Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G 1.7 DTI 2001 care nu prea are putere. Am mai mers cu inca doua masini identice cu a mea si diferenta e enorma. Cel putin daca ai cazut un pic sub 2000 e moarta. Masina viteza prinde dar intr-un timp destul de lung. Nu se aprinde nici un martor in bord. Am inlocuit mai multe debitmetre imprumutate, calculator pompa de injectie, am verificat traseul furtunaselor vacuum, schimbat filtru motorina. A fost pusa pe tester si nu a iesit nimic in neregula. Turbina a fost schimbata pentru ca atingeau paletii de margine, dar si cu cea veche si cu cea pe care o am acum masina tot asa merge. Motorul nu consuma gram de ulei. Nu stiu de ce m-as mai putea lega...
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poate este infundata evacuarea... catalizatorul.. poti sa desprinzi galeria de evacuare de la racordul flexibil si sa vezi cum se comporta... o sa faca un zgomot infernal dar nu se intampla nimic
filtru de aer o fo schimbat recent?
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Filtrul a fost schimbat...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cand o turezi pe loc,, furtunul care iese din turbina se întãrește?(strânge cu mana de porțiunea de cauciuc in timp ce o tureazã cineva).
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La diagnoza ce zice despre cantitatea injectata? valva aia de pe pompa o gasesc intepenita de rugina si nu mai asigura dozajul optim in functie de sarcina,merge curatata ,la demontare poti folosi o cheie modificata sa nu demontezi toata masina,la ce rugina gasesc in ele as zice ca deja se recomanda deblocarea curatirea periodica,altfel o ataca rugina depusa si sansele sa mai revina in parametrii optimi scad .
S-a umblat pe la distributie ? pompa dezavansata un dinte numai ca porneste greu prima oara la rece in rest merge suna ca un motor pe benzina ,da nu trage neam.
La cantitate injectata trebuie sa fie parca 5,1 mg in relantiu,in mers la acceleratie urca repede pe la 9 si ceva valorile sa fie oarecum singronizate cu regimul in momentu ala sare si mai sus ,problema este sa nu vezi valori care la mine sareau brusc pana la 220 mg ca atunci agata saracia de electrovalva si de cele mai multe ori datea ceva fum ori se si oprea motorul.
Mai este holenderul de pe pompa care tine teva de alimentare /retur motorina se mai blocheaza supapa cu bila din ea tot de la rugina acumulata ori se deformeaza bila pe scaunul pe care etanseaza si da motorina in figuri si asta se vete tot in variatii ciudate la cantitatea injectata.
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Da-mi mai multe detalii despre acea valva... Unde anume o gãsesc sa nu desfac altceva
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
N-ai cum sa dai gres...scoti carcasa filtrului de aer si o vezi pe pompa de injectie este cea mai inalta a treia numarat de la roata de curea primele doua sunt mici au mufe una maro una verde cea inalta cu mufa alba este cea pe care trebuie si o scoti numai cu cheie modificata de 34 .altfel trebuie demontat mult in jurul ei
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am identificat-o, este exact pe marginea pompei undeva deasupra conductelor care pleaca la injectoare, imediat langa ea fiind holenderul de care spuneai mai sus. Sa vad daca gasesc cu ce sa desfac. Mai sunt si buretii aia de pe pompa care cam incurca
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu m-as juca inainte cu o diagnoza sa stiu ce face electrovalva aia acum,si care sunt cantitatile injectate,macar dupa curatire sa vad daca n-am muncit degeaba,cele mai multe cazuri de mers fara vlaga au fost de la debitmetre si alea se pot vedea pe diagnoza si deja ai facut verificarile astea.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
S-a inviorat masina aia ori nu?
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Tot nu merge dar am vazut ceva. Nu am vacuum la turbina. Am pus o electrovalva de la cineva si tot nu am vacuum. Nici cand ambalez motorul. Ce trebuie sa urmaresc? Are vreun releu ceva sau unde duc firele care comanda electrovalva?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Actuatorul de la y17dt este actionat de vacuum,sa primeasca electrovalva aia comanda trebuie sa fie atinsa presiunea maxima pentru regimul ala,de obicei acolo ai semnal in mers.Cine da comanda este senzorul de presiune din admisie pus sus pe galerie in partea cu distributia ala se mai infunda de calamina si nu mai stie de presiune este ori nu ce trebuie,ala comanda cantitatea injectata in functie de presiunea asigurata de turbina.
Skip ads

  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
A fost curatat si senzorul de pe admisie. Am fost la un mecanic si a zis ca atunci cand pornesc motorul tija de la turbo trebuie sa se miste un pic ori la mine nu se intampla asta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Nici un mecanic nu stie ce are.
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
A fost curatat si senzorul de pe admisie. Am fost la un mecanic si a zis ca atunci cand pornesc motorul tija de la turbo trebuie sa se miste un pic ori la mine nu se intampla asta. Nu stiu ce sa ii mai fac. Nici un mecanic nu stie ce are.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca supapa westgate este deschisa ca la 2.0 dt atunci la pornire se trage tija daca este normal inchisa ca la 1.7dt atunci tija sta pe loc la pornire ,poate un coleg care stie si el despre ce vorbim ma corecteaza daca gresesc pentru ca mai repar si alte motoare nu numai la opel.
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am uitat sa specific un lucru... Daca pun chestia asta in fata debitmetrului, masina revine la viata trage si la turatii de sub 2000

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu restrictii din astea pacaleam debitmetrele defecte,adica mareste viteza aerului aspirat sa convinga senzorul ca ar fi mai mult.....
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am desfacut astazi si evacuarea si am mers asa. Nici nu imi dau seama daca merge mai bine sau nu. Chiar daca e ceva e insesizabil
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Sa uitat cineva la ea si a spus ca nu deschide capsula vacuumatica de pe turbina decat foarte putin. A pus un pistol cu un furtun cu vacuum. Are idee cineva unde se gaseste asa ceva? Nici nu stiu cum se numeste exact
  • dutu stefan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare la un motor 1.7 dti opel astra g din 2000 , cum trebuie sa fie tija de la turbo trasa ? Sau sa steie pe loc si sa actioneze pe parcurs ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR