Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Respect! Salut, in urma cu o luna am schimbat tot chitul de transmisie Volanta/placa/disc/rulment. am parcurs cam 8-9000 km . Am plecat intr-un trip in jurul tarii & cand m-am intors am observat ca imi patineaza discul cand accelarez brusc . Daca o iau usor in mers, mai normal sau spre octogenar merge perfect, nu aluneca deloc merge cu 180-90 fara sa patineze dar daca accelarez brusc patineaza in socuri, gen patineaza o secunda isi revine doua . Ce poate avea avand in cosiderare ca totul este nou ?
poate patina din alte cuze excluzand uzura discului care nu poate fii explicata ?
Kitul este Luk!
Skip ads

  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ar fi posibil ca pe disc sa ajunga ulei. Foarte putin, daca spui ca problema se manifesta doar intr-un anume regim de condus.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Rulmentul ar putea sa ramana semipresat pe placa de presiune, ori rulment defect, ori presiune in instalatie, ori cilindru receptor. Oricum in curand vei fi nevoit sa demontezi pt ca mult nu mai tine. Ar trebui sa gasesti mici pete de ulei sub masina daca pierde pe la simeringul de la vibrochen, daca e cum spune Daniel64.
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Totul merge foarte frumos , intra foarte usor in viteze si pedala se apasa foarte usoar, nu se aud zgomote sau huruit de la rulment .
Nu este nici o picatura de ulei sub masia sau pe cutia de viteze !
Ma gandesc ca poate mecaicul a montat discul invers sau nu a strans bine suruburile la placa de presiue sau nu a facut aerisirea bine.
Discul la DTH 1.7cdti poat functiona montat invers ?
Skip ads

  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu merge nimic montat invers. Daca nu ar fi strans ceva suruburi ai fi avut niste vibratii in toata masina. Simeringul de volanta s-ar putea sa scape foarte putin ulei, si de aceea poate sa nu apara nimic sub masina. Daca nu ar fi fost facuta corect aerisirea ar fi aparut probleme la intrarea in viteze.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poti incerca o aerisire... poate mai are aer in instalatie... (si verifica nivelul de lichidul de frana.)
Si urmareste cursa pedalei (zona unde simti ca apasa placa de presiune.)

Daca ai garantie pe lucrate poti sa te duci la ei sa o faca... - "Cine face si desface"
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
stiu ca a trecut mult timp de atunci, dar intreb si eu: La inlocuirea volantei s-au inlocuit si suruburile care prind volanta? De asemenea, pe acele suruburi s-a pus pasta Loctite pentru a le etansa mai bine? Intreb pentru ca astazi am inlocuit si eu kit-ul de ambreiaj pentru ca incepuse sa patineze doar cand mergeam mai mult cu masina, si am gasit ulei infiltrat pe la acele suruburi. Din pacate volanta care era pe masina nu batea absolut deloc, iar discul de asemenea mai avea ferodou destul pe el, dar uleiul infiltrat pe la acele suruburi a stricat discul si uite asa am inlocuit tot kit-ul de ambreiaj impreuna cu volanta. Presupun ca proprietarul din germania a inlocuit ambreiajul si a folosit vechile suruburi la prinderea volantei.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pasta Loctite nu e pentru etansare, din cate stiu eu, ci pentru blocare.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca am dreptate, dar uleiul pe discul de ambreiaj a ajuns pe la un semering care scapa, nu pe la suruburile de la volanta.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E mult mai plauzibil ce spune @svasile ca uleiul e scapat printr-un simering(sau mai multe) si foarte putin probabil ca suruburile volantei sa fie folosite ca elemente de etansare(suruburile folosite la etansare sunt special construite in acest scop, spre deosebire de cele ptr volanta care sunt suruburi de rigidizare, de forta, dedicate!).
Si cum spunea @jE, pasta aia e pusa ptr blocare(impotriva autodesurubarii) si nu ptr etansare...
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am gresit cu solutia. Intr-adevar este pentru blocare ci nu etansare, dar legat de ulei, eu nu aveam scurgeri pe la niciun semering, ci pe suruburile care fixeaza volanta.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Suruburile se inlocuiesc pentru ca se intind. Eu inca nu am intalnit surub de fixare care sa etanseze, cele de etansare au saiba de cupru sau oring.
Skip ads

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da...va dau dreptate acum. Mecanicul meu(prost de altfel) asa mi-a spus. Si uite cum in seara asta a inceput sa patineze si noul ambreiaj care are mai putin de 5000km. O sa ma duc de data asta sa stau langa el ca nu se mai poate. Dati-mi un sfat acum, ca n.as mai da inca 2000 de lei pe un nou kit de ambreiaj. Doar disc as putea gasi?
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vreau sa va cer un sfat. Ce parere aveti daca as lua discul vechi de ambreiaj pe care inca il mai am si i-as schimba doar ferodoul? Ca si costuri,am gasit cu 35-45 de lei.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu prea se mai folosește metoda ”potcovirii” discului de ambreiaj, cel puțin nu la turisme obișnuite... Ia (doar) un disc de ambreiaj. Dar, foarte important, rezolvã scurgerile de ulei din zona ambreiajului! Altfel o sã ajungi (fix) în aceeași situație...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
florinbucsa a scris:Da...va dau dreptate acum. Mecanicul meu(prost de altfel) asa mi-a spus. Si uite cum in seara asta a inceput sa patineze si noul ambreiaj care are mai putin de 5000km. O sa ma duc de data asta sa stau langa el ca nu se mai poate. Dati-mi un sfat acum, ca n.as mai da inca 2000 de lei pe un nou kit de ambreiaj. Doar disc as putea gasi?


trebuie curatate bine si discul si placa de presiune si volanta de ulei (de curata cu acetona sau alcool izopropilic sau spray pentru discurile de frana este cel mai bun) si apoi la desfacere trebuie curatat tot uleiul si inlocuit acel siemering care pierde ulei (nu are cum sa fie ulei in zona suruburilor de la volanta, acele gauri se curata bine cu spray de care ziceam eu si se sufla cu aer comprimat). Suruburile se pun obligatoriu noi si cu pastra de blocare pe ele.
poti folosi astfel kit-ul care tocmai l-ai schimbat dar cum ziceam numai dupa o curatare temeinica si uscare cu aer comprimat.
siemeringul foloseste unul de calitate de la Victor Reinz sau chiar original pentru ca nu este usor sa defaci si sa il schimbi toata ziua...
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu mikyboy cu spray de curatat frana se poate salva discul uns, cel putin merita incercat este 10 lei un astfel de spray.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã materialul (poros!) de fricțiune din disc s-a impregnat cu ulei, îl mai scoate Sfântul Duh de-acolo...
Personal nu m-aș risca sã dau jos ambreiajul și, dupã montaj, sã mã trezesc cã patineazã...mai devreme sau mai târziu...aș avea, așa, o senzație de dat cu tesla-n c..., efect de Cooperativa Munca în Zadar, sorã bunã cu MOP...
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E clar ca voi rezolva problema. Eu de atunci i-am spus mecanicului sa rezolvam si a zis ca nu are cum sa curga pe la semering ca a curs prin suruburile volantei(nici eu nu prea am crezut ce a spus,dar am zis totusi ca stie ce zice) . O sa merg la altcineva competent sa-mi rezolve problema si voi discuta cu mecanicul daca poate curata discul de ambreiaj sau iau altul nou. Multumesc pentru sfaturi.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
In teorie daca este service autorizat RAR si ai primit pe factura manopera si ambreiajul nu ar trebui sa te coste nimic. Persoanele fizice 2 ani garantie, cele juridice 1 an Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR