Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • radu-opel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2012

  • Mesaj Privat
In legatura cu temperatura,imi creste in 5minute de la pornire la 100 grade.
Dupa ce imi ajunge la 100de grade,daca o las la liber un pic imi scade pana intre 90-95,iar la accelerare din nou incepe sa imi creasca din nou treptat pana la 100grade,si tot asa .As vrea sa stiu daca a mai avut si altcineva problema asta .Mentionez ca pe furtunul ce iese spre radiator am gasit un termostat,l-am inlocuit cu unul nou si acelasi lucru.Din cate am studiat termostatul pus de fabrica se afla dupa distributie sub rola axului cu came.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimbi termostatul de sub distributie, inventiile astea cu termostat pe furtun asa fac, iti recomand si pompa de apa ca nu este scumpa si a ta este varza. Suruburile o sa te chinuie, iti cumperi noi zincate (gri) nici gand cromate de china, merg si cele negre tratate. La suruburile vechi aplici degripant de calitate si rabdare ca nu face treaba in 5 minute, incalzirea e si ea o solutie.
Daca mai mergi asa risti cel putin o garnitura chiulasa plus altele (prezoane, garnituri), tu vezi apa la 100 dar acele au inertie si real ai 110, in zonele de frictiune doar uleiul mai raceste cat poate ca acolo il face vapori.
  • vichy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am acelasi motor ca al tau si am avut termostatul original de sub distributie blocat pe deschis(nu incalzea apa).Am citit pe forum ca poti sa pui termostat pe furtun ,l-am pus si avea aceleasi simptome pe care le ai si tu (acul de la temperatura avea fluctuatii mari).Am cautat din nou pe forum si am aflat ca pentru eliminarea acestor fluctuatii trebuie data o gaura mica(1,5mm)in corpul termostatului de pe furtun .Am facut asa si problema s-a rezolvat ,am mers asa doi ani fara nici o problema ,acul era stabil,pana cand a trebuit sa schimb distributia si am schimbat si termostatul de sub ea.Daca nu dai acea gaura in termostatul de pe furtun vei avea mereu aceste fluctuatii .Explicatia e simpla:termostatul de pe furtun e putin mai departe de motor si pana ajunge apa fierbinte la el, cea din motor e deja prea mare;avand acea gaura in termostat se creaza un flux mic care duce mai repede apa fierbinte din motor catre termostat.La mine a functionat perfect,l-am schimbat ca am schimbat distributia dar ar fi mers mult si bine.Ventilatorul la szr porneste la 100 de grade si se opreste la 95(asa e la mine).Metoda e valabila doar daca termostatul de sub distributie e blocat pe deschis, daca e blocat pe inchis singura solutie e schimbarea lui.
  • radu-opel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc de sfat amandurora.Deocamdata am rezolvat ceva ,am scos termostatul de pe furtun de tot,iar acum nu-mi urca temperatura mai sus de 95,am impresia ca si-a dat drumul termostatul de pe blocul motor.In final am sa schimb distributia si termostatul cu unul nou,fiinca am 4ani cu actuala distributie.
Va multumesc pentru raspuns.Cu respect.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR