Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • florin71

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1,7cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca ar fi util inclusiv pentru posibilii cumparatori ai Opelului Astra K, ca posesorii acestui frumos autoturism sa isi posteze opiniile si experienta lor de pana acum cu Opelul Astra K pe un topic dedicat exclusiv acestui subiect de discutie.Topicul deja existent era destinat postarii stirilor si fotografiilor cu Opelul Astra K, inainte ca acesta sa intre in productia de serie.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Constat ca posesorii d8e Astra K sunt fie vrajiti de masinile pe care le conduc fie sunt egoisti, nu prea vor sa ne impartaseasca din experientele proprii.
Oameni buni, vrem sa citim opiniile utilizatorilor nu doar rewiew din presa de specialitate sau teste pe youtube. Asa ca indrazniti!😉
  • bazate

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am un Astra ST 1,4 aspirat cu GPL. E Esenția cu ceva opțiuni... La drive test am mers cu un HB si eram speriat de kg extra dar mașina e super. Ținută de drum f ok, urcă bine în trepte, cu schimbare la 3000...sistemul asistență schimbare viteza e degeaba propunând schimbare la 2000. Altfel mers max 110 afara 60 localități, mașina plină, media 78 a scos 5,8 Gpl...regim autostrada max 130 si media 100 a dat 6,2 iar în București la o media 22 a dat 7,9%. Concluzia e pozitivă.
  • Manuel79

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ok. Sper să vă ajute pe cei care nu v-ați hotărât încă dacă să achiziționați sau nu Opel Astra K. Încer să fiu pe cât de obiectiv posibil, mai ales că până anul trecut am fost (și mai sunt) fan mașini franțuzești. Știu, la noi există prejudecata că tot ce vine din Franța e slab și mașinile nemțești rulz! Nu comentez, e opțiunea fiecăruia să creadă ce vrea. Înainte de a trece la subiect mai spun că am avut, printre altele, un Peugeot 308 1.6 hdi și un Renault Megane III, luat de nou, 1.5 dci 105 hp. (Deh! Navetist)
În fine: făcând o sumă cu plusurile și minusurile mașinii mele actuale 1.6 cdti 136 hp mă declar mulțumit, ba chiar pot spune că m-am îndrăgostit de această mașină pe care abia aștept să o conduc în fiecare dimineață spre serviciu, chiar dacă nu e perfectă!
1.Mai întâi de toate, motorul este superb pentru această cilindree, incredibil chiar, ținând cont de cuplul de 320 N/m. Totuși, la rece, marca wisper diesel își cam pierde din semnificație. Deși nu atât de zgomotos ca fostul 1.7 cdti, motorul se aude în habitaclu, iar la rece, în sarcină, apar chiar zgomote în interiorul lui specific TDI urilor mai vechi. (bătăi, vibrații, semn că nu e perfect echilibrat, habar nu am!). Depășirile, mai ales dacă mașina nu este încărcată sunt o joacă. La 100 km/h motorul este subturat, 1450 rpm aprox, iar la 140 pe autostradă cred că vreo 2400 rpm. Ideea e că la vitezele alea este foarte silențios (În fapt, cald, motorul nu se aude, doar zgomotul la rulare și puțin vânt). Consumul este de vis chiar dacă ce indică în bord nu este întrutotul adevărat. E.g. Mers la consum pe distanța Slobozia - Urziceni cam 3,8, la care se adaugă un 0,4 l. (Verificat la mai multe pompe și benzinării). Consumul actual pe 6000 km indicat, cu București, autostradă, oraș de provincie, drum național etc este de 4,6, deci cam 5% real, ceea ce e super, mai ales că nu merg la consum, dar nici foarte sportiv. Renaultul avea consum mai mare cam cu 1 litru la stilul meu de mers, deci bravo Opel!
2. Interior spațios, materiale în general bune dacă nu ne uităm la fețele de uși, mai ales cele din spate. Din păcate, aici am o bilă neagră: greierași prezenți în ceasurile de pe bord, în fețele de uși, în zona mânerelor. În rest, spre deosebire de Reno, foarte bine închegată mașina. Se simte cu adevărat solidă și am aceeași senzație de "safe" când închid ușa ca și la VW. Scaune confortabile, deși sunt cele de bază, portbagaj f mic, direcție superbă, cel puțin în comparație cu mașinile mele anterioare.
3. Ținută de drum - nu știu dacă mașina asta are ruliu. E f greu să o faci să se încline. Se mișcă foarte bine, deși mi-a trebuit ceva timp de acomodare cu cursa ambreiajului neiertător dacă îi dai drumul prea repede. Adică, și într-a a doua sau chiar a treia, în mers fiind, dacă îi dai drumul prea repede moare motorul. Acum nu se mai întâmplă așa ceva. Deh! Trecerea de la reno, mult mai confortabil și orientat spre familie și-a spus cuvântul. La mașina aia toate se acționau fără efort, iar confortul de nota 10. Aici, aș avea încă o bilă neagră pentru Opel, dar pe care o aplic doar pe drumurile foarte proaste cu denivelări mai mari de 4 - 5 cm, treceri la nivel cu calea ferată etc. Simte absolut tot. Te zdruncină și un zgomot tare puternic în zona superioară a amortizoarelor însoțește aceste zdruncinături. Inițial am crezut că am rupt flanșele, dar, la service totul a fost ok. Să nu mă înțelegeți greșit: pe asfalt bun și chiar pe denivelări de bun simț atât de frecvente pe orice drum național, mașina se comportă foarte bine, dar, când dă de greu... Poate că aici sunt subiectiv pentru că vechea mașină (cu care am făcut 225k fără nicio problemă sau martor aprins pe bord, cu excepția pompei de injecție care a căzut pe la 200k) pur și simplu plutea pe drumuri proaste.
4. Cu toate minusurile enumerate mai sus, recomand cu căldură Opel Astra K, o mașină solidă și fun to drive, cu o ținută de drum riguroasă, consum de poveste, cu un raport calitate preț de excepție. O mărturisire: inițial am vrut să iau VW Golf 2.0 tdi. Pe Opel, cu multe opțiuni, am dat 17.690 E, Golful, fără nimic altceva decât aer condiționat automat și jante de tablă m-ar fi costat cu tot cu reduceri 22.500 E. O fi Golful mai bun, cu siguranță e, dar nu e atât de bun. Așa că eu sunt mulțumit de alegerea făcută. PS Dacă nu faceți peste 20 000km pe an mergeți pe benzină 1.4 150 hp. Mașina unui prieten, cu motor nerodat, mers prin toată țara, încărcat, 6.8 consum, mai mult decât OK.
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
confirm chestia cu zgomotele la amortizoare , la denivelari mari, dar cred ca orice masina care nu are suspensie pe aer, simte asta..."am luat" un limitator de viteza din beton/ridicatura din asfalt , in zona industriala a Buzaului, cu vreo 60 km/h ( nenorocitii nici macar nu l-au vopsit ca sa fie vizibil) si am crezut ca s-a rupt masina in doua ! in rest absoarbe foarte bine denivelarile mai mici , liniile de tramvai, C.F.,etc !
  • bazate

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa 3000 km si testarea masinii in diferite conditii de trafic mi-am sedimentat evaluarea:
1. Putere motor: 1,4 aspirat 100 CP pe un break e un compromis fortat. Am mers cu masina plina, pe acelasi traseu. In primele 3 trepte masina urca bine, cu o usoara ezitare in treapta 1 pana in 20km/h. Elastica si fasneata intre 20-80, in treptele 1-3. Dupa 80 km/h elasticitatea scade dramatic, atat in 4 cat si in 5, cu un varf de zgomot intre 3300 si 3700 RPM. Altfel spus, condusa batraneste ajunge la viteza maxima dar nu face minuni la viteze mari., nici cu retrogradare in treapta mai mica. Peste 140 suprinzator de stabile si linistita. Mai mult nu am incercat.
2. Consum. Pentru mine asta a fost punctul forte. Cu GPL de la dealer, masina a scos un consum sub 6% la condus temperat, cu varfuri de 110 in timp ce la varfuri de viteza peste 130 consumul a crescut usor peste 6. Pe GPL. Nu am testat consumul pe benzina, fiind nerelevant pt mine. Consumul instant de pe CB e uimitor de mic....si media de pe CB bate cu plinul la pompa pe GPL in marje neglijabile...de obicei aveam cu cel putin 1l GPL in plus fata de CB la pompa.
3. Confort. Scaunele sunt confortabile, suportand cu brio drumuri de 5-6 ore. Comenzile pe volan destul de practice si intuitive. Climatizarea (AC) nu solicita sesizabil motorul. Pe ploaie si sub 10 grade afara am avut insa probleme cu dezaburirea parbriz in diferite variante de trepte de ventilatie, AC cuplat sau nu si nivele de tempratura. Sunetul media in limite decente.. O priza 12V si un USB pe consola sunt o premiza buna pentru improvizatii si splitere ca sa incarce 3-4 telefoane. Stergatoarele fac fata cu brio, fiind putin cam zgomotoase in mod intermitent. Zgomotul motorului deranjant intre 3300-3700, ulterior isi revine. Pasajele rotilor destul de slab antifonate dar in limitele clasei. Fara ruliu sau oricum neglijabil si o tinuta foarte buna in curbe si la franare. Farurile simple eficiente. La fel si proiectoarele de ceata. Vizibilitatea la mersul inapoi este un minus...chiar daca functioneaza lampile pe ambele parti. Amortizeaza bexcelent majoritatea gropilor si denivelarilor. Peste anumite praguri de inaltime a gropilor, se simte ca flansele au o problema de calibrare, fiind zgomotoase.
Concluzie: masina merita banii si isi face treaba cu brio. Pt mine a fost un compromis intre volumul unui break, pret cu un minim de dotari si consum. La consum baza a fost GPL, la un ritm de 40-50k pe an. La 2600 km pe gpl media a fost de 6.12%...masina plina, preponderent extra urban, medie orara in jur de 75km/h.
  • madmax.me

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Posesor si eu de curand de Astra K
Benzina 1.4 turbo 150 cp.
Mașina e ok. Sunt mulțumit deocamdata.
Tinuta de drum buna. Se simte țeapăna si soli da. Materiale de calitate in interior.
Altfel, motorul desi e de 150 cp nu pare sa aiba mai mult de 110. Nu stiu exact tehnic cum functioneaza
Cred ca la un moment dat intra turbina ca se simte un boost. Dar in majoritatea timpului e o masina obișnuită, nu prea nervoasa.
Consum mare spre foarte mare in oras. Merg numai in oras si pe aglomerație. 9-10 cam acolo. Cu tot cu start-stopul ei. Deci nu va faceți iluzii.
Confirm prezenta greierasi.
Cam atat din jurnalul de bord.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Primii 350 km parcursi din care cca 95 extraurban restul in minunatul si incantatorul Bucuresti:)). Consum la pompa 8.6 benzina Omv 100. Benzina mi s-a parut de slaba calitate - e o surpriza - aparuse un tremurat la relanti si masina nu prea avea nerv. Am alimentat azi cu benzina de 95 si parca ar fi o schimbare in bine. Am mai facut in seara asta 100 km extraurban si masina se misca bine daca o turezi un pic, in sensul ca vitezele trebuie schimbate pe la 3000 rot/min, daca schimbi dupa cum iti recomanda BC vei avea impresia ca ai o masina submotorizata. Dupa 3000 e o alta masina, cere forja Smile). In rest multumit de masinuta, foarte manevrabila, comenzi intuitive. Ce nu inteleg:
1. ledul de la senzorii de parcare se aprinde/stinge aleator, apare mesajul: asistenta parcare dezactivata desi senzorii te avertizeaza cand te apropii de un obstacol
2. torpedoul nu este luminat: cat naiba costa un bec si doua cabluri?!
3. lichidul de racire am observat ca e sub nivelul minim: englezul l-o fi confundat cu wiskey si l-a consumat ca atare? Antigelul am vazut ca e galben nu rosu ca la H.
4. dimineatza am avut parbrizul inghetat iar la pornirea masinii stergatoarele au pornit automat, ceea ce presupune ca iarna sa cureti parbrizul inainte de a porni masina. Cam ciudatel...
La voi cum e?
Cam atat, pentru moment.
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
la mine lichidul e roz-portocaliu ca la J- nivelul optim este la imbinarea celor doua componente ale rezervorului de antigel , bec in torpedou nu au mai pus- economie de doi lei Rolling Eyes , senzorii de parcare funtioneaza si in trafic la o viteza de sub 11 km /h si se activeaza /dezactiveaza in functie de viteza, iar referitor la senzorul de ploaie- dezactiveaza functia din maneta- prima treapta sus !
  • runawayonline

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Adica trebuie sa tii stergatoarele pe OFF, nu pe AUTO.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
K. Am inteles si am pus in aplicare, e ok acum. Vroiam sa va intreb: la voi se aude motorasul de la servo cand virati stanga-dreapta? La mine se aude, nu foarte pronuntat dar perceptibil. Compar cu H-ul care nu avea acest sunet.
  • runawayonline

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Se aude, da. Nici la G nu se auzea din masina, in schimb se auzea clar din afara sau daca aveam geamul deschis.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
478 km parcursi, din care cca 240 extraurban, restul in jungla numita Bucuresti. Consum la pompa 8.5. Voi incerca sa respect indicatiile BC de schimare a vitezelor, sa vedem daca va fi vreo diferenta.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La voi se aude un zgomot de fier/tabla care se contracta, atunci cand coborati din masina dupa un drum mai lung? Ma gandesc ca e ceva de la esapament, e enervant. Parca ar fi o tabla incinsa care se raceste cand opresti motorul.
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
e protectia pentru caroserie de deasupra sistemului de evacuare...dupa un drum mai lung ,asa se aude !
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mi se pare normal, cred ca e vorba de o tabla ordinara. E aiurea, se aude si dupa un drum facut in Bucuresti, nu stiu cum va rezista in timp la atatea cicluri contractie/dilatatie.
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
ne se intampla nimic... e o tabla destul de rezistenta , la J era la fel, am avut masina 6 ani si nu am auzit la cineva pe forum ca au fost probleme.
  • wanchope

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X14XFE din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca am o problema cu termostatul. Dupa cca 9 km parcursi in Bucuresti temperatura la apa nu s-a ridicat mai mult de 60 grade, ceea ce nu mi se pare normal. Nu erau - 30 grade ci doar -3. Am fost la munte si pe coborare foarte greu apa a ajuns la 90 grade. La mers in frana de motor apa nu trece de 50 grade, temp exterioara era de -8 grade si abia baga ceva caldura. La voi cum e?
  • bazate

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cred ca ai o problema cu termostatul...inca. Eu azi la -4, in Bucuresti, masina pe benzina, a ajuns la 60 grade in 3 km, conditii in care incalzirea era firava...90 grade abia dupa 6 km. Daca ai diesel ar putea fi mai greu. Daca ai fost la munte ar fi trebuit sa intre mai des functionarea inertiala, adica mai putina caldura generata de motor. Acum ca incepe sa fie frig constat ca fata de ex Megane 2 1,6 benzina incalzirea e total anemica pana la atingerea temperaturii de 90 grade...la Megane cand era deja la 50 se simte in calorifer mult mai bine.
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
corect ! se incalzeste destul de greu ! si la J era la fel ! acum ma bazez pe scaune si volan, care se incalzesc cam dupa 20 secunde !
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata