Ai uitat parola?


  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
@ soso1130,
resetare senzorul de presiune diferentiala am vrut sa zic....si pt a reseta este nevoie de un tester...
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra a17dte din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
loredan_f a scris:Banuiesc ca nu poti face tu treaba asta fara un tester, reinitializare parametri.
În mod sigur,dar senzorul de temperatura din cate cunosc eu, este o rezistenta,si nu înteleg cum se poate reinitializa.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Se reinitializeaza in CB
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra a17dte din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am întrebat deoarece am avut de doua ori dtc P2084 care a devenit inactiva după prima regenerare DPF iar la reprezenta nu au pomenit nimic despre o eventuala reinitiere a senzorilor.Au zis ca totul este în regula.
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Opel Astra H 1,7 CDTI, 110 c.p, 81 KW, Z17DTJ
Prieteni e prima mea mașina și nu prea pricep nimic în mașini.
Va rog frumos sa îmi explicați și mie cu voi observați ca a început s-au ca are loc deja regenerarea filtrului de particule ?
Se aprinde careva martor, s-au apare careva sunet... ?
  • KnX

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se aprinde nimic. Pune computerul de bord pe consumul instantaneu, iar cand se regenereaza o sa ai la ralanti cam 2.5 (+/-) litri/ora in loc de 0.4 (+/-)
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Doar la relanți putem a afla ca are loc regenerarea filtrului de particule ?
Dar în timp ce ne deplasam cum putem sa cunoaștem daca are loc regenerarea ?
  • KnX

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pai in timp ce ne deplasam nu prea ne intereseaza, nu?
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cunosc de aceea si intreb, pentru ca am vazut ca unii colegi spun ca le ei la interval de 200 km sau 400 km are loc regenerarea și stau și ma gindesc ca nu tot timpul exact după 200 km sau 400 km făcuți oprești la relanți pentru a vedea daca are loc regenerarea.
Poate ca regenerare începe în timpul deplasarii, iar exact în acel moment eu opresc și poate ca (din necunoștințele mele) nu atrag atenția la consumul înregistrat la relanți și opresc motorul, astfel întrerupînd procesul de regenerare, ceea ce după cîte am aflat pînă acum nu este chiar ok.
Apropo, aproximativ cît timp durează regenerarea ?
  • Traian Ghinea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
47lll a scris:Salut colegi am un astra j 2013, 1,7 110 dts i si face regenerarea des cam la 50 km in oras in exterior pe la 400 dak a ti mai intilnit problema asta si ce solutii ati gasit
Am fost la tester si nu arata nimic





La masinile moderne,dotate cu filtru de particule,mersul din oras, cu dese fluctuatii de turatii afecteaza filtrul de particule prin arderea incompleta a motorinei ceea ce dauneaza grav filtrului. Calculatorul masinii ,in functie de parametri dati de sondele de pe galeria de evacuare da comanda de regenerare a filtrului. Cum spune un alt coleg de forum intr-o postare,trebuie sa fii sigur ca injectia e in parametri normali de functionare. Daca injectia nu e in paramatri normali,datele citite de sonde sint false...deci afecteaza. Daca parametri sint in regula, atunci datele sint corectew si calculatorul da comanda de regenerare a filtrului normal. Mersul in oras oricum afecteaza prin colmatare cu particule (funingine si gaze umede-de la motorina nearsa) si regenerarea e comandata mult mai des. In ultima vreme au aparut tot felul de aditivi de motorina ptr curatarea filtrului, eu folosesc la fiecare alimentare si nu am nici o problema de regenerare . Bine, cam la 2 saptamini ies pe autobanda si o tin peste 2500 de turatii minim 15 minute. Mai sint membru si in Forum Mercedes(mai am un C220 CDI-T),si posesorii de mercedes au aceleasi probleme cu filtrul de particule. Mecanicii ce spun ca trebuie sa skimbi filtrul sint paraleli cu mecanica,un filtru de particule nu se skimba ca un filtru obijnuit,des, el e proiectat sa funcioneze citiva ani. Regenerarea ce inseamna? Calculatorul,in functie de datele citite de sonde(uite ca la Opel nu stiu,ca nu am avut probleme,dar la mercedes e o sonda inainte de filtru si una dupa toba de esapament) skimba parametrii de functionare a motorului si face ca temperatura gazelor ce ies din motor sa creasca,ceea ce duce la arderea particolelor depuse in filtru si eliminarera lor (se degaja si un miros specific) si se poate observa la esapament.
Cam asta !
  • Traian Ghinea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Vad ca esti in Germania,nu ai forjat-o pe autostrada macar un sfert de ora ?
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru cei ce vor sa stie cand se face regenerare ,mai ales in mers (cineva spunea mai sus ca nu ne intereseaza cand se fc regenerare in mers....ba ne intereseaza la cati km. se fc. regenerare ) , in momentul cand porneste regenerarea ,porneste si dezaburirea lunetei si a oglinzilor laterare,dar atentie nu se va aprinde martorul din bord de la dezaburire luneta si in acest caz putem demonta carcasa oglinzii larerale stanga si monta un led cu o rezistenta de 470 ohmi pe firele de la incalzire oglinda .Sunt 2 fire negre la astra j si dat o gaura in carcasa oglinzii pentru pozitionare led spre driver (asta dupa preferinta fiecare il pozitioneaza cum vrea de cuviinta) . Si asa vom vedea de fiecare data cand avem regenerare chiar si in mers.Oricum s-a mai discutat aici pe forum , cautati si ve-ti gasi. Spor la treaba si drumuri sigure.
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Da eu sunt in Germania, si de multe ori mergeam si pe autostradă unde atingeam usor si 180 km/h, însă acum Opelul meu este deja acasă.
După ce m-am informat de pe forum referitor la modul cum identificam cînd are loc regenerarea filtrului de particule, am observat acest proces si la Opelul meu însă doar la relanți.
Am ieși într-o bună zi să circul cu el prin oraș, am ajuns de la în fața blocului și la relanți aveam un consum instantaneu de 2,6 l/h, plus ca motorul funcționa zgomotos - agresiv și funcționa la maxim ventilatorul de răcire a motorului.
Motorul a funcționat în acest regim timp de vreo 5 minute, după care totul a revenit la normal.
De la aceasta data, am mai circulat cu mașina prin oraș aproximativ vreo 50 km, după care am ieși la un drum național și am facut aproximativ 400 km în total. Viteza medie de deplasare era de 100 km/h, iar turațiile la aproximativ 2200.
În timpul deplasării nu am observat în nici o schimbare care să mă facă să înțeleg ca are loc regenerarea filtrului de particule.
După ce am revenit în oraș am mai făcut încă aproximativ 15 km, și cînd am oprit la relanți motorul iarăși a început a funcționa zgomotos, s-a pornit ventilatorul și aveam consumul de 2,6 l/h timp de 5-6 minute.
Deci, daca nu a avut loc regenerarea filtrului de particule in timpul deplasării, înțeleg ca la Opelul meu regenerarea se face aproximativ la fiecare 460-470 km.
Mulțumesc mult tuturor pentru ajutorul acordat!
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da foarte adevarat ce ai spus si la masina mea este la fel doar ca am observat ca face regenerari cam la 600 km cu toate ca am 186000km in bord si nu stiu daca si reali .Ramane de vazut cand voi ajunge acasa daca sunt reali sau nu.O am dim noiembrie anul trecut si din februarie cand am plecat sta in garaj .Cand ajung ma voi ocupa de ea ca am mai multe probleme ,dar primul lucru va fi montarea ledului la oglinda pentru regenerari.

Apropo un este pozitionat dpf-ul la astra j 17cdti 81kw 110cp ,este cel din fata motorului deasupra turbinei,sau undeva pe sub masina?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Este sub masina,in loc la toba de mijloc
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da multumesc am aflat ,eu traiam cu impresia ca e chestia de deasupra turbinei , dar atunci acea piesa ce este?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Răcitor de gaze
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Thanks. Daniel 👍👍👍👍
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor , Sper ca scriu unde trebuie ,, La mine e ceva ciudat , Detin un opel Astra J de 1.7 din 2012 , am luat masina in octombrie anu trecut , Tin sa precizec ca nici o data nu mi sa aprons martoru de la filtru de particule dar , am avut erroarea acea cu Check Vehicule soon , am fost la mecanic, mi-a spus ca masina nu a reusit sa isi faca regenerarea , mi-a scos eroarea am facut un drum cum mi-a spus turata , de atunci o luna nu am mai avut nimic ,,, acuma de 2 saptamai apare din nou Check vechicule soon + Power engine reduced! , nu am simitit nimic la masina mergea perfect, am fost iara cu ea la mecanic , acelasi rezultat Dpf nu a reusit sa isi faca regenerare , iara scos eroarea dai din nou vro 20 km turata nu a mai aparut eroarea vreo 2 zile , iara Check Vehicule soon uramat repede de Power Engine Reducet, opresc masina o pornesc din nou si se aprinde si martoru galben Check Engine ,, ! Repet niciodata nu mi-a aparut martoru de la regenerare filru , dar pe diagnoza tot erroarea cum ca nu isi face regenerarea ,, Acuma sunt cu check engine pornit trebe sa ma duc iara la mecanic,.
Ce parere aveti,,?
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil nu lasi masina sa isi faca regenerarile si opresti motorul cand este in regenerare si de aceea patesti asa . Atunci cand porneste regenerarea ,calculatorul porneste si dezaburirea lunetei si incalzirea oglinzilor laterale , asa ca eu am pus o rezistenta si un led pe oglinda laterala stanga legat de la incalzirea oglinzii si cand porneste regenerarea se aprinde ledul si nu opresc motorul pana nu se stinge ledul , chiar daca exact atunci ajung acasa ,ma plinb cu masina turata pana se termina regenerarea.Asa nu ratez nici o regenerare.Posibil ai dpf-ul infundat din cauza ca nu lasi sa se termine regenerarile si in cazul asta o sa contaminezi si uleiul repede , nu mai zic ca o sa te lase si dpf-ul la un moment dat si la cat costa......

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata