Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Dracila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Scuze ca deschid inca un topic pe tema aceasta dar in celelalte nu am gasit nici o rezolvare si poate a mai patit cineva intre timp ceea ce am eu si ma rezolva si pe mine!
Opel Astra G, 1.7cdti, 2004 decembrie.
In urma cu o luna si ceva cand voiam sa plec cu masina undeva... iar aceasta nu mai era folosita cateva ore.. Gen.. veneam seara, o parcam, iar dimineata voiam sa plec, pedaua ambreajului era la pamant si foarte moale. Efectiv o ridicai cu mana si cadea singura. Porneam motorul..si cand sa bag in viteze..surpriza, nu mergea.Trebuia sa dau ceva timp la peda pana cand se intarea si puteam sa bag in viteza.. Ok..in mers, cat timp ambreajul era folosit, functiona...dar daca ieseam la drum lung..sau ma rog... 5-6km fara sa schimb viteza..acesta iar era foarte moale si nu mai functiona.. Nu mai puteam sa scot masina din viteza si nici sa o bag.Am fost la service.. iar nenea de acolo mi-a zis ca a mai intalnit situatia asta si ca ar fi de la pompa de ambreaj sau/si de la rulmentul de presiune. S-a uitat pe sub capota..a bagat mana pe langa baterie...era jumate bagat sub capota.. a dat drumu la putin lichid de frana si ambreajul s-a intarit instant. Ok..mi-a zis ca sa schimbat pompa de la ambreaj ca s-a uitat el si a vazut ca rulmentul e ok...(se poate vedea daca rulmentul e ok doar uitandu-te sub capota?!) . Zis si facut.. a dat comanda de pompa de ambreaj...a schimbat-o... m-a pus sa dau la pedale ca sa se intareasca ambreaju..sa se aeriseasca.. nimic.. tot moale era. Iar i-a dat el drumu la lichid si instant s-a intarit.. Convinsi aman2 ca asta a fost.. intra in viteza fara probleme.. toate bune si frumoase pana ii dau masina prietenei sa se duca acasa (~10km in afara orasului) iar cand ajunge acasa ma suna sa-mi spuna ca tot la fel face. Dupa ce baga in viteza a 5-a, si nu mai folosea ambreajul, la o interrsectie inainte sa ajunga acasa...ambreajul la podea..moale).
Ceva idei?! Rog pe cei care au mai avut problema aceasta si au rezolvat-o sa-mi spuna si mie secretul... Ca..momentan nu-mi permit sa schimb piesele dp urechie sau dupa o inspectie vizuala...
Multumesc frumos!

----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTL
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Aer in instalatie sau supapa din pompa ce trebuie sa tina sistemul amorsat,nu functioneaza corect...
  • walkerro

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Exact asa am patit si eu la Z19DTH-ul meu.Rezolvare : schimbat complet kit ambreiaj
  • Dracila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Maine ma duc cu ea la ITP.. si dupa ce vin de la ITP o sa-ti urmez sfatul big_electro61 si o sa ma duc sa curete instalatia..poate o fi doar asta cauza.Mersi!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca este ITP "aranjat" ca altfel nu vad cum o masina cu o astfel de defectiune si care este un pericol pentru restul participantilor la trafic poate sa ia "pe bune" un ITP corect facut...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
walkerro a scris:Exact asa am patit si eu la Z19DTH-ul meu.Rezolvare : schimbat complet kit ambreiaj
Kit=placa+disc+rulment... Explica dumneata cum poate influienta uzura unui chit,dezamorsarea sistemului...? Speta spune ca dezamorsarea este mai profunda,functie de timpul ce nu este calcat ambreiajul... citeva pedale succesive aduce ambreiajul in stare de functionare pentru putin timp,deci kitul e functional...
  • Dracila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2015

  • Mesaj Privat
mikyboy, postul tau nu are nici cea mai mica legatura cu discutia de aici. E problema mea daca e un ITP aranjat sau nu. sau ma rog..daca a fost un ITP aranjat sau nu, pentru ca, itp-ul l-am facut. Si spre surprinderea mea, cand s-a urcat cel care a facut ITP-ul la volan ca sa bage masina pentru a-i testa rotile sau ce i-a facut el acolo a vazut ca nu intra in viteza din prima (masina stand cam 45minute cu motorul oprit si a dat 2 pedale fara sa-i zic absolut nimic iar cand a coborat din masina m-a intrebat " pe unde pierde ambreaju presiune?" si nu mi-a zis absolut nimic in legatura cu ambreajul.
SI sa revin la discutia de aici.. Am observat ca pedala ambreajului are un mic joc de cel mult 2cm cand e ridicata iar in mers, daca stau cu piciorul pe ambreaj (tinand pedala apãasata acei 2cm) nu mai pierde presiune si functiuneaza absolut normal. Am observat asta din greasala.. am stat cu piciorul pe ambreaj fara sa-l apas..fara sa realizez ca eram cu piciorul pe el si am mers asa cam 20km in viteza a 5-a..iar cand l-am apasat..surpriza, functiona perfect!
Se poate regla pedala ?!
Multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa continutul intrebarilor se poate aprecia nivelul cunostintelor si aptitudinilor celor ce intreaba...! Cauta un meserias si rezolva problema!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR