Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uite ce a patit alt coleg :
Am chec-ul aprins de la probelemele cu cheiele. Mi s-a dus alternatorul , de la el bateria , de la baterie , am "omorit-o" mi s-a sters softul si nu mai recunostea cheia , Am facut comanda de CARR-PASS (130 ron) si tot nu au reusit sa le rescrie . Am luat un cip nou (150 ron) , l-au sters , rescris , si am o chei cu care merg . A doua inca nu am facut-o cind o sa am bani imi mai aiua un cip si imi sterg si checkul (care este de la baterie) !!! ASA CA VERIFICAT BATERIA , IMPLICIT ALTERNATORUL SA NU PATITI CA MINE . Total distractia m-a costat 1.000 ron ( CARR PASS , baterie noua, alternator , electromotor , cip cheie , manopera )

Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@dan cuciureanu

Okay, cureaua la alternator abia a fost schimbata, bateria am omorat-o deja, acum am una adusa de un coleg de serviciu. In rest nu ma pricep sa umblu, poate fi de la electromotor ? Eu il aud cand dau la cheie ca invarte . Mentionez ca e prima masina si nu cunosc nici un mecanic in Bucuresti, masina a fost numai in Bacau la service. Imi recomanzi sa merg la Opel Dibas, avand in vedere ca la service-urile la care am intrebat, vreo 3 la nr. din zona Brancoveanu, nu se baga nimeni.

Multumiri!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incearca la ei reprogramare IMO.
Posibil din cauza electromotorului, alternatorului, contacte slabe de masa sa se fi reprogramat IMO aiurea, se mai intimpla... IMO este de obicei sub volan. Scoate cip-ul din cheie si il pui cu banda adeziva pe IMO si incerci cheie poate merge, dar sanse mici.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Incearca la ei reprogramare IMO.
Posibil din cauza electromotorului, alternatorului, contacte slabe de masa sa se fi reprogramat IMO aiurea, se mai intimpla... IMO este de obicei sub volan. Scoate cip-ul din cheie si il pui cu banda adeziva pe IMO si incerci cheie poate merge, dar sanse mici.[/quote]

Bun, am luat ambele chei si m-am urcat in masina(am facut acelasi lucru si sambata si duminica). Am demontat partea de plastic de la volan, am scos mufa de la imo, am curat , am pus-o la loc, am pus cipul pe imobilizator, am incercat din nou, am facut toate combinatiile posibile cu ambele chei, cu ambele cipuri, verificat contacte. Nu am reusit sa-i dau de cap . Singura solutie, banuiesc ca ramane sa-mi fac programare la Opel Dibas si sa vad cum o rezolv cu ei.
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema, am fost la Opel Dibas Turnatorilor, se pare ca se dusese releul de la pompa de benzina. L-au schimbat si acum merge ok . Afacerea m-a costat 105ron. Ca parere despre cei de la Opel,nici buna nici rea, multi baieti tineri care lucreaza acolo , mediul de lucru nu este tocmai modern dar mi-au rezolvat problema.


Multumiri celor ce au raspuns postului meu.

Cu stima,
Ojog Cozmin
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar am scris :
Identifica alimentarea pompei si pune o baterie de 9V de la aparatul de masura pe ea, vezi daca invirte.
Cauta releul pompei si vezi daca face clank cind pui cheia in contact.
Teapa cu pompa am luat-o ! Se identifica releul, se desface si cu o scobitoare impingi lamela sa faca contact, se va auzi pompa.
Very Happy
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Doar am scris :
[quote]Identifica alimentarea pompei si pune o baterie de 9V de la aparatul de masura pe ea, vezi daca invirte.
Cauta releul pompei si vezi daca face clank cind pui cheia in contact.
Teapa cu pompa am luat-o ! Se identifica releul, se desface si cu o scobitoare impingi lamela sa faca contact, se va auzi pompa.[/quote] :D[/quote]

Da, stiu, iti multumesc ptr ceea ce mi-ai scris, numai ca eu nu am gasit releul, se pare ca era in stalpul dreapta din fata portierei. Din necazuri si greseli inveti. :) Data viitoare o sa stiu unde sa umblu.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai si ce are Maria cu Palaria. Ne-ai tot vrajit cu cea cheie ca acu sa fie de la releu pompa benzina. Rolling Eyes Whatever.
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
[quote="liviu2004"]Pai si ce are Maria cu Palaria. Ne-ai tot vrajit cu cea cheie ca acu sa fie de la releu pompa benzina. :roll: Whatever.[/quote]

Nu am vrajit pe mine, am urmat un sfat sa fac testul cu agrafa si asta mi-a iesit 085-immobiliser-wrong signal . Daca stiam ce are nu mai deschideam acest thread, crede-ma !

:wink:
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Din nou probleme cu masina, dupa ce am fost cu ea miercuri la Opel Dibas Turnatorilor si problema din cauza careia nu pornea masina se pare ca a fost de la releul pompei de benzina, l-au schimbat si totul a fost ok pana vineri noapte la ora 1 :) . Am facut 380km de miercuri pana vineri noapte, totul in regula, insa inainte de intersectia de la Dristor la Mac Don. a murit, apasam acceleratia dar sufletul, motorul se oprise. Imping masina pe trotuar, mai incerc de cateva ori sa o pornesc dar fara rezultat si plec acasa . Ma duc sambata, cumpar 2 relee de la pompa de benzina de la Al Padrino "identice" cu cel scos de pe masina , ma duc la masina, de data asta stiam unde se afla releul de la pompa, il scot, il schimb cu unul nou , nimic , il scot pe ala si il pun pe celalat nou, la fel nimic. Mentionez ca am verificat daca da curent la mufa de la pompa si nu da. Dupa ce s-a oprit motorul si am impins-o pe trotuar a venit un miros de ars din partea dreapta pe care l-am simtit si in masina si in afara acesteia. Benzina era in rezervor, ca abia pusesem 12L .

Simptomele sunt aceleasi ca data trecuta, dau la automat, invarte electromotorul sau ce invarte acolo dar pur si simplu nu porneste, la testul cu agrafa, acelasi lucru ca data trecuta, 085-Immobiliser-Wrong Signal, singurul cod stocat.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sa nu cumva sa-ti fi murit releul principal. Ala de fapt ar trebui sa dea curent la releul pompei de benzina. Daca tot miroase a ars,posibil ca in dreapta la piciorul pasagerului sa ai compu de injectie cu relee (nu bag mana in foc). Vezi si tu acolo sau pe la motor daca vezi ceva fire topite.
Vezi poate afli unde e releul principal. Apoi te invat eu cum se masoara daca lucreaza fara sa mai arunci cu banii pe relee degeaba. Eroarea aia poate sa fie inactiva (adica sa fi fost mai demult). Poate la un tester ceva o stergi si gata.
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Ceva asemanator am patit si eu cu Tigra unui vecin cu motor de 1,4 din 95.
A pornit masina dimineata binemersi si cind sa plece de pe loc nu mai tragea si s-a oprit motorul. Dai la automat si nimic. Se invirtea dar nu pornea. Becul ceck engine raminea aprins lucru care nu se mai intimlplase pina atunci. Am citi codul cu agrafa, era 28 probleme la pompa de benzina.Am controlat totul tensiuni,releul pompei, pompa de benzina totul era OK dar totusi nu pornea si nici nu se stingea becul.
Am mai intrebat niste prieteni de la un service am reluat totul de la capat si nimic din punct de vedere elctric totul era ok.
Pina la urma am ajuns sa verificam conducta de la pompa de benzina pina la motor si SURPRIZA pe la mijlocul masinii pe linga pragul din partea dreapta se afla un filtru de benzina. Era inbicsit, l-am schimbat si merge masina foarte bine. Pretul lui in jur de 25 ron.
Poate si la tine ii aceeasi problema.Verifica si asta daca nu ai facuto pina acum.
Bafta

P.S. Imi pare rau ca abia acum am vazut postul tau ca iti puteam da detali din timp despre unde se afla calculatorul si releul pompei.
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am "rezolvat-o" dimineata la Opel Dibas Turnatorilor. Au verificat daca are curent la pompa, au dat jos pompa, se gripase, naiba sa o ia, ca dupa ce au dat-o jos si au conectat-o la o baterie a inceput sa functioneze, au pus-o pe masina si totul e ok. Oricum vreau sa schimb filtrul de benzina si furtunasele de tur,retur si sa curat rezervorul. Cei de la Opel au zis ca s-ar putea sa aiba un inceput de sfarsit pompa . Le-am zis despre mirosul de ars, s-au uitat si ei dar nu au vazut nimic.

Multumiri pentru ajutor si sper sa nu trebuiasca sa mai cer cuiva ajutorul in probleme tehnice :) . Vise....Vise....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR