Ai uitat parola?


  • sicka

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cum / cu ce ai masurat pe GPS? Vreo aplicatie pe telefon sau echipamente dedicate?
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 865
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Aplicatie android . https://play.google.com/stor...ew.free&hl=ro
  • MCatalin491

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, va scriu si eu ca si mandru proprietar al unui opel dynamic 1.6 160 cai biturbo manual

Detin masina respectiva de aproximativ 2 luni si am luat-o la 120.000 de km

Problemele pe care le-am intalnit eu ( sau cel putin asa par pentru mine ) .. ar fi urmatoarele

Intellilinkul 4.0 are momente intamplatoare in care ecranul ramane negru cand incerc sa folosesc android auto si singurul mod prin care isi poate revenii este restartarea sistemului ( care nu se prea poate face decat daca inchizi masina si iesi din ea cateva minute bune... sau descoperind o modalitate mai convenabila din developer settings prin care se poate rezolva in aprox 2 minute cu mici parti negative)

Masina are o chestie ciudata la schimbator pe care nici nu stiu cum s-o explic.. daca stau pe loc , ridic piciorul de pe ambreiaj pun pe liber si dupa apas iarasi ambreiajul o pun in viteza la prima incercare are o mica agatare si dupa ( daca nu o pun iarasi pe liber si repet ce am zis la inceput ) atunci schimbarea merge normal si placut .. nu inteleg daca e o treaba normala desi e putin deranjanta sa zicem ca se intampla doar la primele porniri ... sper sa se intelega la ce fac referire

Inca o chestie pe care nu o inteleg.. si care se intampla total intamplator.. uneori masina nu trage cum ar trebui sa traga, se tureaza.. accelereaza dar efectiv nu trage e lenesa... dau a1a ajung pe la 15 20 se tureaza suna motorul turat si abia trage dau a2a si am o mica frana de motor ( exact asa se simte ) si dupa la fel se tureaza in a2a spre 2000-3000 ture si abia abia trage.. si nu-mi dau seama de ce ...si apoi am surpriza ca la un drum mai tarziu sa zboare.. dau a1a trage ca nebuna la 15-20 dau a2a nu se simte absolut nimic schimbarea fiind placuta, si continui turat cu a2a la 2000-3000 ture si trage extraordinar de bine efectiv te apasa in scaun... ( seara merge cam tot timpul perfect... ) inteleg ca pe caldura nu o sa mearga la fel de bine ca noaptea dar totusi atat de multa diferenta? Si nu... nu este vorba de butonul sport

Alte lucruri mici pe care le observa capul meu de ocd-ist... Smile) in a2a la miscarile stanga dreapta din volan se aude servodirectia ( presupun ca ase se numeste ) foarte putin se aude si probabil doar un nebun care e atent la fiecare detaliu l-ar auzi.. dar oricum, se aude

Clima se aude destul de tare ca si un motoras daca stai pe loc uneori ai impresia ca auzi motorul masinii dar daca opresti clima e destul de liniste

Senzorii de presiune sunt iarasi un mare minus.. degeaba incerci sa te iei dupa ei sau sa echilibrezi cauciucurile cu cat scrie in manual.. in senzori cel putin o sa se schimbe constant.. pui cat trebuie a2a zi este ba mai mult ba mai putin
Mentionez ca masina a fost luata de la un neamt care ( sunt mai mult ca sigur ) a intretinut-o corespunzator, serviceuri din 30 in 30 de mii si dosar cu factura pentru absolut fiecare interventie intotdeauna la reprezentanta opel din germania
Nu am mare experienta cu masiniile fiind si prima mea masina si nu-mi dau seama daca partea de sus cu trasul ar fi ceva normal sau anormal.. poate ma lamureste cineva Sad

Daca imi mai amintesc ceva revin cu adaugari, seara faina
(mic edit, inca un lucru care imi displace enorm.. stergatoarele sunt aiurea de tot..spreiaza si sterge asa incat apa ramane pe lateralul geamului si dupa se usuca si devin pete de murdarie :\





Ultima modificare facuta de MCatalin491 la Mie 21 Aug, 2019 12:03 am, modificat de 5 ori in total
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 865
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Despre motorul pe care il detii si cum se comporta el nu stiu ce sa zic, eu am 1.4 150 cp benzina si pot sa spun ca e bomba de bomba ! Rupe , dar am bagat steroizi in el : evacuare dubla si filtru aer K&N.
La android nu am probleme, singura deficienta daca pot sa-i zic asa, este ca la cateva luni nu mai functioneaza si trebuie sa instalez o versiune mai noua ( asta si din cauza faptului ca nu isi poate face update, pentru ca nu este disponibil pentru Ro).
Clima se aude la orice masina , daca e setata pe AUTO si in masina sunt 40 grade.Acum , tu zici ca se aude ca un motoras... la mine functioneaza normal, dar sunt colegi care s-au plans ca se aude ca un suierat enervant.
Presiunea o faci seara, dupa cel putin 3 ore de la stationare si atunci valorile vor fi egale la toate cele 4 roti, indiferent de ora si conditiile climatice.Eu am 2.4 bari in toate rotile, azot, si mai mult de 3 bari , indiferent de timp si distanta parcursa, nu se ridica.
Apropo de stergatoare...scapi de problema expusa ( daca te-ai eferit la geamurile laterale si nu la extremitatile parbrizului ), doar cu paravanturi de la Heko.
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Restartarea sistemului se poate face tinand apasate deodata tasta home si tasta de derulare inainte (~ 10 secunde). In rest nu stiu ca si eu am benzina 1.4 125 si merge perfect.
  • sicka

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
@MCatalin91:
O sa iti raspund pe rand la punctele la care ma pricep, de care m-am lovit sau despre care am citit temeinic.
Cea mai grava problema e ca masina ta nu trage si se intampla aleator fenomenul asta. Aici doar testerul te poate ajuta.

Problema cutiei care agata am inteles ca e foarte comuna la opel astra in general (g, j, k).

Pentru intellink foloseste doar cablul original al telefonului. Am incercat multe variante de cabluri si cu toate se bloca dupa aprox 1-2h.

Cu senzorii te-a ajutat mario. Eu am fluctuatii de 0.2bari dimineata - seara. E normal.

Clima fluiera la oricine daca e pe auto. Gaseste o temperatura optima, seteaza doua buline la ea si nu ai probleme.

In rest, vezi partile bune. 160CP, culoarea e dementiala, nu stiu cum se numeste sau daca era macar in oferta opel romania. Pare sa aibe si un tratament/ceara/sealant pe ea.
Din ce observ ai faruri halogen, nu led?
Acum zi-ne mai multe parti bune ale masinii. Interiorul e pastrat in stare buna, butoanele nu-s sterse la 120k?
  • MCatalin491

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
@mariocb

Infotainmentul continua sa ruleze normal, doar android auto are ecran negru atunci cand intru in el ( sunt pe noua versiune acum ) dar la fel facea si pe versiunea veche ( dar repet doar ocazional ) ( isi revine la restartarea sistemului )
Am fost aseara pe la ora 24 ( era destul de racoare ) masina nefolosita de minim 4 ore, am pus presiunea pe manometru 243F 243F 223S 223S conform manualului ( 3-ul ca sa compenseze aerul pierdul la scoaterea furtunului ), pornesc masina totul bine valorile corecte la senzori dupa 10 minute incep anomaliile 253 248 224 228 . A2a zi pe la ora 14 alte valori 258 249 233 234 , inteleg ca este normal sa-ti creasca presiunea datorita caldurii dar atunci cum poti reusi sa menti valorile conform manualului indiferent de conditiile climatice?

Cat despre stergatoare m-am referit la extremitati

@zamaraii

Mersi frumos! chiar nu stiam, e mult mai practic decat metoda cu developer settings

Exista si vreun mod prin care se poate restarta fara resetarea datei/orei ? Efectiv un mic restart similar cu momentul in care intri prima data in masina


@sicka

Este varianta Dynamic, si pe mine m-a atras foarte mult culoarea + combinatia de jante ( unul dintre elementele mele preferate la partea de aspect exterior )

Farurile\stopurile sunt led ( varianta de ilux normala nu matrix )
( faza scurta )


Cat despre interior, este ( si nu exagerez ) impecabil, pe partea de butoane bord schimbator ( singura uzura fiind pe pielea de volan la ora 12 si mici urme albe\zgarieturi pe usi\plafon - https://imgur.com/a/i0slELS (o poza cu rezolutie mare )


Daca ar fi sa aleg "functiile" preferate

Aspectul jantelor + culoarea
Butonul sport
Butonul start engine
Incalzirea volan\scaun (desi la volan nu am experimentat-o foarte mult decat cand mai prindeam vreme rece)
Camera din fata care arata limitele de viteza in bord (uneori te gandesti la altceva si omiti semnul)
Functia keyless in combinatia cu usile care se inchid pasiv
La partea de onstar ( imi place doar localizarea prin gps si ca pot deschide usile prin telefon)
Wifi-ul (la care momentan am trial 3 luni ce se intampla dupa si la cine trebuie platit nu stiu)
Butonul auto la faruri
Frana de mana electrica

Niste lucruri care imi displac

Functia Autostop... care este efectiv.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad ( se reactiveaza la fiecare pornire si uit sa o opresc de multe ori ) ( un exemplu cat se poate de aiurea fiind urmatorul : ajung la destinatie parchez opresc si .. cand sa inchid motorul.. surpriza sunt deja pe autostop.. ating putin acceleratia masina iese din idle si dupa trebuie sa astept vreo 5 secunde ca sa opresc motorul.. ca deh nu mi se pare ok sa iasa din idle si fix in secunda urmatoare sa opresti motorul
Ocazional se activeaza senzorii fata aiurea sau sistemul anti collision (doar ledurile, frane automate nu am)
Senzorii presiune care nu prea arata valorile corecte
Stergatoarele care lasa urme pe extremitati
Stergatoarele automate ( desi pareau foarte folositoare ) sunt destul de pasive

Lucrurile care imi lipsesc si pe care le-as fi dorit in plus ( si pe care probabil am sa le adaug eu pe viitor )
Camera spate, oglinzi cu incalzire care sa se rabateaze automat la inchiderea masinii
Headsup display
Lumini ambientale
Pornire motor din cheie
Deschidere portbagaj din cheie
Inchidere portbagaj cu senzor sau buton
Mi-ar fi placut o husa la scaune mai moderna\mai cu gust

( revin cu edit daca mai imi amintesc ceva )
  • sicka

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Daca vrei sa adaugi modulele de pornire din cheie si deschis haion din cheie, sigur se poate dezactiva start-stop-ul (am vazut niste module care se cupleaza pe firele de buton. Ce-i drept, pe niste audi-uri, dar bănuiesc ca se gassleste si pentru opel).

La partea cu coliziunea, am si eu avertizarea si franarea la viteze mici. Avertizarea da constant buleli in bucuresti, pe stradute, in curbe. Am inceput sa ma obisnuiesc cu avertizarea, plus ca pe editiile mai noi au scos ledul rosu de avertizare care era proiectat pe parbriz. Au ramas doar avertizarea sonora si mesaj in bord.
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu nimic de restartare fara resetarea datei/orei. Cred ca sistemul nu se inchide complet la oprirea masinii ci ramane in ceva stare de hibernare, de aceea porneste instant la apasarea butornului de pornire chiar daca nu pornesti masina.
Cu activarea aleatorie a senzorilor am patit-o si eu si rezolvarea e foarte simpla! Rearanjarea placutei de inmatriculare din fata masinii. Senzorii fata sunt foarte aproape de placuta si din cand in cand sesizeaza placuta. Dupa rearanjare eu nu am mai patit!
Despre presiunea din roti eu cred ca iti faci prea mari probleme. Acesti senzori pot avea o eroare de citire din fabrica de cateva procente. Eu zic sa ii ignori si sa te axezi pe alte elemente care iti fac placere. (Si la mine am mai vazut diferente cate-odata, uneori toti fiind la aceeasi valoare. Probabil pe o parte e mai rece masina, pe o parte bate soarele si se incalzesc pneurile mai tare, etc..., de aceea pot fi valori diferite. Parerea mea e ca sunt utili doar daca faci pana sau scade presiunea foarte mult.)

Spor si km fara probleme!
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 865
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
@MCatalin491
Lumini ambientale sunt pe usile fata , sub cotiera , ca o dunga de neon dar slab luminata ( la Innovation).
Oglinzile se pot rabata din cheie, trebuie ceva modificari la soft, am vazut cateva facute pe un grup turcesc opel astra k. /facebook.
Cred ca stii ca senzorii de parcare se activeaza in trafic , la viteze reduse ( parca sub 15km/h) si sesizeaza orice apropiere de orice( cladire, masina , om , caine, etc) ...
Sistemul "antitamponare" functioneaza ca sirena de la masina politiei " merge/nu merge" , asa ca nu te baza exclusiv pe el .
Huse premium la scaune si-a pus un coleg...vezi sectiunea accesorii.

  • MagicBau

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra D16DTH din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
https://motorsactu.com/avec-...-700-e-en-europe/
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 865
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cu trei cilindri , adio performanta in trafic ! Sa le cumpere altii ! Razz Razz Razz
  • sicka

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
MagicBau a scris:https://motorsactu.com/avec-cinq-motorisations-lopel-astra-restylee-a-partir-de-22-700-e-en-europe/

Ce sa zic... Bordul ala de pe insignia si parbrizul incalzit sunt cam singurele lucruri pe care mi le-as fi dorit Very Happy
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 865
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=dfPh7Qs_twk
  • MCatalin491

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Vreo solutie pentru asta?
  • sicka

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
MCatalin491 a scris:Vreo solutie pentru asta?


No. Ma streseaza si pe mine, dar m-am obisnuit sa sterg din ce in ce mai putin parbrizul.
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Aparent discutam de aceeasi chestie cu un var de-al meu care are un Focus 3 cu acelasi sistem de stergere parbriz. La Focus se pare ca sunt reglate putin mai sus si banda care ramane e mai ingusta. Nu stiu daca ridicand stergatoarele putin mai sus ar mai rezolva din problema! Sa nu fie o problema cu aerodinamica masinii rezultata din ridicarea lor, sau iarna sa nu creeze alte probleme. Si nu stiu daca se pot regla ca la cele vechi (desfaci piulita, schimbi pozitia si strangi piulita la loc) sau doar in service. La unele masini am inteles ca trebuie facuta treaba numai in service (trebuie introdusa pozitia stergatoarelor in calculator sau ceva de genul). Nu stiu la Astra!
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar ieri am prins o zi cu ploaie si am observat ca atunci cand pornesc stergatoarele pe automat, sterg si se pozitioneaza putin mai sus fata de zona de parcare. Dupa aproximativ 10-15 secunde daca nu sterg, coboara in zona de parcare. De aceea cred ca pozitia lor trebuie programata! Deci, numai din soft se poate ridica pozitia lor sau sa faca cursa mai lunga. Ar trebui vazut daca la varianta facelift au rezolvat ceva cu treaba asta, sau daca au modificat ceva.
  • MCatalin491

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
O mica observatie, voi va "curentati" in usa soferului cand iesiti din masina pe partea exterioara? Smile)
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Off topic: Noi nu parcam sub cabluri de tensiune cazute! Smile
Probabil te incarci electrostatic de la anumite haine prin frecarea cu tapiseria scaunului si cand atingi caroseria masinii te descarci. Eu nu am patit pana acum. Am tapiserie crem de panza, nu piele.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata