Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Simptome: Astra g 2.0 16.v puturoasa

Cod(uri) eroare: P1125 si p400
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: (cod motor?)x20 dtl,

Un drum de la Iasi la Bacau care ma asteptam sa fie super ok a inceput cu un ceck aprins si masina fara vlaga.Nu va spun ce nervi am avut si cum am privit la ceilalti participanti care trec pe langa mine si imi dau ceata....Problema era ca ai ajungeam dar foarte lent si nu intelegeam ce are.Abea am asteptat sa ajung la iasi sa vad eroarea care defapt au fost 2 erori.(P1125 si P400)Problema este ca dupa ce opresc undeva chiar si 10 min merge ok apoi dintr-o data se aprinde ceck ,cand trec in treapta superioara si accelerez se stinge ceck,merge iar ok pana se incalzeste cred motorul si nu se mai stinge.Motorina multi ani am pus de la rompetrol normala,apoi am pus de la petrom tot normala iar din decembrie am pus iar de la rompetrol numai si numai efix,deci de la motorina nu cred ca are sa fie ceva...Tipul care mi-a facut testul mi-a spus ceva de egr si stiu ca l-am curatat cu aprox 1an si ceva in urma(elecrovalva aia de sub capacul de plastic).Masina nu scoate fum deloc.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cãutând, gãsesti si raspunsul. Uite ceva asemãnãtor ala motorul de 1.7.
Ideea de baza e aceeasi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=35995
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La ce sa ma astept la service?,sau o pot face eu?.OK.,multumesc
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ai putea incerca. Verifica trasee de vacuum etc. Citeste ce scrie in link ul de maia sus.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Curata si EGR-ul.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,astazi am avut timp si am desfacut admisia.Admisia nu a mai fost curatata niciodata am 170.000km,masina a fost luata de noua de la di-bas Bucuresti.Vreau sa va spun ca am curatat totul,dar nu cred ca vreti sa stiti ce am gasit frate acolo....am facut si doua poze sa vad daca reusesc sa le postez.Am curatat totul foarte bine ,am verificat ca totul sa fie pus la loc de 2 ori.Ca si probleme am intampinat toate furtunasele de pe retur rupte+2 teuri.Furtunasele erau rascoapte,la fel si teurile.Am inlocuit furtunasele si teurile,m-am gandit ca era bine daca schimbam si garniturile alea doua.Una metalica si cealalta parea garnitura normala de clingherit.La urma cand sa pornesc nu a vrut nici in ruptul capului decat trasa si a pornit imediat dar in tr.1 de viteza ca in a doua nu a vrut.Problema este ca trebuie sa merg iar la test cred pentru ca am iar ceck aprins(motorasul galben),dar de fiecare data cand accelerez si ajung la 2300-2400 se stinge ceck,de fiecare data pleaca ca racketa (dupa ce se stinge ceck).Cand se aprinde ceck parca nu ar avea 2-3 secunde nerv,sau aer apoi totul devine super ok.Am simtit o inbunatatire parca si in functionarea motorului si ceva mai mult nerv peste 3000rot/min parca dar nu ceva exagerat.Chestia este ca nu mai scoate fum deloc acum si mi- sa parut ciudat ca nu merge accelerata decat pana la max.4000rot./min,,,,si imi aduc aminte ca la itp inginerul ala i-a dat pana in 5000rot/min,,sau poate ma insel eu!Deocamdata cam astea au fost datele.dar cu siguranta voi reveni si vreau sa vad iar bordul fara martori!.....,si inca ceva sa vad daca porneste maine pentru ca astazi mi-a dat ceva emotii ....O seara buna tuturor si wekeend placut!
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cum ma asteptam dimineata nu a pornit.Defapt a pornit pentru aprox 3-4 sec.si s-a oprit si nu a mai luat-o.Ce sa fie se dezamorseaza pompa?.Mentionez ca inainte pornea la sfert de cheie de fiecare data.....
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,astazi am pornit-o,dar am cumparat si garniturile de la admisie si le-am inlocuit.Aceste garnituri sunt metalice si au anumite zone iesite mai in relief care in momentul strangerii se aplatizeaza.Cred ca era dezamorsat si circuitul de motorina pentru ca pornit cu sprei si destul de greu.Cam asta a fost,ca sfat neaparat trebuie inlocuite si cele doua garnituri in rest...motorina si talpa.
Skip ads

  • Sicilianul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am avut si eu pacla asa groasa dar am curat tot acolo + EGR. Se schimba multe la masina - inclusiv mersul motorului ca sa zic asa....

Asta se intampla din cauza mersului subturat!
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor revin iar cu o noua problema.Am gasit egr dus adica membrana interioara cu o gaura foarte.fina,in fine am luat egr si am inlocuit.Problema este ca tot apare eroarea pe bord si am zis ca e de la debitmetru de aer pentru ca scoasa mufa mergea la fel.Lam curatat cu un betigas de ala cu vata si dus a fost...nu a mai mers.Astazi am luat un alt debitmetru bosh nou 350 ron de la verona din iasi si l-am pus.Scoate fum si e puturoasa.Am scos mufa si merge super si nu scoate fum.Ma gandesc ca poate au inversat baietii in service furtunasele de la vacuum ca nu mai stiu cum erau....La turbo am vazut ca tija se trage si cand opresc revine.la vacuumurile ale a de la baterie ..trebuie sa vad la alta astra ca intre ele par mufate ok nu mai stiu care era ordinea spre erg si vacuum admisie...trebuia sa fac o poza la motor inainte.Cat pot merge cu mufa scoasa de la debitmetru?
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca i-am dat de capat,erau inversate furtunasele de la egr cu ala de la admisie, ala de ta turbo este pus bine,cu toate ca eu l-am tras pe la filtrul de motorina ca initial venea pe sub capacul de plastic de la motor pentru ca este mai scurt cu vre-o 2-3 cm.Acum pot spune ca si-a revenit,dar cand sa intru in parcare s-a apris ceck pentru 2-3 sec si s-a stins cand am accelerat putin.Am sa vad diseara cand plec la munca cum se comporta la drum ca pare ca a revenit la viata iar....Doamne ajuta si salutare tuturor.As vrea sa atasez si cateva poze sa vad daca reusesc.Se poate vedea si egr desfacut cu membrana fisurata si usoare urma de imbatranire a membranei.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dupa cum vad nici acum nu sunt puse bine furtunasele la vacuumuri... asa sunt acum puse la mine si cred ca asa trebuie sa fie puse.Mi-au zapacit toate furtunasele mecanicii astia de 2 lei....pfff
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat


Daca nu e asa,nu e bine.
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Asa e la mine
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Asa e la mine
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Scuze ,dublu ppst nu pot sa incarc poza cu cele 2 electrovalve dar uitandu-ma la imaginea in care apare electrovalva si turbina un furtun duce spre turbina dar celalalt?ce cauta prin spatele turbinei
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok,acum cred ca este bine le-am pus corect,dar nu stiu sigur ordinea lor. Supapa din dreptul rezervorului de stropire parbriz duce la egr sau cealalta?Cert este ca aseara am plecat la munca,pe drum s-a aprins ceck si am inversat furtunasele negre se auzea si un bazait la una din elecrovalve dar nu mi-am dat seama la care,apoi dupa cateva secunde de cand am plecat de pe loc s-a stans ceck singur si masina mergea bine.Astazi dimineata dupa 3-4 km de rulat s-a aprins pentru 2-3 sec. ceck dar s-a stin iar singur si nu s-a mai aprin deloc pana am ajuns acasa.Astazi am ceva mai mult de mers si am sa vad cum se comporta.Oricum merge exceptional fata de cum mergea.Nici prin cap nu mi-a trecut vreodata ca mecanicii din service sa nu stie sa puna corect furtunasele de vacuum.Acum stau si ma intreb.... Oare debitmetrul meu este posibil sa fie bun?..
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:

Daca nu e asa,nu e bine.
Primul de sus unde duce?Furtunasul asta ridicat in sus negru...duce la egr? sau ala care iese din Teul ala de jos?Multumesc.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca va trebui sa verific si electrovalvele aste ca nu le-am verificat niciodata sau curatat.Am citit ca se mai pot curata.Si inca o chestie ....nu am observat sa faca nimic electrovalvele astea doua alaturate. Pe electrovalve,pe iesire cred (pe Vac) am pus degetul si nu trag deloc,sau nu stiu eu cum se verifica.Am observat ca am vacuum pe un furtunas care vine la electrovalve.Oricum zilele astea am ceva treaba si nu prea am timp dar cat de curand va trebui sa vad ce este si cu circuitul asta de vacuum pentru ca ceva nu este ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR