Ai uitat parola?


  • alin1988

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
am deschis si acest topic deoarece azi am zis sa ii fac un test la masina si surpriza..mi-au aparut 2 erori si anume...p1234 boost pressure high pressure 03-not present si b3805 acceleration sensor malfunction 00-not present...am cautat pe internet si nu am gasit exact ca la mine aceste coduri..aveti idee de la ce ar putea fi?va multumesc...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,877
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
P1243 - Boost Pressure High Pressure - curata senzorul de presiune admisie si daca nu se remediaza, schimba electrovalva turbo;
B3805 - Acceleration Sensor Malfunction - este o eroare pe BCM, modulul din spatele blocului de lumini.
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
mersi mult...o sa incerc ce mi-ai spus...va tin la curent...
  • alexgalatzi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara! Am sa scriu si eu tot aici fiind vb tot de o eroare..
Am un opel meriva 1.3 din 2008.
Masina avea aprins check engine in bord, am conectat o interfata cu bluetooth si mi-a afisat o eroare "Exhaust gas recirculation"(EGR) care s-a resetat, dupa ce am luat contactul si am pornit masina s-a aprins martorul reprezentat de masina cu cheia pe ea. Dupa un drum de aprox 100km legati am oprit motorul iar cand l-am pornit s-a aprins inapoi check engine, fara celalalt.
Mentionez ca masina functioneaza absolut normal!
Aveti idee de ce s-a manifestat asa si cum ar trebui sa procedez?! Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,877
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Iti recomand sa cureti admisie + Egr si daca ai posibilitatea, fa-i Egr off.
  • alexgalatzi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu afecteaza mersul sau consumul egr off?!
Si eventual cu se face?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,877
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Afecteaza si mersul si consumul, dar in sens pozitiv.
Apeleaza la baietii care fac tuning.
Gasesti la rubrica Publicitate, pe forum.
  • NistorSpeed

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
salutare,am un meriva 1,7 dci din 2004, am o eroare p0093 - presiune rampa
masina sa oprit de vreo 2 ori in mers apoi nu porneste decat daca ii scot o mufa de la calculatorul de deasupra motorului cateva secunde apoi porneste iar de parca nu s-a intamplat nimic

precizez ca i-am facut o resoftare...care nu stiu daca s-a incheiat cum trebuie...a fost nevoie deoarece a fost schimbat calculatorul pe ea ,calculatorul fiind de pe o masina de Anglia
cel care i-a facut resoftarea a spus ca normal la sfarsit trebuia sa apara un mesaj cu efectuat sau ceva de genu,...ea doar s-a incarcat pana la 100% si a ramas asa
poate nu e asta problema...nu stiu...astept ceva pareri
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,579
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Stau doar si ma gandesc... unde îi gasiti pe ,,fantasticii,, astia cu resoftarea... care cand apar probleme nu mai stiu ce au de facut. La mica publicitate, sau la sfaturile celor ce-au beneficiat de astfel de ,,servicii,, ? Eu fiind din Sibiu, prin 2016 am aflat ca este cineva din Sibiu care imi poate incarca o harta ECU a cuiva si trebuia cumva sa platesc un fel de pret cumulat, adica cel ce facea incarcarea o suma, celalalt cu harta de injectie o alta suma, ,,tha'fuck,,... cum sa fiu de acord cu asa o abordare in doi pasi fara niciun fel de suport in caz de probleme? Deci am zis pas... M-am suit in masina si m-am dus in Bucuresti la EDS si gata, am venit remapat acasa. Ceva mai scump, dar OK after all. Nu faci remapare in fiecare zi, si clar nu e pentru cei care vor sa o faca ,,cheap,,
  • NistorSpeed

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca am avut noroc...toată chestia m-a costat 50 de lei nu a fost o avere,la un inginer de Delphi care doar cu asa ceva se ocupa,bineinteles printr-o cunostinta...si chiar trebuia facută,insa mi-a spus ca daca ceva nu e ok nici nu trebuia sa porneasca,dar omu are o cunostinta cu un altfel de aparat si poate o sa repet sa fiu sigur ca e totul ok ...Am masina de putina vreme si mă gandeam că cine a vandut-o nu a vandut-o de bună..nici seria de sasiu nu era in soft sau injectoarele...erau altele
Dar tin sa cred ca eroarea mea acum e de la altceva deoarece eu inainte de resoftare am crezut ca sunt injectoarele problema ...si mi-a desfacut cineva injectoarele sa le testeze,bieinteles ca erau ok...si poate totusi nu a pus sau strans cum trebuie ceva la remontare si pierd presiune...nu stiu...o sa ma mai documentez
Vreau sa zic ca eu am fost si la reprezentanta la Opel in Timisoara cu ea inainte, sa vada ce problema are masina ,eu crezand ca ea consuma 14 l defapt consuma cam 8 ca arata in mile...si am ramas total dezamagit...bineinteles ca nu au observat ca masina are un soft strain si alte injectoare decat cele montate au pus doar tester pe ea si a spus ca nu are erori,nici macar ca e in mile...mi-am dat seama singur...Poi aia stiam si eu ca nu are erori ca am si eu diagnoza si le-am zis dinainte ca nu are,leam dat si o foaie cu rezultatele si parametrii ca sa nu repete si ei ci sa se uite mai amanuntit la alte cauze...am platit ca la Camatari 230 de lei degeaba ...au zis ca nu au ce sa ii faca masinii dar banii i-au luat...niste nesimtiti...o sa spun la toata lumea sa se fereasca de ei...deci eu m-am lamurit si de astia de la reprezentanta
Dupa resoftare masina consuma 4,9 ultima proba de la plin la plin insa de indicat tot in mile imi indica..acum cu oprirea sau cu pornitu deocamdata rezolvarea e scoaterea mufei cateva secunde a calculatorului pana descoper care e problema
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,877
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
"Resoftarea" de care vorbesti a fost de fapt imperecherea "noului" ECU cu celelalte calculatoare ale masinii.
Nu are legatura cu softul de gestionare a motorului.
Parerea mea e ca ai probleme cu supapa mecanica de presiune de pe rampa de injectoare. Scapa pe retur si injectoarele nu au suficienta presiune. E normal sa se opreasca motorul.
  • NistorSpeed

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Nu te contrazic cu softurile...ca nu ma pricep nu de alta
Dar acum cand spui tind sa iti dau dreptate,deoarece am vazut putina umezeala deasupra la retur
Exact ce am spus.S-ar putea cand a scos injectoarele la verificat sa se fi intamplat ceva,poate a tras prea tare de rampa de retur si acum umezeste pe langa putin ca nu mai etanseaza cum trebuie..o sa o schimb cred aia cu totul ca nu e o avere
Banuiam ceva da trebuia sa imi confirme cineva...multumesc mult
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,877
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu vorbeam de supapa mecanica de pe rampa de inalta presiune.
Tu vorbesti de furtunasele de retur de la injectoare.
Sunt 2 aspecte total diferite.
  • NistorSpeed

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca pe acolo scapa...ca am sters cu o carpa putin combustibil...pana sa verific injectoarele a fost mereu uscat
  • NistorSpeed

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,deci masina de mai sus in cauza imi da si astazi aceiasi eroare p0093 si cateodata in mers imi taie si servodirectia,se aprinde EPS ,trebuie sa repornesc masina ca sa isi revina
am mai fost la un service...cica bun in ochii unora care mi-a spus asa: pe masina a fost pus un kit de pornire din pacate de Anglia de aceea imi indica in mile...dar si mai grav e ca nu e de pe aceiasi motorizare de 101 CP ci de 125 CP ,iar aceea remapare nu se imperecheaza cum trebuie cu kitul de aceea simptomele respective...adica la remapare au fost bagati parametrii sau ce a facut...pentru model 101 Cp nu pt 125 care i-a avut inainte si nu facea problemele astea,doar consumul era mare

credeti ca este un adevar in asta? oare as rezolva problema cu alt kit?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata