Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2009
Cod motor: A20DTH
De doua zile am un sunet ciudat la motor
Cel mai tare se aude in deccelerare trrrrrrrrr ceva ca un horcait
Parca vibreazã si maneta de la schimbator
Ceva pãreri?
Skip ads

  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am fost la service si am probleme cu cuzineți.
Doi cuzineți aveau urme de uzura
Am auzit ca sunt multe probleme la insignia de acest fel
Ați avut aceasta problema?
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
buna ziua,
am avut ceva probleme cu motorul de pe insignia mea 2cdti 160 de cai 2009.
auzeam un harait si la mecanic am aflat ca sunt cuzinetii de vina.
am schimbat cuzinetii dar vibrochenul nu stiu daca are probleme asa ca nu l am rectificat ca trebuia sa dau tot motorul jos.
deci am pus cuzinetii noi standard pe cota 0 pe vibrochen . zgomotul a disparut
e posibil sa reapara acest zgomot? sau sa vand masina?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Depinde...
Daca ai inlocuit si oring-ul "renumit" de la aspiratia pompei de ulei si utilizezi un ulei mai "calitativ" decat GM, atunci nu vad de ce iti faci probleme...
Skip ads

  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
cand am schimbat cuzinetii am schimbat si uleiul..am renuntat la gm si am pus castorl w40..mi e frica sa nu fie probleme la vibrochen
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am tot auzit ca multi posesori de insignia au aceasta problema cu motoarele si anume se uzeaza cuzinetii.
adevarat?
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
ma lamureste cineva?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Normal ar fi fost sa verifici arborele cotit daca a fost afectat, macar vizual avea urme pe suprafata de contact?
Indicat este ca la inlocuirea cuzinetilor sa se rectifice si arborele pentrua elimina probleme ce pot aparea datorita "spatiului" mare ramas intre "piese".
Presiunea de ulei ai verificat-o dupã înlocuire?
Unde ai efectuat operatiunea?
  • Verses

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut , cât ai plãtit pe cuzineti? Exact același zgomot l.am avut si eu de 6 luni pana in prezent când mașina mi-a dat eroare de presiune ulei si probabil trebuie sã desfac motorul si toate celelalte.

Ar fi util sã ne spui ce costuri ai avut la piese .

Mulțumesc
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Fratilor insignia are motor de fiat doublo alfa 159 fiat croma .dar euro 3 si 4 aceiasi baie de ulei același biele si pistoale aceleași wibrochen chiar si fiat marea tdci e motor identic si au mers pina la 350.000km.cu ulei selenia.Eu am avut un fiat marea la 385.000km la fus la demolari .motorul .cuzineti se distrug din cauza regenerari filtrului.aceasi injectoare care sint pe chiuloasa arunca motorina in faza de evacuare cînd supapa este deschisã ca sa ajunga in filtru .dar o parte scapã pe lîngã piston segmenti si cãmașa si ajunge in baia de ulei si il subtiaza.cînd se încãlzește pierde din calitate.eu uleiul il schimbam si la 5000km si tot sa gripat palierul 3 am salvat ca am intuit si am dat baia de ulei șos.acum schimb toți cuzineti
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR