Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • treflan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor .
Vin cu o problema .am un opel astra g break cod motor z16xe 16v. 2001. De vreo 2 saptamani a inceput sa faca pe (proasta) .porneste bine dupa ce merg vreo 5 km incepe la apasari de acceleratie mai bruste sa mearga in suturi scutura trepideaza in sarcina cateodata palpaie checkengine .pe liber scade turatia si trepideaza .+ bufait in toba finala precizez am schimbat bujiile .
Coduri eroare pseudo agrafa
Missfire -p0300
Missfire cilndrul 4-p0304

Mai precizez anul ttrecut am schimbat ECU

Ajutatima cu un raspuns ati mai intampinat problema asta ?!
Skip ads

  • Radulesc Daniel

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da , la mine rezolvarea pentru acest cod de erore a fost schimbarea modulului de aprindere . Ar fi bine sa ancercati cu una de proba ,sau sa investigati compresia pe cilindrul respectiv,eventual injectorul ,dar avand an vedere ca initial porneste bine si dupa ce se ancazeste apare problema respectiva ,eu anclin sa cred ca cel m-ai probabil este de vina modulul de aprindere ! Acum m-ai asteptati si parerile eventuale ale membrilor acestei comunitati !
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
P0304 - Cylinder 4 - misfire detected ---- Cauze probabile: O defectiune mecanica a motorului , probleme cu cablajele, bujii, sistemul de alimentare, injector, senzor ECT/MAF , sau ECM.

P0300 - Random/multiple cylinder(s) - misfire detected ---- Cauze probabile: O scanteie la un contact , injector, bobina de aprindere, compresie redusa, cablaje.

Acestea sunt cauzele ce provoaca acele coduri de eroare, iar problema s-ar putea sa fie una comuna pentru ambele coduri.
  • treflan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Va multumesc .sper sa nu fie o problema mare am sa ma duc vineri la un servis am facut programare .dar am mai fost la cineva un mecanic .care mia spus asa in ghilimele ca sar putea sa fie de la chiuloasa . cica reconditionare chiuloasa segmentat si ce mai apartine .dar nu stiu mas bucura sa fie bobina .caci anul trecut am bagat o gramada de bani pe cuvant o gramada de senzori schimbati si pana la urma sa dovedit a fii ecu inca o distractie de 15 mil si plus senzori schimbati . acuma daca ar fii chiuloasa ma duce cu tot ce trebe la inca o distractie .....
Skip ads

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mai bine cumperi motor sh....
  • marius93

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Ai rezolvat problema cu masina? A mea de 2 saptamani a inceput cu aceeasi problema. Azi am luato de la service cum ca au rezolvat problema,un senzor turatie arbore. La 30 min dupa ce am luat-o de la service am plecat din oras la 70km,drumul dus,o placere,la intoarcere aceeasi problema. Abea am ajuns. Trepideaza puternic,la relantii sta subturata si mai grav moare motorul cand tii lumea mai draga. Sunt singurul care impinge masina in sensul giratoriu. Zimi te rog ca tu ai facut-o si ce ca service-u ma omoara cu toe care sunt defecte dupa ei. Maine ma duc peste ei,ori sa incerc la reprezentanta opel? Asta ii tot reprezentanta bosch.
  • alexradulescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Aceeasi problema o am si eu! Merge bine 2 minute si apoi merge in 3 pistoane. Imi da eroare p0300 si p0303 miss fire pe.cilindru 3 . Am schimbat bujiile am.schimbat bobina cu una noua di nici o diferenta. Mecanicu a facut si testu de compresie si este ok, am curatat si egr si tot la fel. Va rog ajutati-ma si pe mine cu sfaturi ! Sa fie ecu ? Am pus-o si pe tester si acelasi cod, am sters si erorile si degeaba, acuma sta check engine aprins si cand ajungi la 50 km /h palpaie! Sa fie ecu? Va multumesc!
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
vin cu aceiasi problema, am fost la electrician si mi-a spus ca sunt duse cablurile ce pleaca de la ECU. de vreo 3 saptamani caut asa cabluri dar nu gasesc. trebuie sa corespunda doar motorul sau sa fie masina fix la fel(caroserie ma refer)?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca te referi la instalatie electrica motor poate sa difere.. am vazut acelasi tip motor, aceiasi caroserie ani diferiti (2001 resp. 2002) ca diferea la pozitia ramificatiei ptr. sonda lambda 2
am cumparat ptr. masina facuta in germania instalatie luata de pe masina din anglia cu caroserie diferita si erau identice ca doua picaturi.. acelasi tip motor
In manualu' de reparatie la z14xe si z16xe au eceiasi instalatie electrica.. am daca te intereseaza una de z14xe...am si poza

da eu nu cred ca e de la instalatia electrica..
  • sebycocuz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
atunci de la ce sa fie? am inceput prin a schimba senzorul de impulsuri de la axul cu came, apoi am fost la cativa electricieni care mi-au spus care ca e ecu, care ca e clapeta. la ultimul care am fost mi-a dat verdictul asta(instalatia electrica) si sincer sa fiu pare cel mai valabil raspuns(imi inspira siguranta omul). si referitor la poza ta, nu cumva sunt doua mufe de alea mari care pleaca din ecu? cel putin la mine asa e... nu ma pricep...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
asta este instalatia electrica motor.. a doua mufa e de la instalatia de racire, aer conditionat.... sunt separate..
se poate verifica continuitatea firelor... cu schema , multimetrul , de la pinii din mufa ecu la capete..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR