Ai uitat parola?


  • dactari

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vivaro din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
am un vivaro din 2007 motor 2,5 108 kw imi poate spune cineva care ar fi consumul afara pt ca m a speriat nu scade de 9,8 la mers pe autostrada cu 110 km ]h. motorul merge bine nu scoate fum
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
am unul din 2005 si nu sare de 7 la 130kh,dxar in schimb a naibii nu pleca la sfert mereu invarte mai mult indiferent ca e rece sau calda
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
salut,revin dupa ceva timp,cand veneam de la constanta,mi sa oprit motorul burusc in mers,am tras pe dreapta,am dat la cheioe,a pornit imediat,problema e ca deatunci a crescutsi la mine consumul,dupa ce am ajuns acasa,am alimentat plinul,si am constata ca am mers prin tara doar,si intradevar sub 9.5/9,8/10 nu mi-a scazut consumul,in masina eram doar eu sotia si copilul,si cateva bagaje care nu depaseau 50 kg,pt asa motor 300 kg sunt frectie la un picir de lemn,acum pe tester mi-a dat foarte multe erori,egr/maf/map,senzor rampa comuna etc etc,ca si intepretari,se anula una pe cealalta,am desfacut egr,super curat,foarte putine urme de ulei,desfacut toti senzorii si curatati,testat debitmetru,nu mai functiona la capacitate,l-am inlocuit,dar indiferent ce i-am facut nu am mai reusit sa ii readuc consumul la normal,o chestie noua,pt cei care au acest tip de motor,deodata sa dat si la consum de ulei,cam 1 l la 200 km,enorm,am suspecat turbina,am dat-o jos analizat,nu avea atata joc cat sa permita asa scurgere de ulei,mai ales ca acest tip de turbina merge pe pelicula de ulei,deci fara ulei practic ea la rece axul are un pic de joc,absolut normal,imediat am suspecat epuratorul,cum nu am gasit nicio informatie unde ar putea fi,si cautand dupa el de mi sa luat,am banuit ca acesta se afla in carcasa de la cacacul de tacheti,asa ca nu am vrut sa demontez,prea multa munca,si am incercat intai cu o ciuperca ca acelea de la logan dci,cu o mica improvizatie am reusit sa montez ciupercuta,imediat am plecat la drum,1000 km,niciun gram de ulei nu a mai consumat,deci ca sfat,inainte sa va ganditi sa schibati turbina verificati epuratorul,totusi inca ma confrunt cu acea pornire usor greoaie,adica o cheie mai lunga ,la cald si mai lunga,dar porneste de fiecare data la prima cheie,odata cand am verificat senzorul map, si-a revenit pt cateva zile si pornea la sfert,a revenit dar nu am mai reusit indiferneyt cat am umblat la acel senzor sa o fac sa porneasca cum trebuie,ce ar putea avea?ce influenteaza acea pornire greoaie?
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
sa fie ceva fire intrerupte?care atunci cand a facut atingere au putut da semnal normal sa porneasca bine?astept iarna sa o trag pe dreapta,eu am luat aceasta masina doar pt concediu si mers la peste,deci practic din noiembrie nu mai merg cu ea,o sa o bag in garaj sa incep sa testez firele care duc la acel senzor,dar nu sunt 100% convins,pt ca pe drum unde am bagat mana ,am mai miscat fara sa vreau si la cablul cu fire care duce la egr,daca s-a lovit cineva de acesta problema si imi poate spune sigur ce e,i-as fi recunoscator,altfel o la s asa ca,tare nu ma deranjeaza,doar ca a crescut consumul si asta de fapt ma deranjeaza

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata