Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,de 1 luna de zile sunt posesorul unui Opel Astra G din 2001.De cand am luat masina nu am avut vreo problema sa zica asa doar ca acum vreo 3 zile nu a mai vrut sa porneasca.
Problema a aparut in felul urmator,m-am trezit de dimineata,am pornit masina si am plecat pana in oras sa fac niste cumparaturi.Dupa ce am terminat treaba am dat sa pornesc masina si hop parca nu placuse cum a pornit dar am mers mai departe nu am bagat de seama (cand o pornisem tremurase acele),ma duc pana la benzinarie sa alimentez si la pornire nu a facut probleme iar peste vreo 500m am oprit masina ca aveam treaba in zona respectiva iar cand ma urc in masina sa plec surpriza,NU MAI PORNEA MASINA,panicat tot am inceput sa dau telefoane si au venit niste prieteni cu o baterie sa avem in caz de nevoie desii eu aveam lumini in bord si claxonul mergea perfect.Se urca unul dintre prieteni in masina,l-am impins 3 metri si a pornit masina apoi in urmatoare 2 ore am mai pornit-o de 2 ori si nu a facut figuri iar acum nu mai porneste la automat doar impinsa!Ce diagnostic ii dati ?

Aici am pus si un video sa vedeti despre ce e vorba:


In videoclip parca inca incearca sa invarta electromotorul putin dar atunci nu misca nimic,facea doar CLICK si atat!
Skip ads

  • mihaixxx89

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut colegu. Am avut si eu aceeasi problema,aceleasi simtome.Electromotorul este de vina, sigur ai carbunii dusi s-au sunt doar dezlipiti. Nu este greu sa dai jos electromotorul jos de pe masina iti trebuie doar o tubulara de 10,12,13 ,un cricket si un prelungitor. Cauta manualul de reparatii pe google. Eu asa am facut, sau te duci la un service daca nu vrei sa te murdaresti pe maini , dar sigur 100% este electromotorul
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sunt deacord cu mihaixxx89 este devina electromotorul dar este posibil sa fie si vre-o bujie care nu functioneaza corect si parerea mea ar fi sa le verifici! bafta
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca bateria este buna, atunci electromotorul este vinovat.
Skip ads

  • catalin_n

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Am avut si eu aceleasi simptome. Cauza = electromotorul. Am cumparat carbunii+platou+4 bucsi (64 RON) si le-am inlocuit.
Cand nu porneste, incerca sa lovesti usor electromotorul cu un patent ceva si ar trebui sa-si revina.

Bafta!
  • Marius1000

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut baieti !
Am un Astra G Z16XE din 2001 si in dimineata asta am avut urmatoarea problema :
Am mers cu ea vreo 10 km prin oras, am oprit-o dupa care nu a mai pornit. Cand dau la cheie nu invarte si se aude doar un ticait. Am incercat sa o pornesc cu cabluri luand curent de la bateria unui prieten insa aceleasi simptome, nu invarte absolut deloc. Prietenul meu mi-a zis ca am curent in baterie din moment ce merg toti consumatorii. Cand lua cablul de la borna cu plus, lumina farurilor ( pe faza scurta ) nu scadea deloc in intensitate. Pana la urma am pornit-o impinsa dar la primul semafor a murit motorul ( nu statea la relanti deloc ). Am pornit-o iar impinsa si am reusit sa o aduc in parcarea din fata blocului ( cand opream la rosu, o tineam din acceleratie sa nu moara ). Tind sa cred ca e de la electromotor insa si bateria e slabita. Orice sfat e bine venit.
Multumesc !
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Verifici toate contactele electromotorului si tensiunea din baterie.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
florinianc si care ar fi alea?
Skip ads

  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
1. In primul rand NU O MAI PORNI IMPINSA, sa nu dai de alte belele mult mai costisitoare.
2. Odata pornita, electromotorul nu mai are treaba, deci eu cred ca nu din cauza lui s-a oprit motorul la semafor.
3. Ar fi bine sa o pui pe un tester sa vezi daca ai ceva erori poate vreun sensor a luat-o razna ( cred ca MAP sensor ar fi responsabil cu relantiul)
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca trebuie sa o tii accelerata, nu are treaba cu electromotorul sau bateria. Fa testul cu pedalele si vezi ce coduri ai.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nicunicu, la mine a fost problema firul subtire din spatele electromotorului. Era oxidat, si s-a oxidat de tot, lasandu-ma cu masina in parcare. Coduri de eroare nu a afisat, apoi am ajuns cumva acasa si am desfacut tot pana am ajuns la problema. Curatat bine, gresat si pus la loc si deja a trecut un an fara alte probleme.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
florinianc si vor mai trece multi pana va incepe sa faca iar probleme,daca zici ca ai curat bine toti papucii
Skip ads

  • cosminel123

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut

Aceiasi problema o am si eu. Cand dau la cheie nu invarte absolut deloc(impinsa porneste in 3-4m) Dupa ce a pornit si parcurg o anumita distanta opresc motorul si porneste la sfert (asta nu mereu).Am fost cu ea la tester si mi sa spus sa sa schimb EGR. Asta este singura eroare cand am fost cu ea la tester. Inclin sa cred ca problema ar fi de la electromotor .EGR-ul are vre-o treaba cu pornirea?
  • navarac

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am aceasi problema nu mai cupleaza electromotorul nu se aude decît un fîsîit slab fara un sunet de metal desi am dat jos electromotorul si am schimbat bendixul ccare a costat 90lei si manopera nu mai știu ce sa fac poate ma ajutati cu vreo sugestie va multumesc la toti
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Cãrbunii sau rotorul...lamelele de cupru pe care cãlca cãrbunii. La un matiz am vãzut problema asta.
  • Bethlen

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astazi nu am reusit sa pornesc masina. Nu invarte electromotorul. Cand ii dau la cheie incearca sa invarta 2 secunde si moare. Problema e ca daca nu porneste deloc, nici nu am cum sa ajung cu ea la service. Cred ca bateria e ok, nu asta e problema. Ce as putea face?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Porneste-o impinsa...
  • Bethlen

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am facut un test cu interfata de diagnosticare. Bateria are tensiunea de 8,8V , daca aprind faza scurta, faza lunga, la luminile de ceata deja baraie o chestie, se aprinde masina cu cheita pe bord si tensiunea la baterie se duce pe la 6,4V. Presupun ca bateria e cauza? Care ar fi tensiunea bateriei in repaus?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Peste 12,6 V. La 8,8v bateria este terminata,nu are cum sa fie OK. Verifica si incarcarea(ca sa primesti garantia la o baterie noua vei fi obligat sa faci asta)


Ultima modificare facuta de mariustintea la Joi 10 Mar, 2016 6:49 pm, modificat de 2 ori in total
  • Bethlen

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mda, deja am comandat bateria..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR