Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
..... e important sa nu-l pornesti pana nu se usuca complet.

stiu ca e total contraindicat dar eu am spalat toate motoarele masinilor ce le-am avut cu jet sub presiune. am luat in plin toti senzorii si mufele posibile sa vad daca se intampla ceva. am crutat doar alternatorul.
in 4 ani de asemenea "tortura" mi-a cedat doar 1 bobina de inductie care oricum era pe moarte, in rest nimic. senzorii/mufele sunt etans si nu ar trebui sa creeze probleme in contactul cu apa. eventual se pot sterge si cu o carpa uscata sau suflate bine cu aer.

nu suport sa vad un motor plin de praf, cu scurgeri de ulei pe la diverse garnituri ce-l fac sa arate ca un deseu. praful e foarte daunator in compartimentul motor. marea majoritate a opelurilor nu au scut in partea de jos asa ca se murdaresc repede.

hai sa nu fim paranoici. partea electrica e delicata dar totusi nu e din plastelina Rolling Eyes
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
l-am spalat eu la calibra fara sa acopar nimic si a pornit la cheie, problema ca dupa ce s-a incalzit bine, a facut condens si a murit. am desfacut delco-ul, am dat cu o carpa sa usuc bine capacul si a functionat
toate mufele de la motor, si instalatia electric din compartimentul motor au garnituri de cauciuc, daca inca mai sunt originale/neumblate
  • oxybug

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Despre spalatul motorului, parerile sunt impartite. Oricum, nici mie nu-mi place motorul murdar. Asa ca am gasit o solutie acceptabila. In Timisoara, in parcarea de la mall, este o spalatorie care spala cu aburi. Am fost si eu la ei, am intrebat daca sunt ceva probleme la pornire dupa spalat, am fost asigurat ca nu sunt, asa ca am dat 15 ron si s-au apucat de treaba. Am fost multumit de rezultat . Intai o da cu ceva solutie, un fel de spuma activa, apoi da cu un pistol cu aburi fierbintzi si apoi sterge cu o carpa. Nu am avut nici o problema la pornire sau pe parcurs. Bafta....si drum bun
P.S. Masina e un corsa B, din 93, 1,2i, motor X12SZ
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Si va mai mirati de ce se duce aprinderea sau alte electronice de pe la motor. Moda cu spalatul motorului s-a cam dus de la Dacia incoace. cine face o spalare clasica o face pe riscul lui. La citi senzori are un motor modern nu cred ca merita riscul unui spalat decit daca va este mila de mecanici.Si daca mai este si bine incins motorul numai bine ii vine un soc termic pe la electronice.Daca totusi nu puteti fara ca motorul sa luceasca atunci o cirpa si ...la munca.
Parerea mea!
  • Rhandall

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Motorul se spala daca stii cum, daca nu mai bine te abtii.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=101566

asa e, eu am dat din greseala cu apa pe delcou, mi-a mers ce mi-a mers si pa, i-am crapat capacul, noroc ca sunt ieftine si am facut-o repede Citeste Regulamentul! bine de citit inainte
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR