Ai uitat parola?


  • Gulie19

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Simptome: Martor aprins in bord ( Robinetul acela ) , presupun ca este CHECK .
Turatia nu mai sare de 3500 , are momente in care mai urca . Forta la accelerare nu mai este puternica

Cod(uri) eroare: P0105 - P0400

Model: Astra G COMBI 1,7 CDTI 59KW 80CP
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL

Rog mult pe cei care au avut aceasta problema sa ma ajute . In special la P0105 .


Ps: am cautat si nu am gasit nimic clar , ce trebuie schimbat pararile sunt impartite . Daca am gresit imi accept consecintele !
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
P0105 ESTE SENZORUL MAP.SENZORUL DE PRESIUNE BAROMETRICA DUPA GALERIA DE ADMISIE. TREBUIE CURATAT,DACA TOT FACE FIGURI TREBUIE SCHIMBAT. SE GASESTE DOAR PE ORIGINAL BOSH VREO 280 LEI.SCOS DIN GALERI ,CURATAT CU ATENTIE CU UN VARF DE AC,SI CU SPARY DE CONTACTE,CEVA SA NU LASE ULEI.USOR CU ACUL,SA NU IL INFIGI PREA MULT IN INTERIOR,ARE O SITA SENSIBILE LA VREO 4-5 CM INAUNTRU,DACA AI SPART-O IL SCHIMBI.EU L-AM CURATAT DE VREO 4 ORI.ARE NUMAI ULEI IN GAURICE

P0400 BANUIESC,CA AR FI SENZORUL DE LA EGR,INCEARCA SA CURETI EGR SI TOTODATA SI CLAPETA DE ACCELERATIE
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat




SE CURATA MIZERIA DIN GAURICEA AIA...CU ATENTIE....ORINGUL ALA VERDE MERGE PUS NU TREBUIE SCHIMBAT


Ultima modificare facuta de catalin1985 la Vin 24 Jun, 2016 8:54 pm, modificat de 2 ori in total
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
SENZORUL DE SUB CIUPERCA AIA DE VACUUM ESTE SENZORUL MAP AFERENT CODULUI P0105 DESFACI SURUBUL CE TINE CIUPERCA,DAR CU GRIJA CAND O RIDICI,TIJA CARE PLEACA IN JOS INTRA IN ADMISIE SI ITI CONTROLEAZA NISTE CLAPETE MICI IN ADMISIE,NU O SA POTI SCOATE CIUPERCA DE TOT,RAMANE IN TIJA AIA.DAR AI LOC DESTUL SA SCOTI SENZORUL.
  • Gulie19

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos . Mi-a sters eroare astazi cand am pus-o pe tester si acum 5 minute a aparut din nou si turatia iarasi nu a mai sarit de 3500 . Sper sa fie ala .. Cineva imi tot arata inspre debimetru ..
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
MA INDOIESC SA FIE DEBITMETRUL.DEOCAMDAT CURATA ZENZORUL.POTI SCOATE SI SENZORUL DE LA DEBITMETRU SA IL CURETI.TOT CU SPRAY DE CONTACTE,DAI PE EL SI LASI SA SE USUCE,SE USUCA IN CATEVA SECUNDE
  • Gulie19

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
multam fain o sa incerc maine asta si te tin la curent .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,632
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cred ca este bine sa curete senzorul debitmetrului cu spray de contacte, deoarece unele sunt cu ulei. Exista spray special pentru curatat debitmetrul.
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
SAU ASA.EU UNUL L-AM CURATAT CU SPRAY PT CONTACTE.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 656
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Curata galeria admisie,teava care duce la egr,egrul si clapeta de acceleratie,senzorul map si apoi vezi rezultatul....fara aceste operatii nu realizezi nimic...bafta...PS...lasa debitmetrul in pace asta e parerea mea...
  • GGeo638

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am și eu aceiași problema am. Schimbat și senzoru map și degeaba merge cānd vrea el.
Este varianta sa aun fir īntrerupt pe circuitu senzorului!?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
De regula orice inlocuire de componenta,e precedata de o verificare,in urma careia se va inlocui sau nu componenta. Daca ai inlocuit componenta si problema persista,inseamna ca ai inlocuit inutil componenta,problema fiind in alt loc sau de alta natura.Cauze pot fi multe,printre care si fir intrerupt pe circuitul senzorului. De obicei,se scrie codul de eroare gasit la diagnoza,functie de care se poate comenta in cunostinta de cauza. P.S. - completeaza-ti profilul cu datele masinii,inclusiv codul de motor(citeste regulamentul)...!
  • ady.22

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z17DTL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara, cu ceva vreme in urma m-am confruntat cu eroarea P0105. Ca manifestare, nu se mai tura mai mult de 2800, incepea sa trepideze si sa dea cu fum negru. In mers nu avea vana de loc si consumul crescuse binisor. Am pus testerul, s-a gasit eroarea care se stergea cu motorul oprit, cand il porneai aparea la loc. Rezolvarea a durat o zi intreaga. Traseul filtru de aer, turbo, intercooler, egr impecabile, doar cu o usoara pelicula de ulei in egr. Dupa egr urmeaza o bucata de teava care la iesirea catre galeria de admisie dintr-un diametru de aprox 7 cm mai avea cam 8 mm. La fel si teava catre galerie, la fel si galeria, toate pline cu funingine intarita. In galeria de admisie clapetele de admisie aer erau blocate pe inchis. Am rezolvat-o cu 3 litri de benzina, un WD 40 si doua spray-uri de curatat franele. Dupa curatare temeinica, au fost puse la loc, am schimbat senzorul MAP, si ce sa vezi, eroarea nu a mai aparut nici in bord si nici pe tester. Zgomotul metalic al motorului disparuse si tragea la drum ca in vremurile bune. Dupa curatare s-a schimbat si consumul : 384 km cu 15 litri motorina in regim mixt, de unde inainte de curatare pe un traseu de 130 km consuma aproape 10 litri. Daca va confruntati cu aceasta eroare, nu dati vina doar pe senzorul MAP, verificati si traseul de admisie.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata