiau ce este insa au ridicat masina pe elevator au pornit-o si mergand pe firul de apa in sus au ajuns la izvor:) aceeasi iesire a antigelului din motor! acolo este prinsa o bucata metalica ca un cot ... pe care se prinde un furtun! metalul acela are o garnitura in forma de romb. e ciudata si nu cred ca o sa gasesti pe undeva in fine... a fost nevoie sa demonteze alternatorul . in principal accesul este destul de usor! s-a rezolvat cu silicon negru pentru ca nu aveam timp sa stau sa caut garnituri! acum nu mai curge nici o picatura!

odata cu aceasta s-a mai rezolvat o problema ! o parte din apa care curgea se prelingea in alternator care incepuse sa faca probleme! dupa ce acesta s-a uscat nu mai exista nici o picatura a variatiei luminilor!


pretul a fost de 1.600.000 lei in care au intrat si un filtru de aer + 2 litri de lichid de racire ... timpul petrecut in service =>> aproximativ 4 ore ( am prins pauza de masa de o ora)
  • marius_luca

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
stie cineva ce dimensiuni au oringurile(sunt mici si vin tot cate doua in lateral) de la radiatorul principal? motor z16se
merci
  • mrcapris

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
cam vechi topicul dar sper sa.mi raspunda cineva.Virgilfranciuc daca mai esti prin zona asta ada arata piesa la care ai umblat? as vrea sa stiu da se gasesc garnitura si oring pt ea ms.inca o intrebare se demonteza greu.?eu deja am alternatorul
  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
doru_a a scris:postez si eu aici , pentru ca am aceeasi problema pierd lichid de racire (apa+antigel) si banuiesc a fi pompa de apa ; aud un zgomot de harait de rulmenr in zona pompei de apa si picura cateva picaturi pe sub masina. Pierderea e aprox. 200ml zilnic. Pe luni ma duc la mecanic, dar am o intrebare ; e necesar sa schimb pompa integral sau e suficient numai rulmentul? Are cineva idee cat costa o pompa de apa? Pana luni inca mai merg cu masina cu sticla de apa distilata langa mine pentru a complecta la nevoie.Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
salut , pompa costa in jur de 100 ron ,bafta
  • TCaldarar989

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Curge apa pe teva de apa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR