Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Cristi Matei

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Sunt nou in acest club si de aceea tin sa salut toti membrii Respect! ,in acelasi timp vin si cu o problema... ca fiecare ,nu? De curand am "achizitionat"un astra g break 1,7 diesel si in ultimul timp imi cam "palpaie" martorul de la baterie in mers.Am masurat si-mi incarca 14,1 v la relaty(fara consumatori) si 13,5 v cu toti consumatorii(cas.,stergatoare,aeroterma pe tr.4,faza lunga e.t.c..Problema este ca se incalzeste un pic si borna de + la baterie,si ,la inceput "ledul"de la baterie era verde (adica bateria era incarcata),dupa ce a inceput sa se aprinda martorul de la baterie la bord,s-a facut negru ledul de la baterie... Dupa vreo 100-150 km mersi ledul a redevenit verde...!,dar martorul tot "palpaie" la bord.
Care sa fie cauza de la care se aprinde martorul?Am intrebat si 5 chestionati 7 pareri! Oare?
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
verifica masa, bornele trebuie sa fie reci.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca se incarca bateria dupa fo 100 km parcursi insemna ca alternatoru' e bun..
ai undeva o problema de contact sau de legatura la masa...
Incepe prin a verifica punctele de masa din compartimentu' motor... fixeaza si borna + mai bine...
  • Cristi Matei

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2016

  • Mesaj Privat
verificat borna si cositorit... demontat si verificat fiecare componenta a alternatorului - toate in parametrii normali ! incarcare masurata 14,2 . dupa toate aceste verificari aceeasi chestie... in momentul cand reduc(decelerez) "palpaie" martorul de la baterie,la o intensitate mai mica. OARE CE SA FIE? Mentionez ca toate operatiunile au fost facute de persoana autorizata(electrician auto) Rolling Eyes
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acestea sunt simptome de carbuni/perii pe duca sau contact imperfect. Daca tu spui ca e in regula asa o fi.
  • Cristi Matei

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Abia acum, dupa mari incercari am reusit sa rezolv problema! de vreo cateva zile am ramas fara servodirectie! martorul de la baterie nu mai"palpaia"...am fost cu masina la electrician si a spus ca e pompa de servo,dupa ce in prealabil a "verificat" toate posibilitatile...
Am cumparat pompa(200 lei sh,de pe o masina de Anglia,a spus ca mai prelungeste el firele) si a inceput sa dea pompa jos...la un moment dat am vazut la vreo 10 cm de pompa "copexul"(izolatia) frecat de caroserie! cand am desfacut un fir era rupt si celelalte 2 dadeau la masa !
Asta explica faptul ca nu au fost firele prinse bine in clipsuri,am ramas cu pompa ,dar acum am servo si nici martorul nu mai"palpaie" .
Pentru cei ce se vor confruta cu o situatie similara! Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR