Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru intentie. Am rezolvat problema. Nu era de la acest senzor.
Skip ads

  • Genu_24

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
stie cineva , cit e de grav daca atunci cind am schimbat senzorul era murdar de ulei ? e normal?.... mentionez ca am schimbat senzorul a disparut eroarea nu mai da eroare dar tot nu merge rotund la relanti intrerupe...Sad senzorul e original ambalat de isuzu cu semn de mitsubishi pe el..
  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat recent senzorul crankshaft si era plin de ulei , deci sa nu iti faci griji in legatura cu asta....
Probabil problema ta este din alta parte, nu de la acest senzor....Incearca sa faci o diagnoza amanuntita, si sa citesti valorile
date de tester....
  • Genu_24

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca era din alta parte , inainte sa il schimb se aprindea martorul cu cheita in bord cind mergeam cu peste 120km/h si intrerupea putin inainte sa se aprinda si pe tester dadea 0335 cod eroare acum nu se mai aprinde si nu mai am erori in calculator doar ca era cu ului si am inteles ca nu ar trebui sa aiba (se zice ca ar fi un semering intre cutie si motor nu stiu sigur de aceea am intrebat) si intrerupe putin la relanti nu merge rotund si nu stiu ce are nu da nici-o eroare....mecanicii, specialistii daca stiu ceva? mi sa zis, posibil injector?
Skip ads

  • monstrulake

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1996 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o prb similara. am citit toate posturile pana acum. as avea o prb similara cu toma_marius.
la viteza mai mare de 120-130 in accelerare merge, dar la decelerare imi da rateuri , isi pierde din putere. dc o las un pic mai moale isi revine, becul dela engine management se sstinge si masina isi revine.
am citit erorile p0335. am citit postul si cred ca ar fi senzorul de turatie krankshaft, dar din ce am citit doar cativa au rezolvat schimband senzorul,

pana sa am eroarea asta am avut alta, ceva legat de spill valve(nu stiu exact codul, un prieten mi a citit erorile, dar acum nu mai apare)

merg cu masina asa de mai mult de 10000km, in special pe distante mari. am observat ca da rateuri mai mult cand este cald afara.
o singura data mi sa oprit pe autostrada, dar a pornit imediat, asta a fsot acum 5000km.

la viteze mici nu imi face. relantiul este stabil, nu face zgomote ciudate, am un senzor MAF nou.

sper sa nu va fi plictisit citim tot postul meu..chiar as avea nevoie de ceva sfaturi.
multumesc anticipat!
  • monstrulake

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1996 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
monstrulake a scris:am si eu o prb similara. am citit toate posturile pana acum. as avea o prb similara cu toma_marius.
la viteza mai mare de 120-130 in accelerare merge, dar la decelerare imi da rateuri , isi pierde din putere. dc o las un pic mai moale isi revine, becul dela engine management se sstinge si masina isi revine.
am citit erorile p0335. am citit postul si cred ca ar fi senzorul de turatie krankshaft, dar din ce am citit doar cativa au rezolvat schimband senzorul,

pana sa am eroarea asta am avut alta, ceva legat de spill valve(nu stiu exact codul, un prieten mi a citit erorile, dar acum nu mai apare)

merg cu masina asa de mai mult de 10000km, in special pe distante mari. am observat ca da rateuri mai mult cand este cald afara.
o singura data mi sa oprit pe autostrada, dar a pornit imediat, asta a fsot acum 5000km.

la viteze mici nu imi face. relantiul este stabil, nu face zgomote ciudate, am un senzor MAF nou.

sper sa nu va fi plictisit citim tot postul meu..chiar as avea nevoie de ceva sfaturi.
multumesc anticipat!


Chiar nu are nimeni nici o idee?
  • monstrulake

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1996 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
monstrulake a scris:

Chiar nu are nimeni nici o idee?


vad ca nu mai e nimeni pe pagina asta..cred ca poate fi inchisa... Sad Sad Sad
  • deleted-13957

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut am citit tot postul acesta dar problema mea sta asa : Masina imi pornea mai in lung dar cred ca era de la alta problema si am fost si am facut un tester care imi arata eroare 0335 , am schimbat senzorul cu unu original si degeaba eroarea tot persista , dar in schimb masina parca nu mai este zgomotoasa , si merge normal , adica am mers si 160 cu ea si nu a facut nici o figura .
camd am schimbat senzorul meseriasul de la servis a facut masuratori si la senzor si la cablaj la aproape tot dar la oscilator (cred ca asa era ) imi arata fluctuatii de tensiune uneori chiar si zero . Eroare tot persista chiar de cand pornesc masina ce ar trebui sa fac ? ca el zicea ca ar trebui curatata coroana pe care citeste senzorul ....... sau ce presupune aceasta operatiune ?
Va multumesc
Skip ads

  • hoinarel

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am mers luni pe autostrada cu viteza de pana la 140 km/h si s-a aprins masinuta cu cheita. Opresc la o benzinarie, citesc eroarea cu metoda pseudoagrafa si-mi da 0335. Pornesc iarasi si cand ajung in jur de 130 km/h iar apare, scade putin puterea si pe urma vad ca revine si merg tot asa sa vad ce se intampla. La un moment dat s-a stins pe urma iar s-a aprins si cand am ajuns in Bucuresti cam la 60 km/h s-a stins dar eroarea a ramas stocata. Ma uit la codul 0335 si vad ca de vina e senzorul.
La sfatul ,,doctorului" am cumparat ,,Senzor rotatie arbore cotit original Y17DT 62 38 153" ISUZU cu 290 lei din Buzau si urmeaza sa-l schimb.
  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am si eu erorile 0335 si 0370 aparute prin metoda agrafei dupa ce in prealabil mi se aprindea martorul cu cheita in bord. insa nu am alte probleme de turatie sau sa se opreasa sau sa nu pot demara. oare care sa fie problema la mine? cunoasteti perin radauti vreun servis la care ati rezolvat problema cand va aparea cele doua coduri de eroare, sau poate in suceava?
Va rog sa imi raspundeti si mie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In Radauti este dificil, vezi aici pe forum de senzor original si il primesti prin curier acasa, te bagi sub masina, 1 surub si gata.
  • shark20

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut am depistat eroare 0335, am cumparat si eu de la germani senzoru de arbore cotit pret 60E original isuzu, a poate ajuta cineva cu poze unde e situat
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
in speranta ca va mai citi cineva acest post: de cateva sile imi apare martorul cu motoras. Am citit cele 8 pagini si la mine nu se manifesta ca la majoritatea, adica: martorul se aprinde imediat dupa pornirea motorului, masina nu face ca un tractor dar martorul ramane aprins tot timpul fara sa ia din puterea masinii...singura problema sesizabila ar fi urmatoarea: cand o subturez pleaca foarte greu. Am facut testul cu pedalele si mi-au iesit urmatoarelee 2 erori: p0335 si p0380 sau 0370 nu stiu sigur il voi mai face inca o data...mentionez ca acu' 2 luni am reparat calculatorul de injectie, pe mufa ECU nu e si nu a fost niciodata motorina(probabil voi recurge la mufarea acelei legaturi), masina se comporta bine la viteze de 80-90 km/h inca nu am avut ocazia sa o incerc un 120-130 de cand cu eroarea. Problema e ca as vrea sa fac un drum de 700 km si nu vreau sa raman in camp...daca este cineva binevoitor(platesc pt inchirierea mufei:) ) din bucuresti care ma poate ajuta cu o mufa de testare...soft-urile le am eu si vi le pot furniza si voua
din tot ce am citit: eroarea p0335-senzorul crankshaft
eroarea p0380(0370)- posibil bujie arsa
Astept sfaturi bune de la voi caci nu mai am incredere in mecanici decat pentru munca fizica(demontat- montat).
  • crazymih

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare colegi...din pacate ma vad nevoit sa aduc la viata acest topic(y17dt). In urma cu o saptamana am schimbat distributia ,cureaua de accesorii,pompa de apa + ulei +filtre . dupa ce am ajuns acasa cand o parcam mi s-a aprins masinuta cu cheie dar fara nici o schimbare in mersul motorului .Am sters eroarea iar dupa o zi cand am vrut sa plec din parcare iar s-a aprins dar de data asta a scazut putin turatia motorului,dupa care am sters eroarea.Acum seara iar a aparut masinuta dar fara nici o schimbare in mersul motorului (tin sa precizez ca masinuta apare dupa care se stinge). Eroarea stocata este P0335 No RPM signal (cam asa scrie). Intrebarea mea este: se dice senzorul de crankshaft sau in alta parte este buba? multumesc anticipat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E pe duca, cumpara unul original.
  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
crazymih a scris:Salutare colegi...din pacate ma vad nevoit sa aduc la viata acest topic(y17dt). In urma cu o saptamana am schimbat distributia ,cureaua de accesorii,pompa de apa + ulei +filtre . dupa ce am ajuns acasa cand o parcam mi s-a aprins masinuta cu cheie dar fara nici o schimbare in mersul motorului .Am sters eroarea iar dupa o zi cand am vrut sa plec din parcare iar s-a aprins dar de data asta a scazut putin turatia motorului,dupa care am sters eroarea.Acum seara iar a aparut masinuta dar fara nici o schimbare in mersul motorului (tin sa precizez ca masinuta apare dupa care se stinge). Eroarea stocata este P0335 No RPM signal (cam asa scrie). Intrebarea mea este: se dice senzorul de crankshaft sau in alta parte este buba? multumesc anticipat.



ai pus prea mult ulei. du-te la mecanic si zi-i sa dea drumu la vreo juma de litru. asta am patit si eu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are treaba P0335 cu o jumate de litru ulei in plus.
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Eu am avut problema cu masina la viteza mare pierdea din putere nu puteam lua 130-140 codul de eroare imi spunea 0335 si 0370. Imi venea sa o vand dar cu multa rebdare si documentatie tot de pe forum am rezolvat problema cu pierderea de putere, vinovatul acel senzor de avans automat de se plang toti ca baga motorina in ECU, norocul meu ca nu a ajuns pana acolo, asa ca rezolvati senzorul de avans automat ( gasiti pe forum tutorial) si o sa vedeti schimbare. Tin sa precizez ca eu nu mai am firele de la cranksaft de 20000km si masina merge super bine (cu beculetul aprins) sper sa va ajute si pe voi.
  • pian
  • *
  • 4 mesaje
  • din 04 Mar 2010
  • Astra 2001 y17dt
  • Bucuresti
  • pian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la Astra g 2001 1.7 y17dt.
Din cand in cand m-i sa prinde cheia in bord la turatii mici (sub 2000).In general cand o frec la semafoarele din bucuresti.In acel moment se aude si motorul urat de tot.Zici ca este un tractor vechi.Dupa care cand intru in mers normal cu turatii normale se stinge si merge f bine.
Mentionez ca am fost la tester si mi-au zis ca este o eroare data de senzorul de la vibrochen.Am intrebat ce face acel senzor si mi-au zis ca nu are cum sa fie ala ptr ca senzorul de vibrochen ori merge ori nu merge deloc.Ca nu are cum sa fluctueze asa.
Vreau in primul rand sa aflu cam pe unde este acel senzor ca sa-l curat sau sa-l scot de tot.
Se poate sa-mi faca asa de la rulmentul de preziune ?Ca este cam dus.Il aud dimineata cand pornesc masina.
..........De cand se intampla asta am o diferenta la joja de ulei de 400g in 1 luna
Si inca ceva........am facut testul cu pedalele si mi-a dat cod eroare 0335
  • simu catalin

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2008 z1.8xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
senzor ax cu came defect ori senzorul de vibrochen defect = nu porneste [ECU nu primeste informatii de la acestia si motorul nu porneste] ,mie mi--a pornit decat la service cand mi-a bagat presiune de motorina cu aparatul dar a doua zi ace;lasi lucru - trebuie schimbat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR