Ai uitat parola?


  • 47lll

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegi am un astra j 2013, 1,7 110 dts i si face regenerarea des cam la 50 km in oras in exterior pe la 400 dak a ti mai intilnit problema asta si ce solutii ati gasit
Am fost la tester si nu arata nimic
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Ce tester?
Ce timpi ai pe injecție?
Iti trebuie tester denso sa poti vedea compensarile injectoarelor.
Nu iti recomand sa il anulezi, pana nu vezi de ce se înfundă des.
  • 47lll

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Asta mi a spus sa l anulam filtru de particule asta cu timpi nu mi a spus
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Anulezi filtrul. Dar sa stii ca ala nu se infunda de pomana. Am prieten cu zafira cu dpf de prin 2007 si nu s-a înfundat.
Ala se înfundat cu un motiv: arderi incomplete. Si trebuie căutată cauza.
Ca e mai bine pt motor, e alta poveste.
  • riff1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Asa am patit si eu cu filtrul de particule se aprindea la 50 km pur si simplu nu stiam ce sa mai fac, recomandarea celor din service a fost sa schimb filtrul de particule. Am fost prin Colentina si am curatat filtrul de particule dar degeaba. Daniel are dreptate trebuie sa- ti verifice cineva care se pricepe foarte bine injectoarele. In vara trecuta am mers in concediu prin Germania si acolo mers mai mult pe autostrada s-a aprins iar filtrul de particule. Am cautat un service reprezentanta Opel si acolo au depistat ca problema era de la injectoare. Am schimbat toate injectoarele si de atunci masina isi face regenerarile cum scrie la carte dar nu s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Daca ma luam dupa cei din service schimbam filtrul de particule si ajungeam la aceeasi problema. Daca mai vrei si alte detalii vorbim.
  • 47lll

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am mers cam un an asa se poate sa se intimple ceva si dak da dati mi si mie sfaturi
multumesc pentru indrumare
Apropo am schimbat senzorul de temperatura din filtrul de particule si nu am gasit la timpul respectiv original si am luat unul la mina a doua dar era de pa alt model dupa schimbare am puso pe tester si totul parea ok
  • riff1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mergi la reprezentanta Opel sa-ti verifce injectoarele si dupa aceea poti sa-ti faci un plan. Dar trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe f bine. La mine injectoarele au fost defecte si norocul meu ca eram in Germania si le-am schimbat acolo. La pret am iesit mai ieftin cu manopera fata decat m-ar fi costat in Romania.Nu mai spun mana nemteasca.
Bafta!
  • florake

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
puteti, va rog, sa explicati care e efectiv legatura intre injectoare si filtru? si de ce e asa sensibila verificarea si trebuie un mecanic super priceput. multumesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Filtrul se înfundă cu funingine rezultate in urma arderilor din motor.
Funigine=, printre altele, particule de carbon, care sunt cancerigene.
Daca injectoare au probleme, gazele de evacuare sunt mai murdare(a se vedea un diesel care scoate fum ca un tractor). Automat se va umple mai repede. Desigur, nu este singura cauza. Dar este destul de întâlnită.
De asta am recomandat o verificare temeinică inainte de a lua decizia anulării.
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
@47lll
incearca sa cureti clapeta de acceleratie si egr-ul si e foarte probabil sa-ti dispara problema cu regenerarile, senzorul acela de temperatura trebuie formatat , eventual dupa ce cureti egr-ul si clapeta montezi senzorul vechi la loc si il formatezi, sa nu te speri daca masina o sa porneasca mai greu la prima pornire dupa ce cureti piesele respective, salutare
  • riff1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut klod
Am citit ca ai dvd 800 , te rog ce interfata ai montat pt.camera mers inapoi?
Sa mascuze colrgii ca am deviat de la subiect.
Parerea mea ca motorina in plus de la injectoare daca nu lucreaza bine se duce direct in baia de ulei si de acolo toate gazele in filtru. Uleiul nu-i scade viata mai repede dupa regenerari? La mine cred ca nu faceam nici 1000 km si trebuia sa schimb uleiul.
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Riff1 am montat o interfata plug and play cumparata in italia

Motorina in baia de ulei poti sa ai si din cauza unei regenerari nefinalizate corect
  • bony_smen_17

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
A rezolvat cineva problema? si cum?
  • ghyury

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1,7cdti din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34
  • riff1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Da, la mine asa am rezolvat problema am schimbat injectoarele si de atunci nu mi s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Isi face regenerarile la 450 - 500 km exact cum scrie la carte. Altii nu stiu cum au rezolvat-o eu doar am relatat problemele mele pe care le-am avut si s-au rezolvat.
Intradevar trebuie verificat si EGR-ul, curatat sau chiar schimbat.
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
pai si cum formatezi senzorii
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
riff1 si pana sa schimbi injectoarele nu aveai alt simtom nu simteai nimik la masina ciudat?
  • AVicleanu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut..am o problema cu regenerarea filtrului la opel astra j 2011..in aceasta iarna regenerarile se fac des undeva la 100km fata de anul trecut cand nu a facut deloc toata iarna...defapt poate el a facut dar nu sa aprins martorul...de precizat e ca am avut probleme cu o bujie si am lasat-o cam mult timp pana sa o schimb..intr-un final am fost la reprezentanta si am schimbat-o acum 2 saptamani si mi s-a zis ca datoritaa bujiei nu se faceau arderile complete si de asta se facea mai des..ok am zis perfect deci totul revine la normal acum, numai ca duminica pe 29.01.17 sa aprins matrorul de la filtru am mers mai bine de 1 ora si tot nu si-a favut regenerarea...astazi avand un timp mai liver am plecat iar cu ea am mers 3 ore cu ea turata in 3000 si tot nimic....sa intamplat cuiva cv asemanator sau aveti ceva sfaturi ?
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra a17dte din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
klod a scris:@47lll
incearca sa cureti clapeta de acceleratie si egr-ul si e foarte probabil sa-ti dispara problema cu regenerarile, senzorul acela de temperatura trebuie formatat , eventual dupa ce cureti egr-ul si clapeta montezi senzorul vechi la loc si il formatezi, sa nu te speri daca masina o sa porneasca mai greu la prima pornire dupa ce cureti piesele respective, salutare
Cu respect. Va rog sa-mi spuneti si mie ce înseamnă să formatezi senzorul de temperatura si cum se face acest lucru.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Banuiesc ca nu poti face tu treaba asta fara un tester, reinitializare parametri.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata