Ai uitat parola?


  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,074
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai e cam consum de autostrada dupa viteza medie...
Sunt curios cum sta la consum cand viteza medie e maxim 25 km/h
  • mario_vectra

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Ceva pareri despre acesta Vectra C (aspect, pret, dotari)?
http://olx.ro/oferta/opel-v...tita-ID60SSM.html

In weekend sper sa pot ajunge sa o vad si as vrea sa stiu la ce anume sa ma uit sau ce intrebari sa pun.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,074
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
in primul rand diagnoza...
nu stiu ce martor e ala aprins de sub indicatorul de benzina (pozele nu sunt foarte clare) dar pare a fi indicatorul de la ulei...
daca nu e de acord cu diagnoza as zice ca ascunde ceva...
  • mario_vectra

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
L-am intrebat in primul rand daca e proprietar in acte? Taxa e platita, numere de CJ, el e in PH, asta e putin ciudat.
L-am intrebat de asemenea daca accepta test autorizat. Clar va fi o verificare la service, unde accentul il voi pune pe motor (scapari ulei, compresie, batai).
Astept sa-mi raspunda la mesaje.
  • mario_vectra

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Masina nu e trecuta pe numele lui, e doar la fiscal. MAici ma face curios in legatura cu taxa platita ... ca poate e recuperata, ramane de vazut.
Mi-a zis ca putem merge la orice service, el stie ca masina nu are probleme la motor, dar in schimb are o problema.
Crucea aia de la volan, are batai pe drum prost.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,074
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
bataile alea pe drum prost pot fi de la rulmenti + flansele de la amortizoare, pot fi de la bucsi, caseta de directie...
nu stiu cat de usor se strica crucea aia de la volan, stiu destule masini cu km peste 500.000 (vectra c) la care nu s-a umblat niciodata la asa ceva...
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,203
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z18Xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Parerea mea e sa renunti la ideea cu masina respectiva. Deja sunt prea multe probleme si elemente nesigure in ecuatie ca sa te risti. Poate iei un cazan care iti mai mananca inca odata banii pe care ii dai pe ea si devii suparat pe marca opel ca face masini proaste. Numai bine si bafta in alegerea unei masini bune, nu pe asta!
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor !

Mi-am vandut vechea masina (VW Bora - 1.6 16V cu GPL ) si as vrea sa-mi iau o Vectra.

Am avut masina aspirata cu GPL pt ca mergeam foarte mult prin oras (Bucuresti) si mi s-a potrivit perfect, insa acum merg mai mult prin afara localitatii, aprox (15 mii/an) si as vrea ceva pe care sa ma bazez in special in depasiri.

Mi-a atras atentia Vectra C, pentru ca pe modelul 1.8 benzina sunt 140 de cai si ma gandeam sa pun GPL. Studiind putin caracteristicile masinii, mi-am dat seama ca e posibil sa nu fie prea departe de fosta Bora, avand in vedere dimensiunile si greutatea masinii.

Ruland destul de des pe Autostrada (A2), consider ca mi-ar fi utila o cutie in 6 rapoarte si chiar un motor diesel.

Am mai avut 2 masini diesel (Octavia 1 si Focus 2008) si cam stiu care-s problemele si bataile de cap cu diesel-urile, insa cred ca ar trebui sa iau in calcul si varianta asta.

Ce ma sfatuiti sa aleg 1.8 140 Cp sau 1.9 150 CP. ?

Nu am un buget fix, dar caut o masina minim 2008, cu pilot automat si scaune incalzite, fara piele integral si as cam vrea doar modelul cu haion pentru deschiderea larga a portbagajului si...stergator pe spate.

As avea urmatoarele intrebari:

1. Modelul cu haion, e diferit ca suspensii de cel sedan ?

2. Am inteles ca la diesel sunt unele cu DPF si altele fara in functie de zona pt care au fost produse, etc.. Evident,as prefera fara. Cum pot sa aflu ce model este ? Sunt modele de cautat si altele de evitat ?

3. In ce constau problemele generale cu galeria de admisie si cat de costisitoare sunt de rezolvat?

4. Cam cat tine ambreiajul, inclusiv volanta ?

5. Sunt probleme cu turbine, injectoare, EGR, etc. ?

6. Inteleg din ce am mai citit, ca modelele Opel ar avea probleme pe partea electrica. In ce constau si ce riscuri sunt ?


Stiu ca sunt multe intrebari, insa v-as fi foarte recunoscator daca mi-ati putea raspunde, fara sa ma penalizati ca nu am citit toate paginile topicurilor.
Din pacate, duc lipsa mare de timp si citesc ori de cate ori am timp, insa sunt orientat si spre alte marci si deja sunt inscris si pe forumurile monomarca.

Ma mai uit la Octavia 2, Golf 6 break, Megane 3 break si Focus 3.

Multumesc anticipat, pentru orice raspuns ori sugestie !
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 631
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z20NET din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
1. Modelul cu haion, e diferit ca suspensii de cel sedan ?
Doar daca iei modelul GTS. Exista si hatchback cu suspensii standard (cum am avut eu). Vezi nivelul de echipare. Daca nu e GTS, suspensiile sunt standard.

2. Am inteles ca la diesel sunt unele cu DPF si altele fara in functie de zona pt care au fost produse, etc.. Evident,as prefera fara. Cum pot sa aflu ce model este ? Sunt modele de cautat si altele de evitat ?
2007+ sunt cam toate cu DPF, din cate stiu.

3. In ce constau problemele generale cu galeria de admisie si cat de costisitoare sunt de rezolvat?
Doar pe 1.9 CDTI 150 cai, vazusem ca te costa undeva in jur de 900 de lei ca sa pui o galerie noua sau ceva mai putin ca sa ii fixezi tija si sa ii faci niste modificari.

4. Cam cat tine ambreiajul, inclusiv volanta ?
Depinde de modul de exploatare al masinii. Cam pe la 200k ar trebui sa te gandesti la o inlocuire, dar asta cred ca e o chestie general valabila, indiferent de marca.

5. Sunt probleme cu turbine, injectoare, EGR, etc. ?
Nu ma pronunt, dar din cate am vazut de la colegi, injectoarele de pe 1.9 CDTI mai fac probleme uneori, trebuie reconditionate. In acelasi timp, am 2 prieteni cu CDTI de 150 cai si niciunul nu a avut probleme cu injectoare, turbina, EGR. Unuia i-a picat un senzor de presiune parca, dar cam atat.

6. Inteleg din ce am mai citit, ca modelele Opel ar avea probleme pe partea electrica. In ce constau si ce riscuri sunt ?
CIM-ul mai pica, dar la modelele 2007+ e destul de bun, nu ar trebui sa mai aiba probleme. In rest, eu nu am avut nicio problema electrica de cand am luat masina.

Alte probleme la care sunt predispuse Vectrele si de care m-am lovit la ambele masini - arcuri rupte pe fata.
La 15k/an nu mi se pare justificat un diesel, sa fiu sincer.
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru detalii ! Mi-am format o parere.

Stiu ca 15 mii / an nu prea sunt pretabili pentru diesel, insa e vorba mai mult de regimul de utilizare, care va fi preponderent extraurban si destul de des, pe Autostrada. La asta nu prea se preteaza benzina aspirata, mai ales pe sectoare de drum european-national, unde oricat ai retrograda si ai tura-o, nu iti poate oferi cuplul unui diesel.


Mi-ar prinde foarte bine si o parere despre 1.8 benzina 140 cp. Se simt cei 140 de cai, sau masina e lesinata ?
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 631
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z20NET din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu cum e 1.8, dar recomandarea mea e sa-ti iei un 2.0 turbo Smile Consumul este asemanator cu 1.8, dar diferenta de putere se simte.
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt convins ca 2.0 turbo e interesant, dar eu as vrea sa pun GPL si nu stiu cum se impaca motorul asta cu instalatia de GPL si nici nu cred ca gaseac prea multe astfel de modele.
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salut. ameu 1.9 150 de cai asa ca iti rasp eu:
- galeria de admisie - pica tija swirl: poti sa o repari cu un kit de reparatie (probabil cost 200-300lei), poti sa iei una noua (aprox 1300 - manopera scumpa si nicio garantie ca o sa tina mai mult de 1,5-2 ani) sau....eu am modificat galeria si nu mai ai niciun stres, cost in jur de 750lei;
- volanta mea a picat in jur de 220.000km...ambreiajul inca mai mergea. ambreiajul sunt de parerea ca poate pica oricum si la benzinar, depinde si de stilul de condus cat tine;
- am avut un injector care a trebuit rectificat neaparat...dar le-am reconditionat/curatat pe toate;
- turbina suiera de obicei, dar nu prea am auzit sa pice....EGR a mers pana la 250.000km cand l-am dezactvat odata cu resoftarea;


- am vazut ca te tenteaza si un 2.0 turbo...vezi ai grija cu distributia, sa fie schimbata sau sa nu faca zgomot...chir daca e pe lant, nu e "pe viata"...cost de facut aprox. 1000euro...poti sa il intreb pe colegul Oryps, iiti poate da mai multe detalii;
- poti sa iti iei 1.9 150, remapezi la 200 CP si ai si cuplu, ai si putere, ai si consum bun;
- poti opta pt 1.9 120cp, remapezi la 160 (unele merg pana la 180cp)...putere buna, cuplu bun, consum bun, motor mai simplu, mai putine posibile stricaciuni;...pe partea de diesel.
- daca vrei fiabilitate maxima, din ce am mai citit si eu, benzina aspirat...1.8 140 cp sau mai ai varianta 2.2direct de 155cp (impozit cu vreo 500lei mai mult insa)
- la 2.0turbo nu pot sa ma pronunt...intrebi colegii pe forumul dedicat...

Niciun motor nu e perfect, compromisul trebuie sa vina de undeva.
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 631
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z20NET din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Costul distributiei, cu tot cu manopera, pentru Z20NET este undeva in jur de 450 euro Smile Piesele vreo 1200-1300 lei (150 lire + 100 lire), manopera 5-600 lei. Asta include ambele kituri de lant, atat cel de balans, cat si cel de distributie. Eu am 200k km cu kitul original, deocamdata nu se aude nimic dubios. Nu e chiar asa bau-bau Smile 2.2 ala are aceeasi distributie pe lant (adica sunt compatibile piesele intre ele, cel putin intinzatorul si niste patine stiu ca mergeau sigur de pe 2.2 pe 2.0T), pentru ca e cam acelasi motor cu Z20NET.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,074
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eu dupa aproape 6 ani de diesel, cu toate ca sunt foarte multumit de masina (mi-au picat piese care stiam ca sunt pe duca si am refuzat sa le schimb la timp, inconstienta) nu recomand diesel sh.
nou e alta treaba, dar sh poti nimeri un lighean care merge bine pana te dai prima data la ea si incep sa cada injectoare, pompe de inalte, turbine, egr-uri (bine, odata ce ai schimbat aceste componente masina e "ca noua", nu ai probleme de consum de ulei, nu ai probleme de mers aiurea, etc).
din pacate pentru vectra c ai nevoie de un compromis, fiind o masina grea si voluminoasa.
ori iti iei un z18xer (140 cp) dar ai consum mai mare si in anumite situatii stai in scaunul tau.
ori iti iei un z19dt si-i faci un remap la 155 cp si scapi de consumul mare si te bucuri de cel 6 trepte, dar dai de problemele clasice ale diesel-ului (turbine, egr imbaxit sau infundat, filtre de particule)...
ori iti iei un z19dth cu toate avantajele si dezavantajele lui z19dt, dar te legi la cap cu galeria de admisie si cele 16 valve (care in caz ca se rupe distributia e o distractie totala cu valvele) dar te bucuri ca-i fac remap la aproape 200 cp (cu care oricum nu prea ai ce face in romania).

din punctul meu de vedere, compromisul pentru o vectra c (break, hatch, berlina) e z19dt (scot din calcul y2*dt* ca alea sunt euro 3 si depasite si fizic si psihic).
un motor simplu, cu 8 valve, dar cu care nu ai griji.
sincer iti zic ca sunt atat de nesimtit cu biata masina (si nu doar cu opelul, toate masinile care au trecut pe la mine daca ar fi avut gura sa strige ar fi urlat ca din gura de sarpe, am mers cu batrana dacie 1300 pana a ramas complet fara antigel [ a se citi apa de la robinet ] si chiar si asa am mers pana s-a oprit motorul, scotea fum de sub capota de ziceai ca e locomotiva cu aburi)
dar motorul z19dt e mai simplu decat z19dth, si are mai putine probleme decat z19dth...
e mai econom dar si mai problematic decat z18xe(r) dar sincer rareori am auzit de z19dt* sa consume ulei.
pe cand z1*xe* am auzit numai de rau in ceea ce riveste consumul de ulei...

daca ai un mecanic foarte bun la mana stanga si care sa stie ce inseamna un diesel (si nu doar in buzunarul propriu de la "clienti"), da, poti sa-ti iei un z19dt dar sa-ti verifice masina din teava de esapament pana la joja de ulei...
  • ionutvin65

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia Y16XE din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Vreau sa îmi iau un Opel signum 2.2benzina 2003,ce avantaje sau dezavantaje sunt ,probleme cv ? Astept răspunsuri.mulțumesc
  • FANE92

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, sunt un membru nou pe acest forum.
De curand m-am gandit sa imi achizitionez un Opel Vectra C second hand. Ma intereseaza modelul cu motorizarea de 1,9 cdti (150HP), berlina sau break.
As dori , daca se poate , sa imi da-ti cateva sfaturi legate de ce ar trebui sa verific la acest model inainte de achizitie, si la ce sa ma astept intr-un viitor apropiat, legat de costuri de intretinere sau reparatie.
Ce ar mai putea sa ma ajute ar fi de unde sa cumpar , din tara sau din strainatate?

Multumesc mult.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,074
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
De unde sa cumperi?
Pai uita-te la noi la pretul unei masini si apoi cauta in germania o masina cu dotari si km asemanatoare si ai sa vezi ca pretul e mai mare acolo... Oare nu-ti ridica anumite semne de intrebare legate de masinile de la noi?
  • diadi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Sunt in cautare de o "noua" masina sh dupa 2004 - benzinar.
Acum am un SUV, dar cu motor mare si vreau sa revin la ceva mai domestic Smile
Initial ma orientasem catre Mondeo mk3, dar am descoperit Vectra C la care ma tenteaza motorizarea de 1.8 si mai mult cea de 2.0.
Am mai avut Mondeo mk3 si Passat, amandoua benzina, foarte multumit de ambele.
Imi plac la aceste marci modelele 2004 - 2007 , la fel si la Vectra (fara facelift).
Rugamintea mea este - daca poate cineva sa-mi spuna niste impresii comparativ cu Mondeo si Passat (nu am condus Opel pana acum) -
in special ca si tinuta de drum, stabilitate, confort, spatiu interior, antifonare (zgomot), probleme curente, costuri intretinere...
Multumesc!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata