Ai uitat parola?


  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Samsari exclus, eu incerc sa imi fac o parere de o masina buna.
Dar sunt si masini supra evaluate.
E.g. de cauti pe club audi, is oameni care cer 5000E pe un A4 din 2001.
Si tot acolo ei recunosc ca tot cu atata au bagat-o in tara, cu tot cu taxa, au rulat-o 2 ani si 80mii km, naveta zilnica.
WTF? E aur sa isi pastreze valoarea?
MA rog, tot de aia nu se vinde. Smile

DAr ca sa revenim, eu intrebam cu un scop mai practic, teoria mentionata de colegul nostru din Galati o stiu si eu, dar niste valori ma interesa pe mine.
Gen, eu mi-am luat-o pe a mea cu xxx E, din anul 200y, cu 1-2-3 sut de mii km.

Sau: aia de pe autovit disele merita, cealalta e un cazan care sigur mai cere in timp 2000E si tot acolo ajungi.
Sau, stiu eu pe unul.

Nu sunt lenes, am cautat si eu pe mobile, si pe autovit, si pe olx, dar nu ma pricep asa bine la bisnitareala. Vroiam sa vad ce zic si altii.
Merci.
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Iti dau exemplul meu...masina cumparata in 2014 august, pret 5100€. Ce am primit de banii astia: Vectra C GTS 2005,fără facelift, 1.9 150cp, "semi-piele", senzori de ploaie, lumina, parcare, presiune roti, ESP TC ABS, geamuri fumurii originale,....mai multe detalii si poze in topicul dedicat. Km, 169000 la cumparare pe bord....mai târziu aflat ca sunt cu 50000 in minus.
Daca sunt multumit de masina, da....desi am mai avut si momente de frustrare.
Faza e ca atunci când am cumpărat.o a fost singura fără facelift din cate am văzut, dar mi.a plăcut foarte mult. Cam atat
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
De curiozitate, cum ai aflat de manareala cu km?
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
La diagnoza...in ECU erau inregistrati cu 50000km in plus fata de cei afisati in bord.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,917
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
cu o interfata de diagnoza te uiti in ECU ia "oddometer value"
dar nici de ala nu mai poti fi sigur pentru ca si acolo modifica baietii si din cate am auzit, cam cu 50.000 mai mult decat in bord
pe motiv "e data doar cu 50.000 inapoi"...

in principiu la o masina sh de peste 7-8 ani nu te mai uiti la nr de km...
iei masina si o cauti in fiecare gaura de indicii ale unor accidente grave sau reparatii de mantuiala...

si acum sa-ti zic despre masina mea cumparata acum 5 ani (sfarsitul lui 2010).
omu cerea 6900 euro pe ea.
am fost, am vazut-o, mi-a placut (l-am sunat cand deja eram in ploiesti ca sa vin sa o vad in 15 minute, l-am luat de la munca efectiv, masina nu era spalata, se vedea ca nu e pregatita de vanzare)
am fost cu el la un service oarecare si mi s-a facut constatarea.
in afara de bieletele de directie si volanta masina nu avea mai nimic.
m-am interesat cat costa volanta si era undeva la 800 de euro + manopera.(asa era la vremea aia).
am negociat cu omu si am luat-o cu 6300 de euro (600 de euro mai putin).
masina avea in bord putin peste 110.000 de km (masina fabricata in 2004, cumparata de mine la sf lui 2010).
mi-am luat interfata de diagnoza si am pus-o pe masina, am citit in ECU si am aflat ca avea cam 55000 km mai mult decat in bord.
investitii in masina (exclud upgrade-urile, alea sunt altceva):
la cumparare distributie + bujii incandescente + inlocuit bucsi + bracaj + ITP (trecut pe bune). ~1300 de lei
apoi in 2011 pe la jumatate am schimbat ambreiajul (complet, chiar daca era nasoala doar volanta) 3200 de lei cu tot cu manopera, cam 750 de euro.
in 2012 am schimbat placutele de frana (toate) vreo 300 de lei parca
in 2013 am reconditionat alternatorul - 450 de lei
in 2014 mia crapat termostatul (s-a blocat inchis) fapt care a fortat pompa de apa (cred) si i-a rupt paletul (cu pompa de apa e vina mea pentru ca am mers ceva timp cu masina asa). ~500 de lei
la sfarsitul lui 2014 am schimbat bucsaraia cu probleme (partea dreapta fata tot, stanga fata bielete directie, pe spate niste bucsi nu mai stiu ce)... ~2000 de lei
tot in 2014 am schimbat bateria (era cea originala a masinii, avea 10 ani).
in 2015 am reparat furtunul de tur de la motorina (cu un furtun la metru, am dat vreo 30 de lei pe 1 metru, manopera eu, am folosit vreo 30 de cm, deci mi-a mai ramas).
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Revenind la :
http://autovit.ro/anunt/ope...z.html#4d213f0b78
Am vazut azi masina.
E direct de la om, firma respectiva doar a pus anuntul, nu ei se ocupa, mi-au dat direct numarul omului.
E om serios, nu se ocupa de smecherit masini. Nu dau detalii.

MAsina era "abandonata" sub o copertina cu husa pe ea.
Fata era pe janta in ambele parti, suspectez doar o scurgere lenta, din moment ce o roata mai avea ceva in ea.
Gume nokian 2011 cu destula carne pe spate, fata vreo 4mm doar.
Motorul a pornit relativ repede, nu chiar la sfert si a rulat la relanti pana cand a ajuns la 0.9-1L/H.

Nu stiu cum porneste un 1.9 cdti bun. Evident am stat sa actioneze bujiile.
Pe BC avea stocat consum de 7.4% pe ultimii 20mii km si o medie de 55kmph.
Are CD 30 MP3, dar nu am reusit sa intru in meniul secret. Am tot tinut settings apasat, dar nu a vrut nicicum.

Nu am miscat masina decat cativa cm din cauza penei.
Cloncanituri nu s=-au auzit.
Mici defecte estetice: fata si spate cu zgarieturi usoare, niciuna crapata.
Butoanele merg toate.
Dotari are mai multe decat cele din anunt, nu inteleg de ce nu le-a specificat, dar e problema lui:
-xenon cu spalator, de fabrica
-tempomat
Corespund decodarii vin.

Va urma sa dau o tura, sa vad la reprezentanta de un test, de istoricul ei, etc.

Credeti ca e un pret corect acei 4800E?
Doar daca iese totul ok? SAu si asa e cam scump?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,917
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
pentru meniul ascuns trebuie sa tii pe "settings" de pe cdplayer mai mult apasat pana face un BIP.
dupa care schimbi din butonul BC pana ajungi unde vrei tu.

consumul la relanti cu motorul cald trebuie sa fie undeva pe la 0.4-0.6 l / h (la mine asa e dar eu nu am dpf, deci nu sunt sigur ca si la masinile cu dpf e la fel).
daca pornesti motorul si-l tii la relanti nu se incalzeste in veci daca e frig afara (diesel feature)...

eu am consum de 9.5 pe ultimii ~1000 de km cu viteza medie de 23 km/h (strict oras, drumuri scurte dimineata si seara, e masina cu care ma duc lsa munca si inapoi).

daca masina a stat mai mult pe janta sa iei in calcul si niste anvelope macar pe partea unde a stat pe jante...


de verificat la ea (chestii care trebuie sa le faci la orice masina zic eu):
- scurgeri de orice fel (incepand de la ulei pana la lichid de frana si alte lichide
- ambreiaj (la 1.9 e problema la volanta de obicei, atentie ca uneori se aude la rece dar la cald nu trebuie sa se simta nimic)
- cat de usor intra in viteze (nu trebuie sa agate, treptele trebuie sa intre foarte usor)
- noxe
- stare bucsi
- diagnoza completa
- rugina sa nu fie prezenta pe masina (unde incepe sa rugineasca se duce putin cate putin)

daca mai imi aduc aminte ceva mai scriu

mie pretul mi se pare corect daca nu are chestii ascunse...
masina arata destul de bine si chiar daca nu e foarte dotata (si dupa cum ti-am zis pe privat, cand ai dotari mai putine se strica mai putine) eu zic sa-si merita pretul cerut.
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
aia-i ca am tinut settings de m-am saturat.
Am facut asta deja la inca 2 astra si mi-a iesit. La asta nu a mers nicicum.
E posibil sa nu fie activat/disponibil?

Urmeaza restul de teste, vom vedea ce iese.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,917
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eu nu am auzit sa poata fi dezactivat...
dar nimic nu e imposibil...
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
PAna la urma a mers. Probabil am gresit cu ceva.
Masina pare ok, dar n-am mai dus-o la reprezentanta, sa vad de cade ceva mai dotata.
In mers a mai aparut eroare la motor, dar motorul in sine nu dadea semne, nu fum, nu putere slaba, mergea ok.
Am luat o serie de gropi pe toate partile, nu troncanea nimic.
Am dat cateva porniri, a pornit rapid, la cald.
Totusi la asa masina mare 120 cai nu e nimic spectaculos, e doar strictul necesar.

Momentan astept sa vad poate gasesc ceva mai dotat, gen scaune incalzite si poate alta cutie decat problematica m32.
In ultima instanta o iau si o dotez eu, de o negociez la 4500, cu inca 500E ii pun ce mai trebuie si eventual un chip.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,917
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
120 de cai pe o berlina diesel e ok.
eu am exact masina asta si sunt foarte multumit
pana acum nu m-a lasat in nici o depasire (chiar si in cele riscante) dar cunosc ce poate masina si nu ma bag daca nu consider ca pot termina depasirea...
ca sa nu mai zic, un remap la 155 cp (doar din soft) rezolva problema cailor, dar si problema galeriei de la motoarele dth...

cutia de viteze m32 am auzit si eu ca e problema dar ingrijita corect duce sute de mii...
f40 e mai fiabila dar nu as zice ca m32 crapa de 100 de ori mai des decat f40...
  • opelistpe18cu16valve

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salut.am un vectra b acum dar in viitorul apropiat m-ar interesa sa iminiau un vectra c. doresc ceva pareri despre modelul asta, despre motorizari si capacitatile motoarelor.care le recomandati.pareri pro si contra despre modelul asta de masina dar cu argumente.mersi
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai deja o discutie foarte ampla aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=142
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,917
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
pai depinde de ce ai de gand sa faci cu masina.
daca mergi mult extraurban (de exemplu faci naveta zilnic mai multi km) ti-as recomanda o motorizare diesel.
daca mergi preponderent in oras, ti-as recomanda o motorizare pe benzina.

trebuie sa te gandesti ca vectra c e o masina grea, si motorizarea o iei in functie de nevoi.

la diesel poti alege in functie de anul de fabricatle motorizarile
2.0 sau 2.2 dti (la 2.2 impozitul e ~750 de lei / an in functie de localitate), euro 3, 5 trepte
1.9 120 cp sau 150 cp, euro 4, 6 trepte, ambele pot avea sau nu filtru de particule (in functie de anul de fabricatie si tara de destinatie)
daca masina nu e inmatriculata sau este dar are taxa neplatita / recuperata trebuie sa iei in calcul si taxa, deci in cazum asta mai bine te orientezi la 1.9 unde taxa e mai mica.

la motorizarile pe benzina ai :
1.6 dar asta e cam mic as zice si cand o sa incarci masina o sa-l cam chinui.
1.8 care e mai puternic si mai bun decat 1.6 si face fata mai bine caroseriei
2.0 (sunt mai rare dar sunt).
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Si mai ai si discutia asta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132038
  • opelistpe18cu16valve

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
va multumesc pentru pareri. din ce vad cred ca mai bine ma pun la un benzinar de 1.8 sau 2.0 ori umn diesel de 1.9 sau 2.0. am vazut ca sunt si inscrise cu taxa nerecuperata.
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
mai este varianta pe benzina 2.2, aspirat, cca.145cp....cel de 2.0 este turbo, 175cp. depinde ce vrei de la viata.
la diesel, 1.9, recomand varianta DTH, de 150.
  • kravenkkk

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut dragi colegi si fani ai acestei marci, in primul rand vreau sa spun ca am cautat pe forum discutii despre aceste 2 modele de masini dar sunt foarte vechi. Eu as fi interesat sa aflu pareri din ultima perioada , adica despre aceste 2 modele avand in vedere un numar de peste 200 000 km km efectuati.
Eu doresc sa cumpar una din aceste 2 modele insa trebuie sa tin cont de taxa deoarece o sa ma duc personal cu neamtu care imi este prieten, o sa caut un model pana in 2000-2200 euro intre ani 2002-2004.
Consumul nu ma intereseaza deoarece imediat dupa inmatriculare sa sa ii instalez GPL asta daca nu sa sa aiba deja.
Ce ma intereseaza de fapt:

-acum sunt posesor al unui asta g caravan din 99 cu vestitul motor x16xel, stim cu toti problema lui cu consumul de ulei, mie personal la mers foarte sportiv imi consuma 0,3L/1000 Km ceea ce nu m-i se pare mult dar totusi ma enerveaza ca la fiecare 2000km trebuie sa ii completez. Acestea fiind spuse,as dorii sa stiu daca Vectra C are aceasta problema la motoarele specificate.

-Cutia de viteze- automata sau manuala ( sincer prefer manuala dar dupa un an o sa o las sotiei mele deci una automata nu e exclusa).
-costuri intretinere ( eu ingrijesc masinile si schimb absolut tot cand numarul de km o cere) deci distributie/ulei/ filtre/ frane Etc tot ce va vine in cap va rog sa postati.

-motoarele pe benzina de pe vectra c sunt euro 4 sigur ? sau ma trezesc cu vre-un euro 3 de ma rupe la taxa ?

Va multumesc anticipat si rog moderatorii sa mute aceasta discutie daca nu este postata in sectiunea corecta!

- as dorii sa mai stiu "BUBELE LOR" cu se spune in folclor!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,917
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Toate vectra c benzina sunt euro 4.
La diesel 1.9 sunt euro 4 (sunt foarte putine euro 3, dar dupa sept 2004 sunt toatr euro 4) iar 2.0 si 2.2 sunt euro 3.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 5,202
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cea mai buna combinatie la Vectra C este Z18XER(140 de cai) si GPL. Motorul asta este după mine cel mai fiabil motor pe care l-a avut Opel cu un consum incredibil.


Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata