Ai uitat parola?


  • Glacius

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra X16SZR din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru 15 cai putere..sa ai 90 de la 75 nush daca se merita..cu 25 in plus insa ma gandesc ca ar fi o crestere semnificativa..dar..ca si la calcualtoare, orice overcharge face tot ansamblul sa fie pus unei uzuri mai mari si riscurilor , eu sunt tehnician IT de meserie , cel putin in cazul computerelor poti opta pentru piese de o calitate mai buna etc, sunt curios cum e in cazul masinilor, piesele supuse direct unei fortari mai mari pot fi cumparate de la firme mai bune ..etc?
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Glacius a scris:Pentru 15 cai putere..sa ai 90 de la 75 nush daca se merita..cu 25 in plus insa ma gandesc ca ar fi o crestere semnificativa..dar..ca si la calcualtoare, orice overcharge face tot ansamblul sa fie pus unei uzuri mai mari si riscurilor , eu sunt tehnician IT de meserie , cel putin in cazul computerelor poti opta pentru piese de o calitate mai buna etc, sunt curios cum e in cazul masinilor, piesele supuse direct unei fortari mai mari pot fi cumparate de la firme mai bune ..etc?


Normal ca se pot cumpara.Si am auzit de anumite persoane care au facut anumite piese in casa.
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,589
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Glacius a scris:Pentru 15 cai putere..sa ai 90 de la 75 nush daca se merita..


de la 75 veti ajunge la 98 Exclamation
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Sau chiar undeva la 100-105(teoretic) fara a pune in pericol motorul.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@mad2max

Tu i-ai marit puterea la 1.7dti-ul tau ?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ahappyuser a scris:@mad2max

Tu i-ai marit puterea la 1.7dti-ul tau ?


Da, de vreo 2 luni i-am facut remaparea.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci de 2 luni nu mai e ECO motorul tau, poti sa scoti ECO din semnatura. Cool
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Atunci de 2 luni nu mai e ECO motorul tau, poti sa scoti ECO din semnatura. Cool

Smile...Ai dreptate in mare parte....insa sa stii ca daca merg normal, consumul nu se mareste....acum cu noxele nu stiu, probabil ca aici sta total diferit treaba desi fum nu scot prea mult nici cand am talpa grea....

PS...pentru restul lumii tot ECO a ramas...numai eu stiu ce-i poate pielea acum
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 410
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am 1.7CDTI remapat de circa 4-5 luni.
Am avut ITP in Septembrie iar fata de acum 2 ani a iesit din prima. (acum 2 ani a turat-o de 2 doua ori). Cand l-am intrebat pe tipul de la ITP (Reprezentata Erebus Bucuresti) mi-a zis ca daca din prima proba iese cu 10 sau 15% mai putin (parca nu mai stiu exact) fata de carte nu mai are dreptul sa tureze masina a doua oara daca nu continuua si existe anumite valori procentuale in care trebuie sa se incadreze ca sa treaca testul de noxe.

Trageti si voi concluzia.

Cei care vorbesc din auzite ii rog sa se abtina ca oricum se fac singuri de ras.

PS: Remapul e facut la Maiandrei iar masina se comporta foarte bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La mine in carte scrie ca se tureaza in gol de 5-8 ori cate o secunda la 5.000rpm, motorul cu uleiul la 80 grade C. La tine in carte stii ce scrie ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,521
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
m.nyck, am acelasi motor ca si tine, remapata de mai bine de 2 ani, iar la itp noxele au iesit din prima. PRIMA!
Chiar m-am mirat si l-am intrebat daca e totul ok, a zis un "mda" printre buze.
  • m.nyck

  • Mesaje scrise: 410
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cand am remapat-o eram indecis, am discutat cu Marius (maiandrei) si mi-a spus ca motorul de 1,7 CDTI merge mai bine remapat, pentru ca este un motor proiectat pentru o putere mai mare decat cea limitata din fabrica la 80 Hp din soft. Initial nu l-am crezut 100% gandindu-ma ca o putere mai mare implica alta turbina alt material de constructie al pistoanelor si pieselor implicate direct in transmisia puterii dar sa dovedit a fi foarte adevarat tot ce mi-a spus, drept urmare pot sa afirm ca mersul masinii sa schimbat in bine si cu o putere mai mare si consum pe masura daca o calci dar daca mergi linistit consumul este acelasi sau chiar scade in amunite conditii (extraurban).
Apropo motorul de 1.7CDTI de pe Astra G este motorul de 1.7CDTI (DTL) de pe Astra H unde exista si varianta DTH (posibil numai din soft sau si cu o turbina mai mare)
Prin natura job-ului pe care l-am avut faceam in medie cam 2000 Km pe luna asta numai in ultimii 4 ani, deci cam stiu ce vorbesc.

PS: Nasul fetitei mele are un A4 remapat de vreo 4 ani si imi tot spunea ca a iesit la noxe mai bine de cand a fost remapata masina si nu prea il credeam dar am vazut si eu la ITP ca asa este.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul ISUZU diesel de 1.7 cu turbina este proiectat inca din 1993 pentru 110cp, s-a pus chiar si pe o ambarcatiune militara usoara si dezvolta 110cp cu turbina la o presiune de 1.3bar. Pe domeniul auto, datorita normelor EURO2, EURO3, EURO4 puterea lui a fost redusa treptat 82, 75, 80cp dar motorul respecta aceste norme in ceea ce priveste noxele. Acesta este defapt motivul real pentru limitarea de putere a acestor motoare. Normele EURO prevad ca motorul sa respecte norma de poluare incepand cu prima cheie dimineata si pe toata plaja de turatii a motorului.

Prin marirea puterii se imbogateste defapt amestecul aer-carburant insa in plaja de turatie cel mai des folosita pentru motorul respectiv, sa zicem 1500-3500 rpm si aici eu personal nu cred ca motorul mai respecta norma EURO pentru care a fost proiectat. La turatii mari insa amestecul aer-carburant este acelasi ca si inainte sau poate un pic mai optimizat astfel ca la testul de noxe care se face la turatie de 5.000-5.2000rpm in gol motorul respecta inca norma EURO pentru care a fost proiectat.
Un pic de logica elementara - un motor diesel nou este proiectat sa respecte norma de poluare EURO4, apoi dupa ce se trage de el 200.000km cu schimburi de ulei extinse la 15-30.000km se vinde pe Europa de Est unde dupa un an sau mai bine de Romania cu praful si mizeria asta de motorina si filtre de o calitate cel mult medie se duce proprietarul la un tuning software in urma caruia motorul intinereste ca 'software-ul e magic' si hopa acum motorul este la fel de putin poluant ca unul aproape nou. Din pacate uzurile mecanice din motor nu dispar in urma tuning-ului, stress-ul pe componentele motorului creste, regimul termic creste si el (dar racirea motorului a ramas cea stock, gandita pentru puterea dinainte de tuning!), turbina se tureaza mai devreme si se invarte perioade mai mari de timp, etc... insa ce conteaza! - ca la masina noxele ies ok si nimic nu se compara cu multumirea de sine cand vezi ca l-ai depasit pe unul pe care inainte nu puteai sa-l depasesti decat cu mare greutate sau deloc.

Pentru toti cei care ati facut tuning, e bine de stiut ca acum dupa marirea de putere uleiul si consumabilele trebuie sa fie de cea mai buna calitate, schimbul uleiului trebuie sa se faca mai des, in caz contrar prima care cedeaza este chiar turbo.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mie 26 Oct, 2011 12:00 am
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,521
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ce te face sa crezi ca nu stiam asta?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Aud doar pareri de bine dupa tuning insa nimeni nu spune ca deh, sunt si lucruri de care trebuie tinut cont de acum inainte (ex. costul cu intretinerea a crescut) sau ca sunt si minusuri dupa operatia de tuning (care sunt). Toata lumea se lauda cu ce a castigat dupa ce a platit, de restul... nicio vorba. Si nimeni nu e ingrijorat de nimik de acum inainte, totul e o 'voiosie generala'.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,521
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca as fi avut vreo problema sa fii sigur ca o faceam publica, asa cum am facut cu orice lucru bun sau rau pe care l-am patit cu masina.
Sunt 100% de acord cu tine, mai ales la obligativitatea schimbarii uleiului la 10 000km si a folosirii unuia bun, nu mizeria de geme.
Nu sunt insa de acord cu faptul ca regimul termic creste.
DA, satisfactia cand depasesti cocalarii cu passat care merg cu 120km/h si au geamurile deschise si manelele urla la maxim e PRICELESS Laughing

PS si LE: cu mana pe inima spun, daca imi crapa motorul pe drum si se intampla din cauza remaparii, incui masina si fac autostopul pana acasa. Distractia tine si ea pana intr-un punct. Insa nu va fi cazul in urmatorii ani.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Maiandrei, ti-am trimis un MP. poate imi dai un nr. de telefon in raspuns. Multumesc!
  • o_o1973

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2011

  • Garaj Mesaj Privat
De cand faci remapare, ai intalnit vreun motor care a cedat din aceasta cauza? Sau o alta piesa a motorului? Tot vorbiti de schimbarea uleiului cu unul de calitate. Care ar fi ala?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,354
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu unul nu am vazut motor bun inainte de remap care sa pice dupa. Daca ai o morisca vai de mama ei normal ca-i scurtezi viata si asa terminata. Daca este bun poate nu o sa mai faca 1,000,000km ci 800,000km, mai conteaza ? Turbina daca are joc oricum pica. Daca schimbi uleiul cu posirca si pe la 15-30,000km cum sa tina motorul ?
Cunosc Y17DT care are remap de 5 ani, prima harta nu era chiar super, masina chinuita in oras pe drumuri scurte. A picat ECU si acum 2,5 ani inlocuit si i-am pus cea mai buna mapa. De atunci s-a mutat la tara si face naveta, are praf garla, uleiul nu cel mai bun sau schimbat ortodox si motorul merge impecabil.

Ca ulei este indicat 0W40 daca esti in zona friguroasa si in rest 5W40, trebuie full sintetic, schimb la 10,000km, sa fie ceva mai de firma si aici cauta tu ce gasesti la tine prin magazine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
o_o1973 a scris:... Tot vorbiti de schimbarea uleiului cu unul de calitate. Care ar fi ala?


Tocmai ti-a raspuns mai sus colegul @dancuciureanu, exact acelasi lucru am vrut sa spun si eu.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata