Ai uitat parola?


  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Exista oameni care migreaza de la o marca de masina la alta din diverse motive. Poate ca v-ati intrebat de ce renunta oamenii sa isi mai ia Opel. Un exemplu sugestiv:



Astra cumparata acum 1 an, omului i s-a rupt puntea spate in mers la 80 la ora. Bineinteles ca s-a dat de-a berbeleacul. Il cunosc pe acest domn si mi-a marturisit ca din vocabularul lui a iesit cuvantul OPEL? Sad

PS: sunt curios ce va intreprinde in continuare - va da in judecata OPEL, dealerul, serviceul unde si-a facut reviziile, etc..
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Shocked
a iesit intreg din masina Question , vorbesc serios
ca si eu am una identica si in 500 de km am inceput sa aud un pacanit la roata dreapta spate Evil or Very Mad
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,706
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
ai sa fii surprins sa auzi ca sunt oameni care inca isi mai cumpara Opel
Exista merci consacrate se confrunta cu probleme similare
Eu zic sa asteptam un raspuns oficial din partea RAR sau ma rog a unei autoritatii competente
sorry
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
hmmm.... Rolling Eyes
incep sa imi pun semne de intrebare, mai ales ca si eu conduc acelasi model.
sper sa fie un caz izolat.
gabi, sa ne tii la curent cu raspunsul ce il va primii amicul tau.
  • starter666

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LEx din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nasoala treaba !! oricum .. stati linistiti .. clar a fost ceva in neregula cu acea masina .. asta nu inseamna acuma ca toate sunt la fel!! poate fi chiar si vina celor din service !! da sa vedem ce zice omu dupa expertiza!!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Din ce stiu si eu, in Germania sunt foarte multe cazuri de GTC-uri/ H-uri care iau pur si simplu foc din cauza instalatiei electrice. De asemenea acordati mare importanta si acestei chestii.

@samo- imi pare rau pentru prietenul tau, se mai intampla Rolling Eyes
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 635
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t a scris:...Astra cumparata acum 1 an, omului i s-a rupt puntea spate in mers la 80 la ora....



Sunt curios pe ce drum mergea cu "80km/h" am un coleg care si-o vandut Megane-ul dupa 2 luni de la cumparare, pe motiv ca in 2 luni o schimbat de 3 ori bara de directie. Dar el mergea pe drum de tara cu 60-70 (unde deobicei nimeni nu merge cu mai mult de 30 km/h - nicimacar cu Dacia), suia masina pe toate bordurile fara sa franeze inainte si sa urce usor, la trecerile la nivel cu calea ferata trecea cu 100-120 daca era ridicata bariera, etc... Si-a cumparat dupa aceea Golf, de, masina nemteasca, trebuie sa tina... 5 saptamani mai tarziu era din nou in service... sa va spun ptr ce? bineinteles: bare de directie...

no comment.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Astea cu ruptul puntii din senin nu prea am intalnit, intr-adevar se pare ca Opelul are o tendinta piromana, cunosc cateva cazuri.

Insa ruperi de punti aiurea nu cred. Masina a fost lovita anterior si neglijata o verificare. Daca se facea o verificare atenta s-ar fi vazut probleme la puntea spate.

Eu nu cred ca s-a rupt de capul ei...
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,241
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
florinike a scris:Din ce stiu si eu, in Germania sunt foarte multe cazuri de GTC-uri/ H-uri care iau pur si simplu foc din cauza instalatiei electrice. De asemenea acordati mare importanta si acestei chestii.

Bine ca i-am facut CASCO, acum trebuie sa mai imi fac si mie unul... si gata Laughing
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,168
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y 17 DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca e un caz izolat, mai zicea cineva mai sus o punte nu se rupe pur si simplu. acolo a fost un defect poate chiar la iesirea din fabrica (putin probabil totusi) sau a aparut pe parcurs, iar la inspectiile noastre... Omul e indrepatit sa aiba parerea lui despre Opel dar totusi Opel'ul l'a salvat dintr'un accident destul de grav. Se putea intampla la volanul unui logan si (Doamne fereste) mureau toti din masina... Rolling Eyes
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2005

  • Garaj Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:
Sunt curios pe ce drum mergea cu "80km/h" am un coleg care si-o vandut Megane-ul dupa 2 luni de la cumparare, pe motiv ca in 2 luni o schimbat de 3 ori bara de directie. Dar el mergea pe drum de tara cu 60-70 (unde deobicei nimeni nu merge cu mai mult de 30 km/h - nicimacar cu Dacia), suia masina pe toate bordurile fara sa franeze inainte si sa urce usor, la trecerile la nivel cu calea ferata trecea cu 100-120 daca era ridicata bariera, etc...


hai sa nu fim "romani" acum, omul sta in bucuresti si drumurile de bucuresti sunt asa cum sunt, dar... masina era a LUI si a exploatat-o in regim normal. Mai degraba tind sa cred varianta pe care a dat-o turatii, cu lovirea si lipsa unei verificari corecte.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
e aiurea sa spui ca masina a fost de vina. daca a suferit inainte sa o cumpere el un accident mai naspa, nu a fost verificata si a patit-o el...?
sau mai grav, o fi mers ca apucatul cu ea...?
eu am vazut mercedes cu roata spate rupta dupa ce a trosnit o bordura de 10 cm. e foarte posibil sa se fi intamplat aceeasi chestie si a fost reparata artificial.
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Daniel a scris:e aiurea sa spui ca masina a fost de vina. daca a suferit inainte sa o cumpere el un accident mai naspa, nu a fost verificata si a patit-o el...?
sau mai grav, o fi mers ca apucatul cu ea...?
eu am vazut mercedes cu roata spate rupta dupa ce a trosnit o bordura de 10 cm. e foarte posibil sa se fi intamplat aceeasi chestie si a fost reparata artificial.


intentia mea nu era sa DAU VINA PE MASINA, nici sa venim aici cu POVESTIRI VANATORESTI sau PESCARESTI (sa ma scuze pescarii sau vanatorii, nu am nimic cu ei). am dat niste fapte si mi-am exprimat regretul. faptul ca il cunosc pe om imi sugereaza ca a exploatat masina in conditii normale si apropo, masina a fost cumparata NOUA (deci chestia cu a suferit un accident naspa INAINTE sa o cumpere mi se pare SF)...
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 617
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra C16NZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mie unul titlul mi-se pare putin exagerata din start, si spun asta ptr ca acelasi lucru se poate intampla la oricare marca de masina. Va dau un singur exemplu ca sa intelegeti ca nu este neaparat brandul de vina.

Audi A4 model 2005, masina cumparata nou nouta, manca gumele pe spate intr-un stil barbar. Dupa o verificare mai amanuntita, s-a ajuns la concluzia ca avea un viciu de fabricatie al punti spate, care era stramba, si prezenta niste fisuri destul de aiurea Shocked
Bineinteles ca dealerul de la noi, s-a tras pe dos si a incercat sa o dea de gard, cum ca vina ar fi a cumparatorului ... si alte povesti made in Romania. Pana la urma puntea a fost schimbata dupa multe negocieri si serii de amenintari ...
Deci uite asa ... se putea intampla acelasi lucru si la un Audi A4 ... acum sa fim seriosi, nu putem spune ca toate autoturismele sub sigla AUDI sunt de kko, ptr ca s-a nimerit o masina cu probleme ...

Nu sunt neaparat fan-ul acestui brand de masina, insa respect Opel-ul, ptr ca stie sa faca masini bune si ieftine, chiar daca unele modele au bube ... nimeni si nimic nu este perfect.

Cu respect,
Mircea !
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,075
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Nu sunt neaparat fan-ul acestui brand de masina, insa respect Opel-ul, [..] chiar daca unele modele au bube ... nimeni si nimic nu este perfect.


Daca accidentul era fatal nu cred ca mai ziceai acelasi lucru .
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 617
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra C16NZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mr.Opel a scris:Daca accidentul era fatal nu cred ca mai ziceai acelasi lucru.


Stimate Mr.Opel, Smile

Cu orice masina poti sa ai un accident fatal, diferenta este ca daca esti putin mai ghinionist, s-ar putea sa nu mai stii nimic dupa. Eu unul incerc sa fiu impartial in momentul in care incerc sa judec un brand sau altul. Nu imi permit sa judec un brand dupa o singura masina produsa de acel brand. Dupa cum se stie exista numeroase nereusite la orice producator cat de mare ar fi el.

Daca vorbim cumva de acelasi accident ( Wink ), atunci pot sa spun doar ca au fost cauze multiple care au dus la producerea lui, si nu a fost vinovat brand-ul in sine. In urma unei analize ulterioare mai atente, au iesit la iveala cauzele produceri lui ... nu a fost doar o intamplare.

Voi continua sa respect in continuare Opel si ceea ce produce si inainte de a da vina pe masina, voi incerca sa ma uit si eu putin la mine, ptr ca s-ar putea ca cel vinovat sa fiu chiar eu Wink

Cu respect,
Mircea !
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 543
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca ceea ce a patit saracul om cu puntea e doar un caz izolat , ghinion , dar faza cu Astrele H carora le ia foc instalatia am mai auzit si eu. In fine bine ca nu a patit nimic , fierul e fier , nu poti sti niciodata cand te lasa cat de nou ar fi el , o masina o mai repari dar viata nu ti-o da nimeni inapoi.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
ice01astra a scris:Mie unul titlul mi-se pare putin exagerata din start, si spun asta ptr ca acelasi lucru se poate intampla la oricare marca de masina. Va dau un singur exemplu ca sa intelegeti ca nu este neaparat brandul de vina.

Audi A4 model 2005, masina cumparata nou nouta, manca gumele pe spate intr-un stil barbar. Dupa o verificare mai amanuntita, s-a ajuns la concluzia ca avea un viciu de fabricatie al punti spate, care era stramba, si prezenta niste fisuri destul de aiurea Shocked
Bineinteles ca dealerul de la noi, s-a tras pe dos si a incercat sa o dea de gard, cum ca vina ar fi a cumparatorului ... si alte povesti made in Romania. Pana la urma puntea a fost schimbata dupa multe negocieri si serii de amenintari ...
Deci uite asa ... se putea intampla acelasi lucru si la un Audi A4 ... acum sa fim seriosi, nu putem spune ca toate autoturismele sub sigla AUDI sunt de kko, ptr ca s-a nimerit o masina cu probleme ...

Nu sunt neaparat fan-ul acestui brand de masina, insa respect Opel-ul, ptr ca stie sa faca masini bune si ieftine, chiar daca unele modele au bube ... nimeni si nimic nu este perfect.

Cu respect,
Mircea !


Nu vreau sa fiu contra. Am 12 ani de cand lucrez exclusiv cu automobile, inclusiv in racing (oficial de curse) - nu am intalnit cazuri ca acesta sau ca cel cu H-ul de mai sus. Am vazut de toate la viata mea: 99,99% din cazurile de astfel de defecte s-au datorat unui incident provocat de sofer si neglijentelor de intretinere. Nu cred ca o punte spate se poate rupe din senin sau aiurea la un Opel sau la un Audi. Nici macar la un Logan nu se intampla. A, ca ai urcat un trotuar spatele mai tare si s-a fisurat puntea, pe tine nu te-a interesat si la un moment dat s-a rupt, da, asta este perfect posibil. Dar fisuri originale la punti verificate cu ultrasunete si alte metode ultramoderne (Audi si Opel - nu vorbim de Daihatsu aici, desi cred ca si acolo exista control de calitate), ei bine, repet, nu am intalnit. Sau un caz de Audi cu deviatie la puntea spate din fabrica? Incredibil! Asta inseamna ca un lot intreg a iesit cu problema asta, adica urma o rechemare pentru remediere si un scandal intreg... Sigur, un turbo se poate strica la 2000 de km, ca doar e made in Romania si pe Mercedes, dar povesti ca astea de mai sus eu nu am mai auzit.

Am un prieten caruia i-a ars din senin un Vectra C. Aici, da, poate fi o problema. Dar si asta avea alarma pusa pe la nu stiu ce garaj, etc. Nimeni nu va sti exact ce s-a intamplat. Eu imi voi lua probabil tot un Opel. Am condus toate marcile de masini posibile - ma refer la cele serie mare - toate au calitati si defecte. Calitatile Opelului meu ma fac sa ma simt bine in fiecare zi: desi alte masini imi fac cu ochiul, ca pret si performante.

Si mai e o chestie interesanta, la toata polemica asta... Aici pe forum sunt tipi care au tot felul de alte marci de masini, sau care au plecat de pe forum la alte forumuri ale altor marci, unii care au avut probleme incredibile cu masinile lor Opel sau cu service-ul. Au evoluat la Mercedes, BMW, Audi sau alte marci de prestigiu: aratati-mi pe ala care a zis ca a uitat de cuvantul Opel!

Inca una si ma duc! Am fost la Subaru la un test cu Impreza si acolo am cunoscut un tip, lucra acolo, care evident avea Subaru super tare. Eu cu Astra G. A venit si se uita la ea ca la o minune, sa-i trag capota, etc... Eu ma uit la el cam stramb, si imi spune: "am avut si eu una, un 2,0DTI, pana sa ajung sa lucrez la Subaru si sa am acces la alte niveluri de masini. Insa Opelul asta mi-a dat cele mai mari satisfactii si nu m-a suparat niciodata! Simpla si robusta, eleganta si ieftina. Ce sa vrei mai mult? O astfel de masina mi-as cumpara oricand!" Cred ca e inutil sa mai comentez. Acesta este OPEL.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,679
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cred ca are nici o treaba marca in acesta discutie.
Ceva de genul asta s-a produs si cu ferari-ul de pe A2. S-a gandit ca fiind ferari este "nemuritor". Iata ca n-a fost.
La fel putem spune si de opelul GT in care a murit un jurnalist pentru faptul ca i-a ignorat limitele.
Exemplele pot contiunua. Important este ca a iesit teafar din acest incident, deci, sa privim partea buna a lucrurilor.
-Opel = masina sigura- Wink
  • ealex

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20XE din 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t a scris:
intentia mea nu era sa DAU VINA PE MASINA, nici sa venim aici cu POVESTIRI VANATORESTI sau PESCARESTI (sa ma scuze pescarii sau vanatorii, nu am nimic cu ei). am dat niste fapte si mi-am exprimat regretul. faptul ca il cunosc pe om imi sugereaza ca a exploatat masina in conditii normale si apropo, masina a fost cumparata NOUA (deci chestia cu a suferit un accident naspa INAINTE sa o cumpere mi se pare SF)...


Ironic e ca felul in care ai prezentat-o tu suna a povestire vanatoreasca.
Daca vrei sa nu fie asa, prezinta detalii, exact ce s-a intamplat, ce partea a puntii spate s-a rupt? Poze eventual?
Nu de altceva, dar am vazut opeluri ajunse saci de rugina, cu toate bucshele mancate, zdranganind la fiecare curba, si tot nu pierd piese pe drum...
Serios vorbind, daca masina are vreun defect de fabricatie periculos, care e acela? Cred ca multa lume e interesata de acest lucru...

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata