c0xty
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
@jgyprime..... sfatul tau ar fi sa fac anulare DPF din soft sa scap de fumul albastru?
Mentionez ca si azi am facut 100 km si fumul nu il da mereu..... verificat iar ulei , antiger ..... toate cum erau..... stiam ca fumul albastru = segmenti dusi..... insa nu mai stiu ce sa cred.... ulei nu consuma.....
Cat despre desmembrat.... intai sa o trimit acasa si pe urma oi vedea ce oi face cu ea.... oricum am ochit un Passat de data asta...
Mentionez ca si azi am facut 100 km si fumul nu il da mereu..... verificat iar ulei , antiger ..... toate cum erau..... stiam ca fumul albastru = segmenti dusi..... insa nu mai stiu ce sa cred.... ulei nu consuma.....
Cat despre desmembrat.... intai sa o trimit acasa si pe urma oi vedea ce oi face cu ea.... oricum am ochit un Passat de data asta...
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- costel17cmd
- *
- 3 mesaje
- din 16 Mai 2009
- Vectra 2005
- Braila
costel17cmd
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
amm nevoie urgent sa golesc rezervorul la masina.
am de gand sa las in rezervor cat mai putin posibil (trebuie sa las masina intr-un service agreat de asigurator si nu vreau sa las mai multa motorina decat trebuie, adica 1 litru maxim).
doresc indicatii de golire exacte.
vectra c, z19dt berlina, proprietate personala.
puteti sa veniti cu indicatii pe privat ca sa nu incurajam "imprumutul"
am de gand sa las in rezervor cat mai putin posibil (trebuie sa las masina intr-un service agreat de asigurator si nu vreau sa las mai multa motorina decat trebuie, adica 1 litru maxim).
doresc indicatii de golire exacte.
vectra c, z19dt berlina, proprietate personala.
puteti sa veniti cu indicatii pe privat ca sa nu incurajam "imprumutul"
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salutare.
Din ce am mai citit auzit pe aici, se pare ca electrovalva care actioneaza geometria turbo este un fel de consumabil, din motive de overboost.
Se pare ca pentru Vectra C aceasta piesa costa in jur de 380-400 lei, iar pentru Astra H costa cam 200-220 lei, desi motorizarea este aceeasi, Z19DTH.
Diferenta vizibila intre cele 2 electrovalve este ca cele 2 tevi de vacuum la vectra sunt orientate orizontal, iar la Astra sunt orientate in sus.
Intrebarea mea este daca se poate pune cea de Astra pe Vectra? Sunt 100% compatibile? A facut cineva test?
Parca nu as da dublu doar pentru ca am furtunele alea orizontale, din ce am vazut ar fi loc sa le pun si vertical.
Voi ce parere aveti?
Din ce am mai citit auzit pe aici, se pare ca electrovalva care actioneaza geometria turbo este un fel de consumabil, din motive de overboost.
Se pare ca pentru Vectra C aceasta piesa costa in jur de 380-400 lei, iar pentru Astra H costa cam 200-220 lei, desi motorizarea este aceeasi, Z19DTH.
Diferenta vizibila intre cele 2 electrovalve este ca cele 2 tevi de vacuum la vectra sunt orientate orizontal, iar la Astra sunt orientate in sus.
Intrebarea mea este daca se poate pune cea de Astra pe Vectra? Sunt 100% compatibile? A facut cineva test?
Parca nu as da dublu doar pentru ca am furtunele alea orizontale, din ce am vazut ar fi loc sa le pun si vertical.
Voi ce parere aveti?
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:Salutare.
Din ce am mai citit auzit pe aici, se pare ca electrovalva care actioneaza geometria turbo este un fel de consumabil, din motive de overboost.
Se pare ca pentru Vectra C aceasta piesa costa in jur de 380-400 lei, iar pentru Astra H costa cam 200-220 lei, desi motorizarea este aceeasi, Z19DTH.
Diferenta vizibila intre cele 2 electrovalve este ca cele 2 tevi de vacuum la vectra sunt orientate orizontal, iar la Astra sunt orientate in sus.
Intrebarea mea este daca se poate pune cea de Astra pe Vectra? Sunt 100% compatibile? A facut cineva test?
Parca nu as da dublu doar pentru ca am furtunele alea orizontale, din ce am vazut ar fi loc sa le pun si vertical.
Voi ce parere aveti?
incearca si tu.dar la vectra supapa aia e actionata de pompa de vacum,nu e electro...poate la modelele de dupa 2004.
Din ce am mai citit auzit pe aici, se pare ca electrovalva care actioneaza geometria turbo este un fel de consumabil, din motive de overboost.
Se pare ca pentru Vectra C aceasta piesa costa in jur de 380-400 lei, iar pentru Astra H costa cam 200-220 lei, desi motorizarea este aceeasi, Z19DTH.
Diferenta vizibila intre cele 2 electrovalve este ca cele 2 tevi de vacuum la vectra sunt orientate orizontal, iar la Astra sunt orientate in sus.
Intrebarea mea este daca se poate pune cea de Astra pe Vectra? Sunt 100% compatibile? A facut cineva test?
Parca nu as da dublu doar pentru ca am furtunele alea orizontale, din ce am vazut ar fi loc sa le pun si vertical.
Voi ce parere aveti?
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Liliana lung
- *
- 4 mesaje
- din 15 Feb 2013
- Vectra 2003
- Cluj
Liliana lung
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2013
- Mesaj Privat
imi pare rau dar nu stiu unde sa postez, conduc un opel vectra c , si la oglinda laterala de la sofer de cateva zile a aparut o pata maro , aproape cat toata oglinda , infilatratie de apa? sau altceva ?
pot sa fac ceva sa scap de pata ,sa revina oglinda la normal ? e neplacut la condus seara
ms mult
pot sa fac ceva sa scap de pata ,sa revina oglinda la normal ? e neplacut la condus seara
ms mult
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
Liliana lung a scris:imi pare rau dar nu stiu unde sa postez, conduc un opel vectra c , si la oglinda laterala de la sofer de cateva zile a aparut o pata maro , aproape cat toata oglinda , infilatratie de apa? sau altceva ?
pot sa fac ceva sa scap de pata ,sa revina oglinda la normal ? e neplacut la condus seara
ms mult
. Am cumparat doar oglinda fara carcasa si am dat 35 ron nou nouta,tot vectra c
pot sa fac ceva sa scap de pata ,sa revina oglinda la normal ? e neplacut la condus seara
ms mult
- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
am facut revizia dupa 8 luni si cartusu de motorina era jumatate plin cu apa , nu bag de la bidoane sau alte prostii , nu inteleg de unde atata apa ca nu am mai patit
filtrele din iarna le luasem de la epiesa si au fost de proasta calitate , producator Man dar erau din plastic moale si panza alta culoare si banuiesc alt material
acum le-am luat de la uleideulei si intradevar sunt originale si culmea mai ieftine
nici nu vreau sa ma ma gandesc la ulei , bidoanele par identice [ Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5W30 ] , pe bidon scrie ca ar duce si 30k km , insa aveam 10k km si deja auzeam motoru cum toarce si l-am schimbat , cu toate ca masina se foloseste doar in vacante
filtrele din iarna le luasem de la epiesa si au fost de proasta calitate , producator Man dar erau din plastic moale si panza alta culoare si banuiesc alt material
acum le-am luat de la uleideulei si intradevar sunt originale si culmea mai ieftine
nici nu vreau sa ma ma gandesc la ulei , bidoanele par identice [ Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5W30 ] , pe bidon scrie ca ar duce si 30k km , insa aveam 10k km si deja auzeam motoru cum toarce si l-am schimbat , cu toate ca masina se foloseste doar in vacante
babu69
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Tocmai am acizitionat un opel vectra C 2002 motor y22dtr cutie automata 92kw 2,2
Am venit cu ea din Germania fara probleme. La rece are pornirea cam greoaie in sensul ca invarte de vreo 3 4 ori apoi o ia. Imi cer scuze daca dublez cumva postarea dar nu am regasit problema mea pe aici. Am fost cu ea la mecanici si toti si-au dat cu parerea ca ar fi calculatorul de la pompa de injectie(6000 asa a zis mecanicul ron) ca ar fi niste oringuri de la injectoare 1200ron si imi desface masina bucati ca sa verifice pe unde ia aer). si a 2 chestie masina fiind automata cu o acceleratie normala schimba f repede adica la 65 am viteza a 5 iar la 100 km*h turatia scade in ralanti urca la 1600 iar scade iar urca nu e umpic subturat
Daca cineva a auzit sau s-a lovit de problemele astea sa ma anunte va rog
Tocmai am acizitionat un opel vectra C 2002 motor y22dtr cutie automata 92kw 2,2
Am venit cu ea din Germania fara probleme. La rece are pornirea cam greoaie in sensul ca invarte de vreo 3 4 ori apoi o ia. Imi cer scuze daca dublez cumva postarea dar nu am regasit problema mea pe aici. Am fost cu ea la mecanici si toti si-au dat cu parerea ca ar fi calculatorul de la pompa de injectie(6000 asa a zis mecanicul ron) ca ar fi niste oringuri de la injectoare 1200ron si imi desface masina bucati ca sa verifice pe unde ia aer). si a 2 chestie masina fiind automata cu o acceleratie normala schimba f repede adica la 65 am viteza a 5 iar la 100 km*h turatia scade in ralanti urca la 1600 iar scade iar urca nu e umpic subturat
Daca cineva a auzit sau s-a lovit de problemele astea sa ma anunte va rog
- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-88671
- *
- 37 mesaje
- din 08 Oct 2013
deleted-88671
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
pentru half can nu cred ca sunt atat de multe dispozitive aftermarket care sa stie sa comunice cu masina...
insa daca nu ma insel, bc-ul se controleaza din maneta de stergatoare iar clima de pe panoul de clima.
incearca sa scoti complet unitatea actuala de pe masina si sa vezi daca mai functioneaza computerul de bord si clima.
daca totul functioneaza cum trebuie cred ca poti pune orice headunit aftermarket vrei.
ca sa ai comenzile pe volan (daca masina are) funcitonale va trebui sa gasesti un adaptor...
singura problema pe care o vad cu un headunit aftermarket ar fi ca nu mai vezi pe display-ul central numele melodiei / radio info / etc ci il vezi doar pe display-ul headunit-ului...
daca nu te deranjeaza aceste 2 mici inconveniente cred ca poti sa pui absolut orice headunit aftermarket.
insa daca nu ma insel, bc-ul se controleaza din maneta de stergatoare iar clima de pe panoul de clima.
incearca sa scoti complet unitatea actuala de pe masina si sa vezi daca mai functioneaza computerul de bord si clima.
daca totul functioneaza cum trebuie cred ca poti pune orice headunit aftermarket vrei.
ca sa ai comenzile pe volan (daca masina are) funcitonale va trebui sa gasesti un adaptor...
singura problema pe care o vad cu un headunit aftermarket ar fi ca nu mai vezi pe display-ul central numele melodiei / radio info / etc ci il vezi doar pe display-ul headunit-ului...
daca nu te deranjeaza aceste 2 mici inconveniente cred ca poti sa pui absolut orice headunit aftermarket.