Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Il pui linistit si de acum rodaj, cel initial il fac mecanicii daca stiu cum, urmatorul tu.
Skip ads

  • Flavius2015

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Au zis ca vechiul ulei il da afara si pun o solutie pentru spalat/curatat motorul iar pe urma imi pun uleiul si filtrul. Am mai intampinat o problema si astept sa vad astazi daca reusesc sa o rezolve si anume ... surubul de jos de la capacul de plastic dinspre motor ( la chiuloasa ) nu reusesc sa il desfaca. Problema este ca nici nu pot sa il taie pentru ca nu intra nimic in locul respectiv. Au zis ca o sa incerce sa il taie cu o dalta mica dar nu promit nimic. Mie imi scapa ulei pe la axul cu camei si vreau sa imi schimbe acel semering de acolo ... spre sa reusesca. Stiu ca se poate taia dar trebuie dat motorul jos si implica alte costuri in plus ... aveti vreo idee cum asi putea sa tai acel surub ?
  • Flavius2015

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
cam asa arata surubul respectiv ...
si cam asa arata chiuloasa dupa ...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu fierãstrãu cu vibratii.
Skip ads

  • Flavius2015

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Problema cu surubul sa rezolvat si cu masina la fel . Acum sper sa nu am surprize in zilele ce urmeaza ... ca observatie , masina se accelereaza mai rapid decat cum era inainte sa am aceste probleme. Sper ca am fost de ajutor celor care intampina ceea ce am avut eu si multumesc celorlalti pentru sfaturi.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Ai mai schimbat segmentii si cuzinetii biela?
Tachetii faceau zgomot inainte,la rece,la cald? Se auzea vreun tacanit fin sau mai zgomotos?
Daca ai schimbat segmentii sa schimbi uleiul dupa 1000-2000km ( maxim). Bafta!
  • Flavius2015

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
segmentii nu i-am schimbat , s-a umblat doar la chiuloasa . Tacheti au fost doar 3 care nu mai erau buni si au pus alti in locul lor ... nu se auzeau nici la cald si nici la rece ... mi-a zis doar ca erau plini de o mazga formata de la ulei si nu mai lucrau asa cum trebuie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mare greseala ca nu ai schimbat segmentii, macar curatat si pusi tot ei.
  • Flavius2015

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Stiu doar ca implicau costuri mai mari ... nu ma gandeam ca ajung atat de departe cu masina.
  • Flavius2015

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Mda ... se pare ca aceasta masina imi da mari batai de cap ... ca sa nu mai deschid un al post am sa va spun ce se intampla la mine dupa toate aceste operatiuni cu chiuloasa. Asa cum am detaliat si mai sus , toate bune si frumoase , masina merge asa cum trebuie doar ca ceva are si mie nu imi place. Are un fel de tremurat al motorului si parca sa zic ca da un fel de rateu pe evacuare. Inainte sa am aceste probleme , cand motorul era cald, nici nu se auzea sau se simtea ca masina este pornita, in schimb acum ... acest lucru nu mai este . Este posibil sa fie de la catalizator aceste vibratii ? Nu mai are nimic in el , este gol. Sau cel mai probabil sa fie de la segmentii la care nu am umblat ... ? Sau vreun suport ceva alt motorului ? Mentionez ca face si la rece si la cald .... poate un pic la cald este mai ok, si doar in relanti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR