Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Vectra Zender

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: Masina merge usor sacadat la relanti atat pe benzina cat si pe gaz,indiferent de temperatura motorului.Toate aceste probleme cu codurile astea,au aparut dupa ce am rectificat chiulasa.Dupa rectificare,am inlocuit si senzorul camshaft cu unul aftermarket(da eroare pe el doar daca ii scot mufa).Distributia este verificata su razverificata si cu un dinte fata spate la axe cat si la arbore(mers si mai neregulat).De tras,trage ca de 85 de cai si mai mult in turatie.Am scos si mufa de la senzorul de detonatie,si o vede pe tester.Nu am gasit nimic concludent despre aceste erori si sunt ff rar intalnite.Erorile sunt cand prezente cand nu si imi aprins martorul svs.

Cod(uri) eroare: P1326,P1327,P1328,P1329,P0325
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Erorile sunt legate de senzorul de detonatie.
Curata rezervorul, schimba filtrul de benzina, verifica daca face la fel cu bujii noi si alta bobina. Fa proba cu alt senzor de detonatie.
Fa diagnoza in mers si vezi cand anume / in ce conditii apar erorile.
  • Vectra Zender

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Bobina are maxim 50.000 km,bujiile 10000,filtrul de benzina 10000(dar merg pe benzina doar la porniri pana se incalzeste motorul ca am si gpl si la fel face).Daca sterg erorile cu op-com,acestea apar si pe loc daca turez masina mai tare nu numai in mers.senzorul de la axa came eate in legatura cu cel de detonatie.Poate fi un motiv ca am pus senzor aftermarket si nu se coreleaza intre ei?Am masurat cu multimetrul la mufa senzorului de detonatie intre toti cei 3 pini si am tot timpul valoare 0(este semn ca e cablajul intrerupt sau senzor defect?).Nu am incercat intre fiecare pin si masa sa vad daca arata vreo valoare!Stima!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am vazut bobina defecta la 2000 km, aproape noua.
Senzorii ar trebui luati pe original daca vrei sa functioneze corect.
Verifica daca ai continuitate pe firele mufei senzorului de detonatie si mufa ECU (mufa X68, pinii 17, 33, 49).
Skip ads

  • Vectra Zender

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Nu te contrazic cu bobina,dar la mine sigur nu e cazul.Legat de senzori,de acord cu tine,dar nu am gasit pe original sh si oem nou e prea scump.pe mufa ce vine din ecu si duce la senzorul de detonatie,sigur nu sunt probleme.cu mufa conectata am valori de la 1.5 v in sus in functie de turatie,iar daca o scot,ramane constant 0.3v,ceea ce scoate din calcul alimentarea de la ecu
  • Vectra Zender

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2015

  • Mesaj Privat
?
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cum ai bobina ? Monobloc sau c fise ? Daca e modelul cu fise ....schimba fisele...posibil fura curent, schimba bujiile, pune buji GPL Bosch cu iridium.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR