Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@Georgius. Scoate conducta dinaintea debimetrului (partea care vine de la filtru), cu motorul pornit, sufla cat poti tu de tare in debimetru. Daca da sa moara motorul, debimetrul functioneaza. Daca tu suflii pana te invinetesti si nu are nici un simtom sau nu se simte nimic, debimetrul este mort. Dar, ECU nu il vede ca stricat.
La mine are cam aceleasi simtome si nici in ziua de azi nu am ajuns sa incerc cu alt ECU sau alte rampa de injectoare. In rest le-am incercat pe toate inafara de sonde.
Skip ads

  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Incearca cu alta bobina, debitmetru, sonda lambda, pe rand si sa deconectezi bateria sa ai ECU resetat de fiecare data.
Debitmetru ar cam trebui sa dea eroare, la fel si bobina, ar trebui sa ai misfire.
Intregistreaza cu opcom si parametrii debitmetrului sa vedem ce valori da.
Nu exclude nici sonda, totusi la peste 170.000 km i-ar cam ajunge. Stiu destui de multi care merg preponderent in oras si le schimba pana in 100.000. Eu am schimbat-o pe la 90.000, incalzirea mai mergea, dar dadea numai zero volti indiferent de situatie.
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ca sa fim mai expliciti oopsCam, cuprindem tubul de dinaintea debitmetrului cu ambele maini formand, o palnie sa zicem, si suflam foarte tare pentru ca oricum el aspira o cantitate de aer,iar daca cumva astupati gaura veti simti zdravan cum va absoarbe.
Am urmat aceasta procedura si se observa cum motorul isi reduce turatia. Logic acum, eu bagand fortat aer ar trebui sa simta debitmetrul si sa suplimenteze benzina rezultand deci turatie crescuta Nu scazuta. Am dreptate? Ideea e ca in cadrul acestui test,consuma iar sub 0.8-0.9 scazand normal din momentul pornirii motorului. Sper sa prind momentul sa incerc si cand are crescut consumul.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
din datele inregistrate (livedata) debitmetru indica cantitatea de aer absorbita.. si asta se modifica cu turatia.. de la 28 kPa la relanti si creste pana la 96 la 3500 rpm
sonda lambda 2 da valori ciudate.. daca poti intrerupe incalzirea taind un fir .. gri sau alb (alea de aceiasi culoare sunt ptr. heater)
catalizatorul cum se prezinta?
este normal daca masina este ambalata pe loc sa apara discrepante intre turatia efectiva si cea prescrisa? intreb si eu..
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
O sa ma ocup pe viitor de sonda 2. Acum am prins putin timp liber si am demontat EGR. L-am curatat ,testat/dat vreo 10-15 socuri la pinii 1 si 5, tinut mufa cu clipsul in jos, numerotand de la stanga la dreapta. Functional si rapid in executie. Acum dupa ce am montat toata nebunia de pe langa egr si am lasat sa isi invete parametrii, a coborat la 0.6l/h constant. Cand am demontat egr era 1.5. Repet ca si in cazul firului de spnda lambda 1, nu sunt sigur ca s-a rezolvat.
Voi revenii cu informatii. Mulțumesc frumos.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Georgius a scris:Ca sa fim mai expliciti oopsCam, cuprindem tubul de dinaintea debitmetrului cu ambele maini formand, o palnie sa zicem, si suflam foarte tare pentru ca oricum el aspira o cantitate de aer,iar daca cumva astupati gaura veti simti zdravan cum va absoarbe.
Am urmat aceasta procedura si se observa cum motorul isi reduce turatia. Logic acum, eu bagand fortat aer ar trebui sa simta debitmetrul si sa suplimenteze benzina rezultand deci turatie crescuta Nu scazuta. Am dreptate? Ideea e ca in cadrul acestui test,consuma iar sub 0.8-0.9 scazand normal din momentul pornirii motorului. Sper sa prind momentul sa incerc si cand are crescut consumul.


Nu trebuie sa faci nici o palnie, pur si simplu suflii in el. Daca motorul da sa moara debimetrul este Ok din toate punctele de vedere.
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
buna seara tuturor.am si eu o problema si nefiind deloc in tema cu mecanica auto am sa o descriu asa cum pot si sper sa isi dea seama cineva ce vreau sa spun.astazi,am mers si eu cu opelul meu astra g clasic 1.6 16 valve 2001,169 000km(cel putin asa scrie in bord).am mers cativa km,totul ok,nimic anormal.la un moment dat am oprit la o intersectie sa ma asigur si cand sa dau sa plec partz,s-a oprit masina brusc.am zis k poate am facut eu ceva si am dat s-o pornesc...gajaia ea sa dea sa porneasca si nimic.motorul da sa plece dar nu poate.a venit un prieten a dat pornire oprire de vreo 10 ori si...cu greu a plecat in cele din urma.mi-a zis sa o turez...la trecerile de pietoni opream ca doar nu dadeam peste ei...sunt inceparetz asa ca nu ma injurati inca Smile dadeam sa plec si iar poc,se oprea motorul,pt ca nu o turam(nu stiu cum sa fac acest lucru)deci,o luam de la capat.in fine.am ajuns la service la o cunostinta,a scos bujiile...surpriza...erau negre pe capete...le miros putin si ciudat,nu miros a ars ci a ulei.uitasem sa spun ca miroase a benzina nearsa in timpul mersului(asa mi-a spus prietenul meu)le-a curatat baiatul,le-a pus inapoi...aceeasi problema.in bord se aprinde,dar nu mereu)o masina cu o cheie de suruburi pe ea.din 3 insi care spun ca se pricep oarecum,niciunul nu mi-a spus exact de la ce este...mi-au spus doar ca,cauze sunt multe si nu stiu exact de unde....ma puteti ajuta,va rog frumos?scuze pentru romanul scris dar vreau sa fiu cat mai exact in detalii,nepricepandu-ma la mecanica,cum am mai spus.va multumesc frumos
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca s-a aprins martorul masinuta cu cheita in bord inseamna ca ai eroare sau erori... care se stocheaza si pot fi citite cu @metoda pseudoagrafa@
http://www.youtube.com/resu...+error+codes+opel
Skip ads

  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
multumesc frumos.si chestia asta trebuie facuta la un service,nu?...eu oricum nu ma pricep Smile stima
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
acum am vazut video-ul...am sa fac si eu acest lucru si am sa revin cu codul sau codurile de eroare.multumesc inca odata
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca uleiul ajuns in cilindrii,ancraseaza bujiile,ai viata grea...
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
big_electro61: off...nu ma baga in sperieti...ce-ar insemna "ai viata grea"...mai detaliat? Smile macar sa-mi fac o idee sa stiu cat am de "suferit" in portofel.stima
Skip ads

  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:daca s-a aprins martorul masinuta cu cheita in bord inseamna ca ai eroare sau erori... care se stocheaza si pot fi citite cu @metoda pseudoagrafa@
http://www.youtube.com/resu...+error+codes+opel



am facut asa si apare martorul masinuta cu cheita la bord de 10 ori dispare putin si iar apare de 10 ori si tot asa Very Happy
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Esti pe drumul cel bun, daca apare de 10 ori inseamana cifra 0.
Spune-ne dupa ce notezi pe foaie ce ai citit. Exemplu : 10 pauza 10 pauza 7 pauza 10 pauza..... inseamna cod P0070 ....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
KardynaLL77 a scris:big_electro61: off...nu ma baga in sperieti...ce-ar insemna "ai viata grea"...mai detaliat? Smile macar sa-mi fac o idee sa stiu cat am de "suferit" in portofel.stima
Gradul de suferina se va stabili in urma unor verificari ce se fac pe masina,cu un minim de dotare,de meseriasi ce se pricep...,altfel dai bani inutil! Codurile de eroare sunt pentru incepatori,meseriasii folosesc alte nivele(valori reale,interpretare de semnale,etc)...
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
In ceea ce priveste consumul ridicat si rateurile la relanti am ajuns dupa cum banuiam, la concluzia ca nu egr fusese cauza. Banuiam ca nu e el si a fost ca si in cazul clapetei - pura intamplare de a mers corect o scurta perioada. In aceasta seara la fel se balbaia si consuma triplu la relanti. In functie de timpul liber, voi incerca cu sonda 2 sa o desfac si sa o incalzesc/masor deoarece mi se parea ca e ciudata ca valori.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Lambda genereaza semnal,functie de care calculatorul comanda realizarea unui amestec optim.Acceptind ideea ca un injector nu poate etansa(bloca),complet inectia combustibilului,in momentele cind nu este comndat,niciodata semnalul lambda nu va fi unul normal,deoarece sonda informeaza calculatorul despre o stare de anormalitate.Nu spun ca o sonda lambda,nu se poate defecta,dar o verificare in cunostinta de cauza(functia osciloscop a testerului),scuteste cheltuieli inutile...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Chiar la Publicitate...
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Georgius a scris:Esti pe drumul cel bun, daca apare de 10 ori inseamana cifra 0.
Spune-ne dupa ce notezi pe foaie ce ai citit. Exemplu : 10 pauza 10 pauza 7 pauza 10 pauza..... inseamna cod P0070 ....

cand am facut asta prima data a aparut de 10 ori apoi de 3 ori apoi iar de 10 ori si iar de 10 ori..am sa incerc si maine si am sa fiu foarte atent,am sa notez si revin....am facut si poza la bord cand am facut testul respectiv....o sa incerc sa adaug aici...sper sa reusesc .multumesc frumos
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
salut georgius...am facut cum mi-ai spus,de 2 ori ca sa vad daca mai da si altceva.... apare 10 4 10 10 ...de 2 ori acelasi cod....adica si prima si a doua oara la fel,nu s-a schimbat nimic
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR