Ai uitat parola?


  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:Cu trusa de calare in mana si cateva chei ....in 40 min ai rezolvat problema.

Imi poti spune, ce grosime trebuie sa aiba saiba si ce diametru?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Siii poate imi explici putin, la ce se refera imaginea II din linkul tau: http://workshop-manuals.com...dtc_p0340_is_set/

Adica, ce reprezinta acea schita? Profilul saibei sau ce?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Pe pag. 8 am postat niște date afișate în timpul diagnozei pe care am făcut-o cu un dispozitiv OBD2. Nu are nimeni p-aci cunoștințe pentru interpretarea acestor date? Reamintesc faptul că, nu mi-a afișat coduri de eroare pentru sondele lambda, EGR sau catalizator. Doar un cod referitor la senzorul axei cu came (P0340).
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:Cu trusa de calare in mana si cateva chei ....in 40 min ai rezolvat problema.

Salut. Am rezolvat problema cu șaiba. Am găsit un mecanic dispus să ne uităm la distribuție și întradevăr, lipsea acea șaibă dintre discul cu faze și pinion. Întâmplarea fericită a făcut ca mecanicul să aibă o șaibă rătăcită printr-un sertar. Mi-a pus-o și oscilațiile de turație au dispărut și astfel, mi s-a șters și codul de eroare P0340 și indicatorul "check engine" din bord s-a stins.
Mulțumesc frumos prieteni, pentru sfaturile extrem de utile, cu ajutorul cărora mi-am rezolvat problema la distribuție pe care o aveam de mulți ani la Corsa mea.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Referitor la sondele lambda si catalizator: in urma cu vreo 3 saptamani, am bagat in rezervor un flacon de aditiv OXICAT(PROTEC). Inainte de folosirea acestui aditiv, la diagnoza cu OBD2 imi afisase "oxygen sensor-NOT PASSED; catalyst-NOT PASSED; oxygen sensor heater-NOT PASSED". Dupa o saptamana, aveam urmatoarea afisare: "oxygen sensor-NOT PASSED; catalyst-NOT PASSED; oxygen sensor heater-PASSED". Dupa inca o saptamana, am avut acest rezultat: "oxygen sensor-NOT PASSED; catalyst-PASSED; oxygen sensor heater-PASSED". In continuare, o sa-i mai bag inca un flacon la un plin de benzina, sa vad, poate se va schimba rezultatul si pentru "oxygen sensor". Wink
  • IulianCristian

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna dimineata.
Acum doi ani am schimbat a doua sonda de oxigen dupa o calatorie pe autostrada (s-a aprins martorul de service la urmatoarea pornire). Dupa cate stiu, mecanicul a pus tot Bosch.
Cu OPCom observ ca aceasta devine activa si incepe sa "lucreze" dupa ce motorul ajunge la temperatura optima (88 - 90 grade). Pana atunci apare activa doar sporadic. Este ok acest aspect?
  • IulianCristian

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am intrebat si mi s-a raspuns ca e o manifestare normala a celei de-a doua sonde.
  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Domnilor ca o concluzie dupa ore intregi de citit, in caz ca cineva mai are nevoie de aceasta informatie ca mine:
motor Z10XE foloseste urmatoarele sonde (de la BOSCH)
AGILA
inainte de catalizator: 0 258 006 171 (sonda de reglaj)
dupa catalizator: 0 258 006 172 (sonda de diagnoza)

CORSA
inainte de catalizator:0 258 006 170 (sonda de reglaj)
dupa catalizator: 0 258 006 172 (sonda de diagnoza)

Faptul ca ca primele 9 cifre sunt identice, au starnit putin curiozitatea inginerului din mine. Dupa ceva cautari concluzia este: ATENTIEEEEE....e de fapt aceeasi sonda(imediat vin si cu argumentele).
Intre ele difera doar lungimile cablurilor si (poate) mufele. Deasemenea BOSCH a scos sonda in versiune fara mufa si cablu mai lung ca sa o adapteze fiecare (codul este: 0 258 986 615)
Pentru al' de Toma Necredinciosul aduc acest document:
https://aa-boschap-ru.resour...ors_2016-2017.pdf

Deasemenea cine vrea sa faca putin capu' mai mare , o lectura aici nu strica (chiar explica multe si e un "must" daca vrei sa te apuci de astea):
http://aa-bosch-ecat-ap.res...alogue%202013.pdf
un punct important pentru aia care dau cu spray pe mufele lor:
" As the sensor receives reference air through the connection cable, the use of cleaning/greasing fluids at the sensor plug connection is not permitted."
Aaaa.... si: "Important: Under no circumstances, must the cable be soldered!"
Varianta universala cu 615 la coada se vinde cu aprox. 50lei mai ieftin, daca ai chef de munca si iti lipsesc banii.

Am scris toate astea deoarece mi-a picat sonda 2, azi, dupa 230.000km (norocosul de mine) si mi-a luat ceva timp sa ma dumiresc de care sa pun, cat ar costa si cum se verifica.

@dancuciureanu sa traiesti sanatos, distributia mea te saluta. Inca merge de la 141.000km cand ai schimbat-o. Apropo....te mai ocupi cu asta ca vreau sa mai tin masina? Smile
Si daca nu te superi o sa pun acelasi post si la Agila.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata