Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: salut.....problema mea este ca imi ramane masina pornita timp de cateva secunde chiar daca am scos cheia din contact....apoi se aprind becurile din bord(masinuta cu cheita...bateria, uleiul,si inca unul ,nu stiu exact) ....apoi casetofonul nu imi merge la standardele normale.....geamurile la fel......aparte imi face probleme si servodirectia(genul ...ca se pune volanul dur si trebuie sa oresc motorul dupa care revine)....Ma poate ajuta cineva cu o idee?!?


Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y20DTH
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca alternatorul tau e dus. Verifica incarcarea cu motorul pornit - 14 V.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa opresti motorul fara sa calci frina(tragi frina de mina),iar pozitia sa fie stinsa...! Spune cum se comporta motorul in aceste conditii,la oprire...
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
nu inteleg treaba cu frana si cum se comporta motorul, in conditiile in care partea electrica este buba,,,,pe de alta parte am descoperit ca firul de la borna minus al bateiei se incalzeste foarte tare,. Cred ca iulian are in mare parte dreptate.....am bagat-o in service
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tu poti sa crezi orce,argumentele sunt cele confirma sau infirma o informatie.Masina fiind in sevice,n-are rost sa mai explic "teoria chibritului",ar dura prea mult si fara rost...
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Cred ca alternatorul tau e dus. Verifica incarcarea cu motorul pornit - 14 V.


alternatorul incarca 13.40......
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat

prima imagine ....cand scot cheia............cu toate ca are momente (intarzie 10, 15 min dupa scoatere cheii ,ca sa se aprinda bordul
a doua imagine cu borna de la baterie scoasa(ramane ceasurile de la apa si conbustibil functionale)
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat

am reusit sa urc si un video................ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cit timp masina e in service,de regula,eu nu cometez in nici un fel speta,lasindu-i pe meseriasi sa-si cistige piinea cu propria materie cenusie...,nedorind ai pune pe piste false! una e sa fi linga masina si sa poti cerceta "pe viu", orice varianta de rezolvare,alta e sa-ti dai cu parerea,despre o cauza posibila...
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
am scos-o pt ca nu stie ce are.....astept un electrician in care am incredere, dar care este in vacanta luna asta. Ciudat ca ieri la o verificare de a mea au pornit lampile din bord dupa ce am atins motorul cu mana , ca si cum am declansat scurt circuitul! unde ar trebuii sa fie legata masa pe motor?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din fata motorului pleaca un cablu impletit pe tragar.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
walter78 a scris: ca si cum am declansat scurt circuitul! unde ar trebuii sa fie legata masa pe motor?
Nu confunda contactul imperfect cu scurtcircuitul...! Atita timp cit electromotorul are tensiune suficienta sa roteasca motorul,masa motorului e corecta,problema de masa poate fi la masa caroseriei,deoarece toti consumatorii la are ai facut referire(casetofon,geamuri,servodirectie,etc) isi iau masa de pe caroserie.Lipsa de masa corecta,poate face ca unele module,calculatoare sa functioneze "bulverate" dind comenzi false...,aleatoriu in timp...
Skip ads

  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
ce rol are releul negru.....se incalzeste foarte rau si de la cutia cu relee se aude un zgomot ciudat.........ma ajuta cineva?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dar releul verde nu se incalzeste?
Cele doua Firele care pleaca din cutie de la releul verde spre stanga unde merg....( la încãlzire filtru?)
https://postimg.org/image/ln7t3b94j/ - K18 cred ca este cel negru.
https://postimg.org/image/sxqlbo06r/
K18 - Relay Engine control unit | K18 - Releu Unitate de comandã a motorului alimenteaza ECU si mai multe...
K17 - Relay - Filter preheating | K17 - Releu Filtru de preîncãlzire
FIL - Filter heating | FIL - încãlzire Filtru (Cred ca sunt cele doua fire care merg in stanga cred.)

Y29 - Throttle valve - Positioner | Y29 - Supapã clapetei de accelerație - Positioner
Y53 - Actuator Swirl | Y53 - dispozitivului de acționare Swirl
Y8 - Solenoid valve - Boost pressure regulation | Y8 - Electrovalvã reglarea presiunii Boost
Y17 - Solenoid valve Vacuum reservoir | Y17 - Supapã solenoid rezervor de vid.

https://postimg.org/image/h6uh3obnp/ - K17 cred ca este cel verde.
https://postimg.org/image/h1qhe3mct/
K18 si K17 vad ca au legatura intre ele (Filtru de preîncãlzire)

Poate te ajuta si colegi.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Culoarea este un reper neglijabil deoarece poate fi inlocuit in orice moment cu altul de alta culoare dar cu aceeasi pozitionare a pinilor(papucilor) terminali.Referitor la zgomote,nu te poate ajuta nimeni pe forum...,mi-ar place sa ma insel...
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
scurt la pompa servodirectie care este legata la bord....si o siguranta arsa!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
astea sunt concluziile finale sau?... revino cu detaslii si rezolvarea Smile
  • walter78

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
astept un alt electrician pt ca am dus-o la unul care mai rau a stricat-o.Cert este ca la pompa de servo este buba!
pt a nu mai ramane bordul aprins scot siguranta nr 7 din tabloul de deasupra bateriei care este cea pt servo.......sau siguranta nr 23 din tabloul de sub volan care deasemenea este abs+servodirectie.
are idee cineva care ar fii cauza?
si solutii........multumesc anticipat!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Alegeti cu grija meseriasii,conteaza mult...!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic sa urmaresti incarcarea si Alternatorul - eu zic ca in zona aceasta este ceva...
Ai masurat incarcarea...

El alimenteaza atat pompa servo si ecu etc... (deci daca incarca prea mult posibil sa se incinga mai multe)
urmareste cablul care vine de la alternator spre pompa servo. (poate si o masurare pe el)
Sau pe traseu cabluri este ceva...

Ai incercat sa faci o proba cu o baterie imprumutata? - sa vezi daca se mai incinge releu.

Sau chiar pompa servo - dar imi este greu sa cred (releu ECU si pompa servo nu au incomun decat Alternatorul si masa sunt trasee diferite)

@big_electro61
Cum se verifica daca este curent pe masa?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR