Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Poti pune o poza? Presupun ca si mufa e scoasa...
Skip ads

  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mufa nu e scoasã. Poți sa scoți decât furtunul de vacuum de la twinport . Am testat astãzi cu furtunul scos și îmi merge mașina f. bine. L am mai scos înainte dar tot dãdea ceva suturi mai mici dar cred ca era de vina o bujie pe care am schimbat o intre timp.
Apropo ...de ce oare am probleme cu bujiile ? Sunt la al 3 lea set în 10k km. Se desprinde ceramica de metal. Sau se crapã ceramica...partea de sus, alba. Am cumpãrat ultima data bujii GM de la reprezentanta și la fel....la una s a desprins ceramica și alta s a crãpat în 1000km.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Mergând cu op com ul pe mașinã am observat ca socul îl da exact în momentul în care tensiunea twinport ului scade de la 4.9 la 0.2 V.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema total prin blocarea twinport ului pe inchis. Nu mai da nici un sut, merge f. bine si are mai multa putere .
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Gabi, imi poti da si mie detalii cum l-ai blocat pe inchis, te rog? Cand am verificat, cu motorul oprit era liber iar cand am pornit motorul, statea atras ( motorul era rece). Vacumul nu il afecta.

  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Scoti furtunul de vacuum al twinport ului. Dai filtrul de aer jos ca sa ai acces la tija twinp. Eu am legat o cu o sarma de suportul motorului cred. Tb sa tragi la maxim de tija twinp. inspre filtrul de aer ca sa inchida clapetii apoi prinzi sarma .
Verificati consumul masinii cu tija blocata pe inchis sau deschis . Merge f bine si daca i scoti decat furtunul de vacuum sa nu mai inchida clapetii ...dar eu am simtit o lipsa mare de putere la turatii mici. Cu ea inchisa are putere mai mare pana in 3000 de ture.
Eu aveam probleme doar pe gpl...suturi enervante.
Sa ne spui cum se comporta masina dupa ce o blochezi!
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca vacumul o activeazã?
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vacumul trage tija si inchide clapetii. Daca scoti furtunul din supapa de vacum tija ramane pe deschis. Mai are si un potentiometru care citeste valorile twinp. La mine dadea suturi cand deschidea twinportul clapetii. Anuland functionarea lui am scapat de suturile pe Gpl. Cred ca imi deschidea brusc clapetii pt ca in momentul cand dadea sutul scadea valoarea citita brusc la 0.2V.
Nu ma pricep la citit valorile de functionare ale twinportului dar cred ca nu tb sa deschida brusc , ci progresiv in functie de turatie si cum calci acceleratia. Eu nu am vazut pe Opcom decat valoare maxima si minima la twinport. Adica inchis total si deschis maxim. Asa ca am renuntat la el.
Poate stie cineva cum tb sa functioneze twinportul sa ne lumineze si pe noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR