Ai uitat parola?


  • lord_shadow

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2016

Salut,
Ce parere aveti despre corsa E cu motorul 1.4 100cp ? Am vazut ca are un cuplu bun.
Am un corsa D de care sunt foarte multumit, dar avand in vedere ca il am din 2007 as vrea sa il schimb pe un E.
Astept impresii .
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2013

pai impresia mea ar fi ca, Corsa E e doar un facelift la Corsa D (care la randul ei e un Fiat Grande Punto).
Si nu ar fi asta nici o problema, pt ca daca o iei noua, deja nu mai e asa de important s-o cauti de boli si sa-i gasesti cusuru unui model care teoretic e deja matur.

Eu in locul tau mi-as pune problema daca mai merita sa cumpar din nou aceeasi masina si s-o detin alti 7-8-9 ani. Daca iti place, go for it!

PS: Vezi ca sunt deja cel putin doi useri care au modelul asta. Poate te lamuresc ei, Deci search.
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa B13DTE din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2007

Eu am avut pana acum 3 Corse: Corsa C - circulata in Romania 130.000 de KM in 3 ani jumate, vanduta la 230.000 de km, masina foarte buna pe benzina, avand in vedere ca am cumparat-o dintr-un parc auto fara carte service, sigur avea mai mult km decat la cumparare. Masina circula si acum, probabil are cel putin 300.000 de km. Cat am avut-o i-am curatat clapeta de acceleratie preventiv de 2 ori, EGR scchimbat pe la vreo 200.000 de KM, distributie schimbata la 160.000 de KM, reparat caseta de directie cu kit reparatie (cost reparatie 450 RON) si sonda lamba schimbata la vreo 140.000. In rest masina (motor in 3 cilindri) a mers boboc.

A doua Corsa a fost un Corsa D diesel cumparat de nou, alergat 203.000 de km in 4 ani. Schimbat furtun intercooler, EGR, bujiiile, distributia si pompa de ulei si 2 rulmenti in cutia de viteze (vestita problema cu rulmentii subdimensionati - desi eu tot cred ca la primul schimb de ulei in cutie nu mi s-a pus destul ulei) . La fel consider ca masina a functionat boboc...

A treia Corsa este un Corsa E care din punctul meu de vedere nu e doar un facelift, masina fiind schimbata fundamental. Intr-adevar caroseria la exterior este doar un facelift (fata si spatele sunt schimbate si are alte forme usor schimbate pentru aerodinamica) insa la interior masina este total alta si aici ma refer la design si calitate materiale. La exterior sasiul este in totalitate nou, masina fiind foarte silentioasa la gropi, iar directia este foarte buna (functia city te face nici sa nu simti in timpul parcarilor sau in oras ca ai volanul in mana, atat de usor merge)

Masina este beton antifonata, incredibil fata de Corsa D - am condus o scoda Octavia din 2015 iar la zgomot sunt foarte comparabile, Corsa este foarte silentioasa in comparatie cu modelul precedent... Bordul este extrem de bine lucrat, schimbat in totalitate, inclusiv volan, manete.... Cutia in 6 trepte este alta, problema cu rulmentii fiind rezolvata, motorul de 1.3 CDTI suna beton (injectoare Piezo) - mult mai silentios ca precedentul. Intelilinkul isi face toti banii iar sunetul (muzica) e beton, suna foarte spatial, ajutand foarte mult difuzorul central, basul e beton, claritate de invidiat pt o masina de clasa mica. Scaunele sport sunt super OK (costa in plus), iar dotarile (scaune, volan si parbriz incalzite, senzori parcare) isi fac toti banii.

Asadar, pararea mea e ca modelul Corsa E e cu mult peste tot ce au avut pana acum, diferenta intre D si E e enorma (confort, materiale, dotari), in sfarsit sa zicem ca aduce a masina germana. O am din iulie 2015 si acum am aproape 30.000 de km cu ea....

Motorul de 1.4, 100 cp cred ca e turbo, cred ca merita desi consumul nu e cel din carte. Nu recomand motorul de 90cp, nefiind turbo mi s-a parut extrem de puturos, in comparatie cu dieselul de 95cp dar care are cuplu foarte bun pt un motoras diesel de 1.3 (210Nm).

Deci, daca vrei sa sari de la Corsa D la Corsa E, parerea mea e ca alegerea este foarte buna, vei vedea o diferenta ca de la cer la pamant. Dar, daca te-ai saturat de masini mici, atunci mai strangeti bani si ia-ti o Astra, e mai mare si mai confortabila.

La mine asta e singurul motiv pt care as vrea sa schimb Corsa pe o Astra, ma plimb foarte mult, si mi-as dori mai mult confort la drum lung si o masina mai mare.

In clasa ei, parerea mea e ca Corsa cu modelul asta nou ofera cu mult peste ce ofera celelalte (Polo, Ibiza, Yaris, Fiesta). Dar parca mi-as dori ceva mai mare.....
Din cauza asta, inca o Corsa nu mi-as mai lua, am avut deja 3 generatii......

Astra asta nou imi face tare tare cu ochiul..... asa ca in 2-3 ani voi trece la o masina de clasa mai mare....


Pentru Corsa iti recomand sa iti iei pachetul Premium cu pachet iarna (volan incalzit, parbriz incalzit, scaune incalzite, putere marita la alternator si baterie - vine cu pachet de iarna, alarma, roti de 16 inchi din aluminiu, Intelillink 4.0, senzori cu asistent parcare, lumini zi -LED - arata beton,si scaunele cu 200 de EUR mai scumpe, au marginile mai inalte si mai intarite- stil sport, volan multifunctional). Incearca motorul de 1.4 de 150cp, au sa te invidieze multi la ce racheta faci din Corsa cu 150 e cp pe 1200 de Kg....). Si daca vrei sa arate si mai bine atunci pt aprox 300 de EUR iti poti lua pachetul OPC interior, cu volan tesit cu ornament metalic, pedale petalice, schimbator din piele cusuta, sa vezi ce fain arata Smile)))
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2013

d_claudiuus a scris:
A treia Corsa este un Corsa E care din punctul meu de vedere nu e doar un facelift

pararea mea e ca modelul Corsa E e cu mult peste tot ce au avut pana acum


Pe om l-ar ajuta opinii cat mai obiective pe care sa le puna cap la cap.
Cu siguranta ca noul model este superior celor dinainte din toate punctele de vedere, dar realitatea este ca si noul model are la baza tot vechea platforma, dovada ca a primit 4 stele la capitolul siguranta si nu 5 cum au primit alte masini care sunt noi din bara in bara.
http://www.euroncap.com/en/...uxhall/corsa/7884
E adevarat ca stelele astea se dau si se iau dupa cum bate vantu. Ei testeaza variante standard si daca de exemplu nu aveai ESP sau airbaguri laterale in standard, ci doar la versiuni superioare, jap o stea, Acuma daca nu ai radar din ala care sa te avertizeze ca esti prea aproape de cel din fata, jap inca o stea (depinde si de clasa masinii). Totusi, e un capitol la care masina primeste un scor si care merita studiat daca o iei noua
Important e ca omul sa judece intai rational si apoi sa aleaga care dintre finaliste ii place.

PS: lord_shadow, orice ai cumpara, parerea mea e ca nu mai merita benzinar aspirat in ziua de azi. Cand mergi linistit, 1.4 turbo va consuma cat un 1.4 clasic. Daca sunt diferente, ele sunt minore. Cand te dai la ea, va consuma cat pentru 100 de CP. sau 150 de CP in functie de varianta. E ca si cum ai doua motoare intr-unul.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa B14neh din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2015

Parerea mea este ca trebuie sa faci un efort si sa iti iei 1.4t 150cp, merita din plin. Cel de 100cp e destul de lesinat si o stiu ca m-am plimbat cu el.

Eu am luat 150 cp si iti zic ca asa ceva e super, fiind masina usoara se comporta mai bine ca cel de pe astra lol. Iar daca te gandesti iti zic eu la 145 kmh aii 3000 rpm intr-a 6a, consum ~8.2 cauciucuri de iarna deci uzura motorului va fi mai redusa, la 90kmh consum 5-5.5 intr-a 5a.

Faci un efort dar stii ca aia cu polo/fabia/ibiza/rio/i20 n-or sa aiba asa ceva. Deunazi ma admira unul cu i20 black line portocaliu si cand i-am zis d 150cp nj-i venea a crede.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide