Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • PericaPe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema cu un opel astra g, de cand am schimbat filtrul de motorina, am curatat egr-ul si clapeta de acceleratie, nu mai porneste la cheie i-am pus pompita penru amorsaj pe conducta ''tur'', am montat-o corect cu bila in jos, am amorsat si nimic(daca sta mai mult timp 3-4 pompe si se intareste), masina porneste impinsa, dupa daca o opresc si incerc la automat, iar nu porneste. am dat firul mic de la bobina, am pus contactul, si am facut punte de la baterie la bobina si nimic, am pus inapoi, am impins si a pornit, am mers cu ea 50 de km, nici o problema in mers si cand am oprit-o iar nu a mai pornit la cheie. va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa ii mai fac, pe tester nu a dat nici o eroare
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: (cod motor?)
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Electromotorul se aude, scoate vreun sunet sau este mut? - cand dai la contact.
Masoara si bateria. - poate sa descarcat cat te-ai jucat la ea. (o pui la incarcat si vezi sau probat cu alta.)
Sa fie intre: Oprita 12.3-12.6v | Pornita 13.8-14.4v

Sau are altceva.
Ce motor are pana la urma?
  • PericaPe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Electromotorul invarte normal. Bateria este in parametrii normali. Are motor 1.7 tdci. Multumesc frumos
  • PericaPe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni, nimic?
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Desfa si filtru de motorina si vezi sa fie pus corect garnitura aia mare de pe capac si aia din mijlocul filtrului .Am patit-o odata si nu a mai pornit deloc din cauza garniturii de cauciuc din mijlocul filtrului de hartie era cumva parca incalecata,am pus-o pe pozitie inapoi si a pornit normal.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe. Ideal ar fi sa mergi cu ea la un test de injectoare sa vezi cat dau pe retur. Multi colegi cu asemenea problema au gasit cel putin 2 injectoare cu probleme. Daca la test iese ok, atunci mai poate sa fie unul dintre senzorii de turatie, arbore cotit sau ax came.
  • PericaPe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am dus la verificat injectoarele, doua dadeau la supapa de retur prea multa motorina, si acum le-am dus sa le repare. am sa va tin la curent daca a fost asta sau nu. va multumesc frumos
P.s garnitura a fost primul lucru care l-am verificat
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
arunca o privire si pe la teurile de plastic sa nu fie rupte sau fisurate. - un coleg de munca nu ii pornea pentru ca avea un T-eu rupt, de pe retur spunea. (doar impinsa a pornit)
  • PericaPe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Nu am mai raspuns ca am trimis la verificat injectoarele si reparat. Si da, injectoarele au fost problema. Va multumesc frumos pentru sfaturi. Drumuri bune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR