Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • GicaDeLaService

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut, De aproximativ un an incoace am o problema la masina si nu prea reuseste mai nimeni sa ii dea de cap. Masina merge in parametrii normali pana sa ajunga motorul in jurul temperaturii de 80. Uneori sub.. alteori peste dar simptomele sunt aceleasi, relantiul scade undeva pe la 700 si incepe sa oscileze in functie de consumatori. Virez volanul la maxim si se simte cum scad turatiile din cauza saricinii pe motor. Initial se intampla foarte rar.. daca pomeneam o situatie de genul odata la 2-3 luni dar mai nou face mereu. Asta iarna nu a facut.. probabil din cauza frigului dar mai nou s-a incalzit afara si iar a iar a inceput sa faca. Am fost la 2-3 mecanici si m-au sfatuit sa schimb clapeta de acceleratie.. am schimbat-o cu tot cu motorasul pas cu pas si tot la fel face.. Sad
Poate fi ceva de la calculator?

As mai vrea sa mentionez si faptul ca motorul poate fi tinut din acceleratie sa nu se opreasca dar in conditiile in care uneori ai nevoie sa pui frana cu piciorul ila.. este foarte dubios sa incerci sa faci asta in mers. Dupa ce moare motorul porneste doar daca ii dau un pic de acceleratie din pedala sau daca il las sa se raceasca. Odata repornit la cald merge ok cat dureaza socul dupa care iar incepe. Alteori pur si simplu functioneaza ok deodata cu toate ca este foarte incins Question Crying or Very sad
Cu masina numai merg pana nu rezolv pentru ca este deja periculos.. acum doua saptamani era sa intru intr-un gard dupa ce a murit motorul intr-o curba si m-am trezit cu frana tare si volanul la fel.
HELP !
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Colegu mergi la un mecanic care stie sa folosesca o diagnoza si intelege si ce apare pe ecranul laptopului si din valorile pe care le vede acolo poate trage o concluzie,daca nu bajbai dupa indicatii date de cei care au patit si ei ceva da poate sa nu fie ce ai tu..Eu fac la fel si mi-au trecut multe x16xel-uri prin mana care mai de care mai problematica,sau gaseste ceva de la care sa pleci....consuma mai mult? ,mai putin?,trage din turatii joase?consuma ulei? EGR-ul ala merge nu merge? trage aer fals acopera admisia si vezi moare ori nu cateva racorduri de cauciuc coapte si te scoate din minti,toate stuturile de pe clapeta sunt desfundate?
Fa-i o verificare amanuntita ca nu dureaza mai mult de o ora si o diagnoza e max 100 lei de obicei se face la 50 da depinde ce stie de banii astia ...... eu am avut motorul asta si cand l-au apucat dracii ,l-am repus in mintile lui si n-am avut treaba cu el 4 ani,consum mic,fugea de rupea,nu-l auzeai in mers....cam lua ulei daca-l calcai rau la drum.
Valori ceva ,timpi injectie,presiune benzina,sonda lambda,temperatura motor,corectii avans......
  • GicaDeLaService

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Cand o sa-mi mai permita timpul o sa pun un tester pe ea. Deocamdata incep munca si chiar nu am cand..
Legat de ce ai zis tu iti pot spune doar ca stuturile de la clapeta sunt desfundate cum de altfel tot ce tine de clapeta este ok.. acolo am intervenit.
Despre mersul masinii iti pot spune ca trage ok la fel ca pe vremea cand nu avea aceasta problema.. odata ce incepe sa se manifeste problema se simte o mica intarziere la acceleratie dar ma gandesc ca e logic din moment ce plec de la o turatie mai joasa de relanti decat de obicei.
Am cum sa maresc relantiul de undeva?

Am mai auzit intre timp o varianta cu senzorul de relanti.. nu stiu cat de valabila sa fie dar pana nu pun tester nu o sa ma mai aventurez sa schimb piese.
  • GicaDeLaService

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Re : Salut, am apucat sa procur si eu o interfata opcom si de ceva vreme tot analizez ce se intampla. Din ce am concluzionat problema se trage de la EGR deoarece de fiecare data dupa un episod cu motor mort sau tinut din aceleratie se aprinde check engine si eroarea stocata tine de EGR [ position not present].
Em dat si EGR pulse ratio test si odata deschisa valva relantiul scade brusc cu ~400rpm dupa care urca inapoi la parametrii normali dar per general motorul incepe sa trepideze.
Odata deschisa valva EGR mororul se comporta de parca nu ar avea suficient aer pentru amestec, de altfel incepe sa puta rau de tot a benzina.. Am curatat EGR-ul si tot la fel face dar mai rar ce e drept. Astazi am dat o tura si la un moment dat a dat sa moara dupa care am tinut-o din acceleratie si a revenit. Ma gandeam sa ii scot mufa de la EGR si sa ii impiedic alimentarea dar nu stiu la ce sa ma astept daca fac asta ..Eu ma gandesc ca daca odata intrat EGR relantiul scade brusc si daca in acel moment eu tocmai actionez servo directia sau un alt consumator motorul moare. Tin sa mentionez ca partea de testare o fac cu masina pornita in parcare si asa nu a murit o singura data motorul.. problema apare doar in mers cu masina

Intrebarea mea este ce determina acest EGR sa deschida? Sa fie temperatura motorului ?! Inca nu imi explic de ce pe frig nu am probleme..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR