10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2014
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Mi-a trimis citeva filmuletze cu 1.7 al lui ...... tataaaaaaaa , i-am recomandat sa desfinteze acul de la turometru inainte sa se rupa singur de cum circula in sus si-n jos ! Urca masina aia in ture , ceva incredibil ! Din cite am inteles , isi concepe singur hartile si face tot felul de experimente ....
Mai auzisem ca 1.7 dti il poti duce ( daca te enervezi rau) pana undeva la vreo 160 CP ..... acuma ce sa zic ....o fi posibil sau nu , nu stiu. BV19MAX te poate lamuri cu orice detaliu.
Ce ai facut tu @Gil , scuza-ma , chiar fara rautate , e o joaca. Ca o toba , ca filtru sport ....da , ajuta si asta evident , dar din cite te vad tu vrei ceva mult mai mult si mai spectaculos.
Dupa cum am zis , as fi vrut si eu mai mult dar m-au calmat 2 lucruri:
- banii
- pur si simplu in zona mea si la drumurile mele n-am unde sa-mi etalez calutzii.
Special m-am uitat la semafor la rotile lui ...jenti originale opel , 4 prezoane , G - hatch ...banuiesc ca doar 1.7 putea fi.
..... suierat din ala am mai auzit doar la BMW-urile alea calcate agresiv de ciumpalaci frustrati .
Acolo clar a fost vorba de o alta turbina si de un volum de aer aspirat brutal.
sunt si modele cu discuri si placute pe spate(asa am eu).
Asta chiar n-am stiut. Oricum ma bate gandul tot mai rau in ultima vreme sa trec si eu la discuri pe spate. Am mai vrut intr-o vreme dar mi-am zis ca merge si asa .....insa au fost momente cand mi-ar fi prins bine .
Merge puntea intreaga de la orice model de G pentru masina mea ? ( indiferent ca e Caravan sau benzinar Twinport ? )
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Am luat insa in considerare ca @Gyl a spus ca nu e o problema modificarea franelor sau a transmisiei ....deci probabil e dispus sa investeasca o suma de bani in placerea lui. Si citi de aici n-am face-o daca am dispune de fonduri ? 😊
Stiu ca @19MAX a facut tot felul de experimente pe masina lui ...incepand de la vopsitorie pana la putere motor si banuiesc ( evident) ca s-a lovit de niste chestii. Din cite stiu el n-o face in scop comercial ci din pura lui placere si dorinta de surubarit deci implicit nu se poate discuta despre nici o garantie dincolo de cei 98 CP intr-o eventuala colaborare cu el.
10GYL
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2014
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
N-au nici cei care umbla cu EGR anulat ( mecanic sau din soft) dar voi sti sigur cam peste vreo 3 luni cand trebuie sa-mi fac ITP si am sa ma prezint remapat si cu EGR anulat.
Si eu inteleg ca esti dispus sa investesti intr-un tuning motor ....intrebarea este cat ? Pentru ca daca mergi pe varianta full , cu schimb de turbina, soft personalizat, intercooler, injectoare, pistoane si alte minuni , cred ca vei depasi valoarea masinii sau oricum , pe aproape.
- cristyliviu
- ***
- 944 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 944
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Colegu, vrei neaparat sa pastrezi motorul tau de 1.7dti sau ai lua in considerare si o conversie la motorul de 2.5l de vectra C sau omega, daca vrei sa te arunci la o cheltuiala si sa ai sub capota o adevarata herghelie! Uite aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71014
- David Nicolae
- **
- 255 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
Si o poza cu furia gri 😊

13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Mie tunerul mi-a spus ca asta va dura cam 2 luni dupa care lumea in general se calmeaza .....insa ceva a fost gresit la mine ca io abia acum dupa 1 an de la remapare incep sa ma calmez.
Ca o mica constatare personala .....daca continui sa merg ca inainte de remap ( adica linistit ) chiar mi-a scazut cu ceva consumul. La un mers mai vioi , mai sportiv , imi creste cu 0,5 l /100 .....iar la un mers brutal in forja suicidala am ajuns la o crestere de 1 litru / 100 km.
Ca si supliment am anulat EGR doar mecanic si am obtinut un mers mai stabil si un raspuns la pedala mai prompt. Un mic dezavantaj ar fi ca la un mers liniar , constant citiva km , iti apare eroare in bord. Am patit insa faza doar o singura data intr-un an de zile si oricum am rezolvat-o rapid prin decuplarea bornelor citeva minute.
Si tot ca si supliment , am inceput adaos de ulei 2T in motorina ( 5 ml/ 1 l motorina) si am castigat o mai buna silentiozitate a motorului plus un mers mai .....,,degajat ( ?) al motorului . Nu stiu, nu pot explica dar sint diferente vizibile in mersul masinii intre CU si FARA adaos de ulei 2T. Pare mai ,,libera,, , mai ,,antrenata,, ...mai ,,receptiva,, ...chiar daca nu neaparat ai o crestere de putere .
Bafta !
PS - vorbesc din perspectiva lui Y17DT.
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat










Rezultat cu diuze stock recalibrate la alta presiune de deschidere:

Turbina provine de pe motorul de 2.4L de Fiat (geometrie variabila).
Datorita lipsei de debit ulei am fost nevoit temporar sa renunt la ea (e pacat sa stric turbina de 2000 de lei sh doar pentru ca nu ii pot asigura suficienta ungere).
Urmeaza sa pun alta turbina billet, care are nevoie de mai putin debit de ulei, galerie de evacuare custom si diuze de injectoare de Isuzu de 3L (6 jeturi fata de 4 cat au cele stock).
Boost: 1.42 bar (2.42 absolut) de la 2500 la 5000 rpm
Rezultatul: (era de asteptat la ~75% mai multa putere decat stock)

- mad2max
- ***
- 768 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 768
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Rezultatul maxim l-am obtinut cu 2.8 bari presiune (150+ CP) dar a pleznit intercoolerul si furtunul in forma de L (era de asteptat, dar trebuia sa o faca cineva si pe asta 😊 )
wow
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2004 z17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- chupachabra
- **
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Avansul omoara motoare, avansul arde turbinele si le dezechilibreaza (a se citi necunostinta celui care face softul).
- chupachabra
- **
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mai am un AWX facut (131 CP) la 182 CP (mai mult nu poate turbo stock). Merge de 2 ani fara probleme. La fel, consumul a crescut putin (~1L./100Km), dar omul o alearga. Putere din nimic nu se poate.
- chupachabra
- **
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Motor isuzu 1.7 este acelasi din 2000 pana in 2015 ,treptat a primit upgrade , pe h pe j & alte variante . & nu upgrade doar pe partea de soft !
- Serban Daniel
- *
- 3 mesaje
- din 13 Dec 2014
- Astra 2003 Y17DT
- Sibiu
Serban Daniel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2014
- Mesaj Privat
ma intereseaza daca a facut cineva treaba asta la GxG Chiptuning din sighisoara, sau daca ii cunoaste cineva pe baietii de acolo - daca au soft ok. Eu sunt din Medias si cred ca ei sunt cei mai aproape de mine.
si in caz ca masina a fost remapata (desi nu cred - am luat-o de la proprietar din germania) ma gandesc ca le apare pe testerul lor, nu?
- mad2max
- ***
- 768 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 768
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat