Ai uitat parola?


  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, am achimbat azi tacheti INA si uleiul , tacheti bateau foarte rau inainte, axa cu came nu este uzata , de ce imi tot bat tachetii, trebuie sa ii mai fac ceva dupa ?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
De regula faci o tura cu ea de cativa km (mers normal) si de-abia maine dimineata vei avea rezultatul final.Peste noapte se aranjeaza ei..
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Maine am un drum de vro 120 km dus si 120 intors cu pauza de vro 4-5 ore intre ele azi dupa ce i- am schimbat am mers maxin 5-10 km maine o sa vad exact ce ae intampla
  • CSN

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra X12XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia cum o ai? e ok?
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia e schimbata acum 30 de mi de km e ok si e bataie de tachet nu de dostributoe acum de dimineata nu am pornito sa vad cum face o sa revin
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze de dublu post dar dupa 2 zile de cand i-am schimbat si vr-o 200 km parca tot bat mu ca inainte dar tot bat aveti idee de la ce?
  • ibmm

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa z1.2xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
sal
si eu am schimbat tachetii la corsa 1.2 ...
curatat motorul cu solutie speciala de pus in ulei.
schimbat tachetii INNA
schimbat garnituri capac culbutori,distributie,baie ulei .
curatat baie de ulei cu sorb .era ff murdara.
distributia o aveam schimbata din 2013.
Merge impecabil.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,792
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@Motty14 dacă nu ai curățat baia de ulei și sorbul e posibil sa nu ai suficienta presiune de ulei și cel mai probabil vei uza prematur și acest set de tacheți
Ce ulei și filtru folosești?
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ulei am bagat mobil 1 5 30 sintetic filtre am pus doar mann filter nu am curatat baia eu ma gandesc sa nu fie si altceva dar nu stiu ce

Am incarcat pe youtube un video sper sa il puteti vedea

https://m.youtube.com/watch?v=PpqxZQI4Gls
  • ksd
  • Membru bebe
  • 2 mesaje
  • din 07 Oct 2015
  • Locatie: Timis
  • ksd

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
Aceeasi problema o am si eu cu tachetii/culbutorii dar la mine se aude doar la cald.
Si nu doar cand ajunge motorul la 90 de grade, trebuie sa stea cel putin 15 minute la 90 grade turata pe la 3000-4000 rpm. Dupa chestia asta, incepe sa se auda un culbutor (sau mai multi).
Nu pricep...daca ar avea o problema de ce nu face si la rece?
De ce nu face la cald daca o las doar la relanti fara sa o tin turata 15 minute?
Daca opresc motorul si il las sa se raceasca, la pornire totul e ok, fara zgomote.
La plimbarile prin oras e ok, dar la drum lung, unde sta mai mult timp la 3000 rpm e criminal si mi-e frica sa nu se uzeze ceva prin motor din lipsa de ulei.
Distributia pare ok, lantul nu e slabit, nu am zgomotul specific.
A fost foarte multa mizerie in motor de la achizitie filtrul de ulei tot prinde cenusa. Am curatat ce am putut fara sa dau baa de ulei jos.
https://youtube.com/watch?v=MsQOIDtHAbc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,792
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@ksd nu prea suna a zgomot de tachet ...dar pentru linistea ta da jos capacul de la culbutori si fa o inspectie sa nu ai vreun culbutor deplasat.
Suna mai degraba a zgomot de piston...mai asteptam si alte pareri...
Un test de compresie pe cilindri ar fi bun.
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-a mai zis cineva ca poate fi pompa de ulei ca nu mai am presiune suficienta la ulei, o sa ii fac azi presiunea sa vad daca asa e , si daca ar fi pomoa trebuie schimbata toata sau e vro piesa la ea?si daca ii fac test de compresie la cilindrii aflu daca e vrun piston?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,792
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:@Motty14 dacă nu ai curățat baia de ulei și sorbul e posibil sa nu ai suficienta presiune de ulei .........


Asta ti-am sugerat și eu. Cu motorul la 90 de grade trebuie sa ai minim 1.5 bar.
Lasă pompa deocamdată....da jos baia și curata sorbul dar înainte de a face asta fa un engine flush.


Ultima modificare facuta de catastefan la Vin 24 Jun, 2016 2:33 pm
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
In primu rand nu stiu cei aa engine flash si tre sa ii fac engine flash inainte sa ii iau presiunea? Insa intrebarea si grija mea este ca poate nu e de la tacheti si presiune ulei,
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,792
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Masoara presiunea ca sa ai un punct de plecare.
În funcție de rezultat vei ști ce faci în continuare.
Engine flush se face când schimbi uleiul pentru ca uleiul nu mai e utilizabil după Engine flush.
Dacă presiunea e mica sau la limita faci Engine flush....apoi dai uleiul și filtrul jos. Dai Baia și cureți sobul apoi ulei curat 0W40 sau 5W40 de la Mobil1 și filtru cu supapa Mahle OX173D.
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Uleiul l-am schimbat sambata o sa ii fac azi test presiune ulei sa vad cat e, c-am cat trebuie sa fie la z12xe chestia e ca am fost la cineva si mi-a zis direct pompa de ulei, daca ar fi sa nu am suficenta presiune poate fi de la sorbu de la baie sau de la altceva inafara de pompa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,792
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa de ulei pica foarte foarte foarte rar....deci las-o ultima.
Curata sorbul si baia. Sorbul de demonteaza din baie si se arde cu flacara altfel nu ai acces la toata sita.
Altceva ar fi sa ai canale de ungere obturate cu mizeria..calamina din cauza uleiul prost sau contrafacut. Pentru asta ti-am recomandat sa faci engine flush....ca sa dizolve depunerile din motor si canale de ungere.
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am mai ajuns azi la test de presiune ulei maine il fac , ulei contra facut nu am bagat, am bagat doar mobil 1 si gm o sa ii iau presiunea si vad pe urma ce ii mai fac
  • Motty14

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit , astazi am fost cu ea la mecanic, test presiune ulei: cu motorul rece 4-5 bar, cu motorul la 90 grade 1.5 bar , e ok ? Ce parere aveti, azi am mai observat 3 chestii la corsa mea,

1. Electroventilatoru pleaca direct le treapta 2 si nu stiu de ce , mi-sa spus ca ar fi rezistenta gmv dau ceva de genu.

2.am pus ureche pe motor si tacanitul care se aude nu vinde sub capacul de la tacheti, deci nu cred ca sunt tacheti, mai degraba parca vine de pe la injectoare se poate auzi de la vrun injector sau de la toate? Precizezi ca am facut si un tes injectie cu testerul si nici o eroare

3.si ultima am observat ca pe la sezorul pe presiune ulei pierde ulei foarte putin?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,792
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Presiunea este chiar la limita inferioara....nu prea e de dorit. La 95-97 de grade este sub limita.
Ce as face eu in situatia ta.....

1. test de compresie pe cilindri pentru a elimina o cauza foarte importanta.... pret undeva la 20-30 ron ( poate fi bataie de piston )
2. demontare baie de ulei si curatare sorb ulei ( prin ardere cu flacara deobicei ) ....nepretuita...
3. verificare strangere axe cu came....( poate fi o sursa de bataie in motor si de pierdere de presiune de ulei)....face somnul usor...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata