Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Dupa sase ani de trai impreuna, ieri nu a mai vrut motorul sa porneasca. Nu s-a auzit demarorul, prin bord tot felul de erori de la ESP la AFL doar de la punerea contactului. Am patit dupa un drum lung si masina lasata incuiata timp de doua ore. Bineinteles, in strainatate...

Suspectand bateria, am tras cablu de pornire de la o alta masina si motorul a pornit fara probleme. De atunci, am mai demarat de cateva ori "ca prin minune", adica la prima cheie dar se auzea ca pentru a doua n-ar mai avea putere. Chiar in ziua urmatoare inca in strainatate am dus masina la un electrician si am pus un tester pe baterie. Tensiune 12.4V (circuit deschis, banui) si curent de pornire 300A. Valori care nu suna rau pentru o baterie de sase ani, cea originala. Cu motorul pornit, tensiunea de incarcare e 14.4V la inceput, dupa care scade la 13.8V. Insa am masurat un varf de 280A cu clampmetru la demarare. Ni s-a parut cam mare pentru A14NET, care ma duce cu gandul spre electromotor defect.
Maine o duc oricum la doctor, dar credeti ca e doar acumulatorul batran sau sa ne uitam si la electromotor?
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Daca alternatorul oscileaza intre 14.5 si 12.5 atunci ar trebui sa schimbi doar bateria pt ca alternatorul incarca....
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
se poate duce si in 14, 9 volti? e normal? am avut odata si 15 volti cu motor pornit
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@loredan_f, e normal la modelul tau. Alternatorul furnizeaza cat cere sistemul si nivelul de incarcare a bateriei. Nu se mai aplica logica din trecut. Alternatorul sa incarce intre 14 si 14,4 sa spunem, in rest orice valoare inseamnad probleme. Relax Smile
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
ok multumesc de raspuns! am schimbat recent bateria si avea incarcare 14, 9.... oki!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR