Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:
Buna tuturor! Am o insignia din 2009 2.0 cdti cu problema la palier . Am cumparat masina cu pompa de ulei dusa . Bineînteles ca era de asteptat ca sa fie distrusi si cuzinetii dar nu in asa fel incat sa fie decalibrate capacele . Poate e si blocul . Precizez ca am incercat sa ii schimb cuzinetii dar nu mai vin capacele .... începând de la pistonul 3 4 cat si capacul 5 sunt decalibrate. Daca cumpar alte capace .... credeti ca as mai putea face motorul sa mearga fara sa fiu nevoit sa iau alt bloc motor sau in cel mai rau caz tot motorul? Am cumpãrat si alt arbore crezand ca el este de vina din prima plus 2 randuri de cuzineti ca la urma sa imi dau seama ca ,capacele ar fi problema . Multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2009
Cod motor: A20dth
Skip ads

  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ma ajutã si pe mine cineva cu o pãrere mãcar. ? Mulțumesc
  • kwo
  • Suspendat
  • 15 mesaje
  • din 11 Aug 2016
  • Astra 2008 Z17DTL
  • Ilfov
  • kwo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Cuzinetii sunt pe culori parca,fiecare culoare are o anumita cota intre care se monteaza,se masoara fiecare fus si se verifica la ce culoare se incadreaza. Capacele sunt rupte,fara pana,daca se inverseaza nu mai se inchid corect,ai tinut cont si de asta ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
se rectifica arborele si in funcție de cota schimbi si cuzineții .sunt trei cote pentru reparație .
da mai multe detalii ,ai luat arborele nou? sau sh. capacele nu au cum sa se decalibreze numai in cazul in care motorul a fost praf ,sau ai schimbat intre ele si nu ai respectat ordinea lor .
Skip ads

  • kwo
  • Suspendat
  • 15 mesaje
  • din 11 Aug 2016
  • Astra 2008 Z17DTL
  • Ilfov
  • kwo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu se pot schimba intre ele,teoretic pentru ca modelul este fara pana ,sunt rupte,e posibil sa nu fie cota buna la cuzineti.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu induceti omul in eroare...
Mai intai va trebui rectificat blocul motor(palierul), daca sunt ovalizate capacele, apoi se rectifica vilbrochenul si se vede in ce cota va iesi.
Eu iti recomand sa apelezi la ateliere specializate care iti ofera garantie pentru operatiile de mai sus.
Daca vrei sugestii , discutam pe privat, pentru a nu se considera reclama...
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu-l duce nimeni in eroare , dar daca au ajuns sa se ovalizeze locasele de la paliere motorul ala este praf .ar trebui sa mearga fara ulei un timp foarte indelungat. Nici nu vreau sa ma gandesc cum arata segmenti si axul cu came ,ori cum am retineri despre mecanicul care a montat cuzinetii fara sa stie la ce cota este vibrochenul.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna dimineata eu vorbesc in necunostinta de cauza....dar ca sa se deformeze capacele de la manetoane...si probabil si de la biele...e ceva aproape imposibil....fara ulei daca mergea motorul se uzau cuzinetii la maxim ....dar capacele nu se deformau....nu am auzit in viata mea sa se deformeze capacele de la...matenoane....este aproape imposibil...in cel mai rau caz se gripeaza motorul dar nu se deformeaza capacele....poate gresesc eu si motoarele astea noi nu mai sunt ca cele vechi!
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu este imposibil, este un lucru normal, la solicitarile pe care le-a suportat, insa fiti linistiti, ovalizarea nu este de ordinul cm...
Cunosc caz, care cu aceeasi problema(nepotrivire cuzineti din cauza capacelor) a remediat "anomalia", masina merge foarte bine si acum, a parcurs km multi de la reparatie..., inca se afla in garantie...
De aceea va recomand ateliere "specializate" in astfel de reparatii.
Mentionez ca, initial, masina a fost dusa in reprezentanta, nu au reusit sa faca absolut nimic, in plus au vrut sa "polizeze" mm care era "surplus" pentru a putea strange capacul palierului...asta ca sa vedeti pe mana cui lasati masinile... Shocked

Bafta...!
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Deci la mine nui prima data cand fac aceastã operațiune la motoare . E prima data cand nu pot potrivi cuzineți. Am mai fãcut improvizatii de genul sa șlefuiesc capacele si palierul pana si putin de tot cuzinetii (stiu ca nu este bn dar pt o perioada merge) . Am vibrochen standard. Curatat si rectificat. Cuzineti standard . Dar capacele sunt problema pt ca problema se agraveazã începând cu capacul 2345 . Am gasit alt bloc motor rectificat dar mie putin frica sa recondiționez motorul de la 0.
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Da . Nu am cum sa inversez capacele. Le am si însemnate. Dar nu inteleg cum adica pe culori. Toti cuzinetii care iam cumpãrat au fost standard. Deci cum sa sun la magazin si sa le spun ca imi trebuie nu stiu ce culoare. Si decalibrarea este mult prea mare . Am luat destul de mult din capace . Am curãțat totul sa fie perfect si tot nika . Deci nu ramane decat sa comand alte capace sau sa ma apuc aa recondiționez motorul cu un alt bloc verificat.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu înțeleg vibrochen rectificat la cota standard ,
standard este nou ,cand se rectifica se ia un anumit grad din el la o cota de prima reparație .
cine a desfãcut motorul? tu? trebuie sa iei vibrochen nou și cuzineți noi standard .Dar dacã ai pilit deja capacele lagãrelor poți sa uiți de reparație standard si nici la o urmãtoare cota .
pentru ca opel nu livreaza cuzineti la anumute cote de reparatie ,doar anumute ateliere care rectifica axe au si cuzineti la cota respectiva .
Skip ads

  • kwo
  • Suspendat
  • 15 mesaje
  • din 11 Aug 2016
  • Astra 2008 Z17DTL
  • Ilfov
  • kwo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca nu sunt pe cote ? Mai intereseazate
  • kwo
  • Suspendat
  • 15 mesaje
  • din 11 Aug 2016
  • Astra 2008 Z17DTL
  • Ilfov
  • kwo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Codurile de culoare pentru ce sunt ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pot fi pe culori eu iti spun ca opel nu are cuzineti decat standard. Ca sunt de la diferiti producatori este adevarat.
  • kwo
  • Suspendat
  • 15 mesaje
  • din 11 Aug 2016
  • Astra 2008 Z17DTL
  • Ilfov
  • kwo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2016

  • Mesaj Privat
A zis ca a luat arbore,la ala ma refer,nu a zis ca e rectificat.
  • ninja motors

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Rectificat adica doar curãțat. Si apoi problema este la îmbinare. Adica se blocheazã la capere cuzineți capacelor. Cei de pe blocul motor nu opun rezistenta. Deci sunt capacele problema. Mai incerc sa cumpãr alte capace .... problema e ca se gãsesc foarte greu . Si la reprezentanta sunt foarte scumpi. .... nu stiu..... încerc sa mai improvizez. ... nicidecum nu ma apuc sa reconditionez motorul sau sa cumpãr altul . Costurile sunt prea mari .
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Citez: Am luat vibrochen standard .Curatat si rectificat. ...Ce sa inteleg eu?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Capacele se potrivesc frara cuzineti ? Ca daca merg atunci cuzinetiti nu au cota potrivita
  • kwo
  • Suspendat
  • 15 mesaje
  • din 11 Aug 2016
  • Astra 2008 Z17DTL
  • Ilfov
  • kwo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sa nu fie incurcate capacele,fara sa le strangi trebuie sa fie aproape inchise
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR