Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pai tu duci bolnavu cu dureri de cap si il iei inapoi cu dureri de picioare? O mai fii bolnavul tau pe care l-ai dus? De ce nu ti-au dat un ecu de la ei sa vezi sigur este al tau defect.... Ei te trimit la tester, dar de ce nu au si ei tester acolo? Dupa cate ai scris... daca o sa am probleme la ECu, nu am ce calca pe la ei.

Ia uite ce spun ei pe site:
NOU! din 2016 GARANTIE 1 AN pentru orice lucrare sau piesa!

* Termen MEDIU reparatii: 72 h (poate fi mai mare in anumite cazuri )
* Diagnoza gratuita pentru lucrarile efectuate
* Putem afla orice coduri si reseta orice calc de Opel
* Proba pe masina cu un alt calc de la noi 150
* Pentru y17dt,z10xe,z12xe,z12xep,z14xep,z16xe/z14xe,z18xe se pot proba efectiv diverse componente sau se pot da PE LOC piese reconditionate la schimb cu cele defecte
* NU modificam KM din bord!
Skip ads

  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mda, am inteles. Trebuie sa aduc masina in Bucuresti sa o duc la un service pentru investigatii. Mai prost este ca intre timp mi-a expirat si ITP-ul.
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Geo30 a scris:Odata ce maina merge tot cu deficiente ,inseamna ca repararea ecu a fost in zadar, problema nu este de acolo, mai sus un coleg recomanda o interventie la injectoare, incearca o curataresi vezi dupa .Acest tip de defectiune se rezolva cu multa rabdare , cauzele sunt multiple si trebuiesc depistate prin eliminare Succes!


Nu prea mai am rabdare, offf, deja a trecut 1 luna si jumatate de cand astept solutionarea problemei. Verific pompa de benzina, verific catalizatorul si fac un test de compresie. Apoi schimb sondele lambada. Apoi, daca tot nu merge, ii dau foc.
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu exista defectiune de neremediat , nu sunt mecanici priceputi sa le gaseasca.Situatia in care esti acum am fost si eu, am fost la " n " mecanici si electricieni, am schimbat o cosarca de piese, masina mergea din prost in mai prost. Norocul meu a fost ca ma mai pricep la mesterit pe la masina dar din lipsa de timp si de ce sa nu recunosc si de curaj am apelat la "specialisti".Aceasta apelare m-a costat ceva banuti si daca ma potriveam cred ca ma costa mai mult decat valoarea masinii (un singur exemplu: injectoare 4 buc x500 lei)Ca incurajare iti recomand sa te interesezi pe la prieteni , colegi , si aici pe forum sa gasesti un mecanic priceput care cu bani putini si fara nervii tai sa-ti rezolve problema .Cel mai greu se repara omul, masina....
Skip ads

  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dupa 1 luna si jumatate de cautari am aflat care este cauza care a generat problema masinii mele. Avand in vedere ca 90% din utilizatori stiu doar sa ceara ajutor, iar cand rezolva problema uita sa mai posteze, am sa procedez astfel: Cine doreste sa stie care a fost cauza sa imi trimita PM. Mentionez ca nu voi raspunde decat membrilor activi de pe forum, cei care va inregistrati pe club doar ca sa primiti ajutor si beneficii nu veti primi raspuns.

P.S. vreau o parere din partea membrilor activi, e corect cum procedez sau sunt egoist ?
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca multi care nu posteaza rezultatele sau modul de rezolvare a unor probleme de care se plang , nu stiu sa explice metoda de rezolvare din doua cauze: au fost la mecanic au rezolvat problema dar habar n-au ce interventie s-a facut la masina, iar o parte nu au cunostinte tehnice suficiente de a se face intelesi fapt pentru care renunta la explicatii ca sa nu se faca de ras( mai sunt colegi care iau in ras unele explicatii , uitand ca aici suntem un club al posesorilor de opel nu clubul specialistilor).In ceea ce priveste modul tau de a proceda iti pun o intrebare: ce-ar fi sa procedam toti asa ? hai sa ne gandim si la capra vecinului .
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Deci, ca sa fiu baiat bun si un memebru Club Opel pana la capat am sa postez aici cauza problemei mele. Catalizatorul a fost infundat. Acesta a generat si slabirea garniturii de la galeria de evacuare si a facut-o sa fluiere in mers. Acesta optura si evacuarea si bloca acceleratia. L-am spart si acum masina merge mai bine decat inainte. Are sprint, consumul s-a redus cu aprx. 1L/100km. Mai sunt unele mici probleme in mers, cum ar fi relatiu fluctuant uneori si ceva intreruperi la acceleratie (da in nas cand accelerez si nu schimb treapta inferioara). Astea poate se vor regla odata cu stergerea erorilor inregistrate.

Cat despre ECU, am mai constatat un lucru. De cand l-am "reparat" (adica de cand mi-a fost schimbat) inchiderea centralizata nu mai se actioneaza de la distanta. Am vorbit cu Mihai si ma duc sa vedem ce putem face.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
catavencuadelin, ca sa iti raspund la intrebarea din 22 mai, nu e corect si nici in spiritul acestul forum (si a comunitatii CO) sa "publici" solutia unei probleme doar pe privat. Faptul ca sunt alti colegi care nu binevoiesc sa impartaseasca cu restul comunitatii solutiile gasite nu e o scuza pentru tine sa faci "la fel". Ofera un exemplu, fii altfel.

In ce sens inchiderea centralizata nu se maia ctioneaza de la distanta? Nu mai bate telecomanda de la cheie de foarte departe, sau nu mai merge deloc? Daca nu mai merge deloc, poate trebuie reimperecheata telecomanda, da o cautare ca parca era o procedura pe acilea...
Skip ads

  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"Ofera un exemplu, fii altfel. " - asta am facut.
Nu mai functioneaza telecomanda deloc. Pentru mine este un fapt intaritor ca ECU a fost schimbat si nu "reparat" cum sustine Mihai. Iar acesta este un act de neseriozitate din partea unui membru al clubului (ca sa nu spun altceva). Sper totusi sa se rezolve problema intr-un fel.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Eu unul nu vad legatura intre ECU motor si inchiderea centralizata . Aici cred ca gresesti .

Later edit :
Ai trimis cheie+immo+ECU la reparat ?
Ledul de pe telecomanda se aprinde ? daca da , vezi ca poate sa fie contact imperfect la suportul bateriei si placuta electronica . Astfel nu poti face resincronizare .
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Becul telecomanda se aprinde. Atunci cum explici ca inainte mergea, dupa interventie nu mai functioneaza? Bateria nu a fost deconectata de pe masina.
Am trimis doar ECU la reparat. De ce trebuie sa fac resincronizare? Daca ECU nu este implicat trebuie sa functioneze. Nu s-a facut nici o interventie care sa defecteze sincronizarea.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Poate ai contact prost in telecomanda ,am patit-o . Se aprindea becul dar nici de-a naiba nu vrea sa se sincronizeze. Am desfacut-o si am refacut lipiturile de la baterie.
Incearca o resincronizare , cam pe la minutul 5 :
http://www.youtube.com/watch?v=JWZlk2ROifc
-apesi butonul de inchis
-pui contact
-asteapta x secunde .

Doar nu crezi ca telecomanda comunica cu ECU motor ?


Later Edit
Incerc sa te ajut pe tine sa pui punctul pe "i" si sa rezolvi problema , nu sa ii iau apararea celui care ti-a reparat ECU .
Am editat postul de "n" ori .
Skip ads

  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa spun, ambele telecomenzi nu functioneaza.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Incearca totusi resincronizare , te costa 5 minute din viata .
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca se numeste sincronizare sau altceva. Am pus contactul si am inceput sa apas pe butoanele de telecomanda, inchis/deschis si inchiderea se actiona. Dupa care am probat din exterior si merge. Multumesc.

In privinta masinii, dupa spargerea catalizatorului ceva tot nu merge bine. A crescut consumul simtitor si se inneaca cand accelerez, iar la relanti are fluctuatii de turatie. Dupa un timp, in mers, apare martorul cu motorul/pompa aia portocalie si incepe sa tuseasca cand accelerez. Chiar daca sterg merge un timp bine si iar apare.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
E bine ca ai rezolvat o problema .
S-ar putea ca mersul fara catalizator sa nu-i placa .
As zice sa verifici daca tensiunea pe sonda lambda 1 fluctueaza cum trebuie . Bujiile , nu stiu daca ai pomenit de ele , cum sunt ? Acum ce erori apar la diagnoza ? tot alea de mai inainte ?
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Intradevar, nu ii place cu catalizatorul spart. Se inneaca cand accelerez si sacadeaza, iar la relati fluctuaza. Exista o solutie sa il folosesc spart fara complicatii sau trebuie sa il schimb? Bujiile sunt noi, au 6 luni de cand sunt schimbate. Trebuie sa ajung sa verific ce erori apare acum.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Stiu ca poti face un circuit simplu cu rezistor si condensator cu ajutorul caruia poti sa emulezi sonda lambda 2 (a.i. sa pacalesti ECU ) . Recomandarea mea e sa iei un catalizator bun din dezmembrari .
Bafta !
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat catalizatorul si surpriza ... masina prezinta aceleasi simptome. Se aprinde check, motorul functioneaza intrerupt ca atunci cand nu se alimenteaza bine, nu se accelereaza corespunzator (se aude ca si cum ar functiona in 3 pistoane). Am schimbat inclusiv sonda lambda 1. Pe tester persisita aceeasi eroare P0302. O sa reiau inca odata controlul injectoarelor, bujiilor si al bobinei.

Daca schimb injectorul si bujia 2 cu oricare altul si tot apare P0302, inseamna ca e ECU?
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
eu sunt mai neavizat, nu am cunostinte de mecanica sunt praf,
aceiasi eruare am avut-o si eu, dar eu in comparatie cu tine am miscat usor firele de la instalatia electrica de pe motor si s-ar parea ca de vina ar fi instalatia,

de unde am dedus am umblat cu o zi inainte la motor si am miscat mai mult si in mai multe parti instalatia ce pleaca de la ECU pana la bobina de inductie.

(acum cere parerea pe club colegilor cu experienta si despica mai bine problema , trebuie sa analizezi mai in profunzime, una e cand mergi la EDS, si pana sa ajungi la ei analizezi studiezi, inlocuiesti, testezi incepi sa iei motorul de la cap la coada, cureti clapeta de acceleratie / desfunzi gaurica minune, vezi sa nu traga aer fals toata tubulatura de admisie, verifici acel cot de 90 grade din cauciuc, care pleaca din spatele / partea spre stanga - clapetei de acceleratie si se duce spre valva puje, trebuie sa intelegi functionarea fiecarei piese/ senzor)

eu zic sa faci cam cate ceva din toate astea, cand te duci la mecanic sa stii ce sa ii zici cand te intreaba, ca el sa se indrepte catre problema,

inca un lucru, de regula masinile nu le rezolvam pe club, putem afla multe lucruri sau detalii, chiar si mici probleme,

acum daca tu te duci la orice mecanic fiecare o sa vina cu varianta lui, nu multi stiu sa lucreze la toate masinile care circula, iar ca sa rezolvi problema tu trebuie sa mergi la un mecanic / service care stie si cunoaste opel in general

acum toti avem cate un tester pe acasa (nu ti-ar strica sa ai un OpCom, vezi singur motorul), dar vrajitor/maestru/guru ...... cum vrei tu sa ii zici, este cel care stie parametrii normali de functionare al motorului/si a senzorilor, si cel care stie sa iti interpreteze acei parametri. (cand te doare piciorul, degeaba mergi tu la stomatolog , cand tu trebuie sa mergi in alta parte, cam asa sta treaba , eu de ex. nu imi placea cum merge masina si se cunostea ca nu are cei 125cp, pana nu am fost la EDS la o verificare si interpretare corecta a parametrilor de functionare ai motoruilui, nu am rezolvat nimic, plus ca mi-au facut si update de soft la ECU)

bafta, si asteptam un raspuns clar din partea ta dupa ce rezolvi problema,

(scuze ca am scris cam mult, sa nu te simti jignit, si daca nu am pus toate virgulele sau punctele)

edit
inca ceva eu am dus ECU la mihai, acum 2 ani si ceva, si merge fara probleme, si din contra am si instalatie de GPL pe masina, nu am coduri cu exceptia sondei landa2, care este universala si are firele lipite si apare cateodata acel cod, iar acea sonda are cam 4-5 ani de cand o am
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR