Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Simptome:
a) in treapta I, la vale, dupa ce trec de 3-4 km/h, masina merge normal;
b) in treapta I, la deal sau chiar si pe drum drept, accelerez la maxim, dar motorul nu tureaza mai mult de 7-800 rpm si are tendinta de a muri;
c) in toate celelalte trepte, merge perfect cu exceptia treptei a IV-a unde cand accelerez brusc de la 2000 rpm in sus (in depasiri), patineaza;

Cod(uri) eroare:
Nici un cod de eroare.

Model: Corsa
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z13DT

Multumesc frumos pentru eventualele raspunsuri. Precizez ca i-am schimbat kitul de ambreiaj acum 55.000 de km, volanta a ramas la locul ei, neschimbata.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Patineaza din cauza ambreiajului. Am citit ca ai inlocuit kit cu 50k in urma, dar acolo este problema. Ce continea kit-ul? Ce producator? Sub volanta exista un simering de palier, ai verificat starea acestuia?
Simptomele a si b au alta cauza fata de c.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da, știu cã patinarea este strict alt subiect: ambreiaj pe ducã. Dar de ceva timp nu mã mai lasã sã plec de pe loc.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pare aproape imposibil sa montezi invers discul de ambreiaj, dar este singura varianta la care ma gandesc. Demonteaza cutia inlocuieste piesele defecte, caci sigur vei constata problema. Te rog fa si cateva fotografii!
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ambreiajul mi-a mers bine 3 ani de zile, din aceastã iarnã îmi face problemã - semn cã e pe ducã. Dar problema asta cu pornirea de pe loc drept sau în pantã... mã deranjeazã, trebuie s-o pãcãlesc s-o bag într-a II-a, accelerare... În fine. Nu știu ce-ar putea fi, clapeta de accelerație, EGR înfundat... Culmea e cã dupã ce depãșește o anumitã vitezã 4-5 km/h, accelereazã cum trebuie. Dar pânã sã ajung la acea vitezã, smucește și parcã nu ar alimenta cu motorinã injectoarele.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Suna a regulator de presiune, dar nu as fi surprins sa gasesti tija egr gripata.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Azi dimineata abia mi-a pornit cu spray. Cand vreau sa o turez si apas pe acceleratie, parca nu i-ar veni motorina. Scoate mult fum alb.
https://youtube.com/watch?v=kzWv_YTu-tg
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
As recomanda in prima faza o curatare a EGR-ului si a admisiei apoi o verificare a presiunii furnizata de pompa de inalta si asta trebuie facuta la o pornire la rece deci dupa ce masina a stat cel putin 12 ore, nu dupa ce ati pornit motorul, mers in service si verificat pompa de inalta pentru ca banui o pierdere a presiuni dupa un timp si de aici pornirea grea si neputinta de a accelera. Este o parere.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
As banui si regulatorul de pe rampa, dar n-am patit niciodata ca sa apas pe acceleratie si sa nu se tureze...
  • sebiastrah

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
mie imi pare ca si volanta e dusa (din sunetul din video), din ce ai mai spus ambreiajul este iar pe duca (cand ai schimbat, ai schimbat rulment + placa + disc?).

probleme cu pornirea e posibil sa fie data si de regulatorul de pe pompa de inalte, verifica presiune pe op-com la pornire si dupa vezi variatiile presiunii pe un tester...si vezi sa faci asta la rece (adica dupa min 8 ore cu masina oprita) cum spunea si mariustintea.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat regulatorul de presiune, la fel face. Pornește doar cu spray și merge ”în 3 pistoane”, accelerez și nu mișcã nimic... dã se înece dacã iau piciorul de pe ambreiaj și cu pedala la maxim pe accelerație.

Da, am schimbat rulment, disc și placã, fãrã volantã. Aia cicã a fost bunã. Nu vibreazã pedala de ambreiaj.
  • sebiastrah

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daca apesi pedala de acceleratie se accelereaza, macar putin, chiar daca e pe liber?
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nimic. Abia dupã vreo 15-20 de minute de fumãraie albã, când accelerez, urcã ușor și greu tare pânã la 1500 rpm, dar asta cu fum alb și ”mers în 2 cilindri”.
  • sebiastrah

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mergi si fa un test de injectoare si pune masina pe opcom sa vezi ce zice...
Spor in rezolvarea problemei!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc tuturor pentru rãspunsuri!

Astãzi am schimbat filtrul de combustibil, am pornit-o tot cu spray, dupã 10 minute de relanti, am dat sã o accelerez, se accelerat încet-încet pânã la 1500 rpm, iar deodatã s-a accelerat la 3-4000 rpm, adicã exact cât apãsam eu pedala. S-a întâmplat un ”declick”. Pedala rãspunde, mașina merge, pornește la sfert, dar scoate mult fum alb spre negru (nu spre albastru).

Am fãcut testul cu injectoarele, toate-s în parametri (foarte puținã motorinã pe retur).

Nici o eroare pe bord.

Atașez aici Excelul fãcut în timpul ”declick-ului” (din faza de limp mode în normal). Ce ar trebui sã urmãresc? EGR-ul? https://www.scribd.com/doc/3...Z13DT-Martie-2016

Coloana cu ”Ventil AGR” / (EGR, probabil?) avea valoarea de inactiv când mi-a mers prost (nu rãspundea la pedalã), iar când mi s-a turat, a devenit activ.

La fel și coloana cu ”Factor de umplere AGR” era 0 pânã la momentul ”declick-ului”. Dupã acest moment, factorul era 40-50.

Probabil EGR blocat?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am demontat EGR-ul... Era curãtel. Însã senzorul de pe galerie era înfundat. Dupã o probã scurtã prin oras, masina s-a comportat bine.


  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din poza sa vede ca ati demontat numai partea electrica,in partea mecanica este mizeria, la aceea se este mai greu de ajuns. Daca senzorul era infundat,ma gandesc ca in admisie este mizerie la fel.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mishu demonteaza galeria admisie si egr. Sa fii dotat cu ce scrie aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18738
Spor la curatat! Faci cateva fotografii te rog!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am identificat problema. Îmi scotea abur (antigel) pe evacuare. A fost schimbãtorul de cãldurã de la EGR spart la interior.
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut baieti,am un opel vectra c 2.0 si iam schimbat chitul de ambreaj,cand plec de pe loc trepideaza,cand ii dau a2a numai face....inainte nu facea...chitul este de la LUK,multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR