Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gabicaragata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Astazi am schimbat filtrul de motorina si cand am desfacut capacul de la borcanul ala am scos toate cablurile din capac.Am scos fltrul vechi am scos si ganitura veche si am bagat filtrul nou si garniturile.Am pus toate cablurile la loc si i.am dat o cheie...a pornit din prima da greu si am lasat.o asa si sa oprit motorul singur.Dupa asta am incercat sa il pornesc iar da nu pornea si am zis sa desfac iar filtrul si sa scot toata motorina murdara din filtru.Dupa ce am scos motorina am pus filtrul si am completat cu motorina pana sus...am pus capacul la loc si am incercat sa o pornesc de cateva ori si nu a mers..Stiti ce ar putea sa fie ?
Dupa ce am tot insistat a inceput sa faca asa cand dau cheie
Multumesc !

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH[
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bateria.
data viitoare tine si tu telefonul culcat...
  • gabicaragata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Daca schimb bateria si tot asa nu porneste ce sa fac?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pune una de proba de la un vecin ceva...
sau pune-o pe a ta pe redresor...

eu zic ca dupa cum se aude la tine la masina bateria nu are curent suficient cat sa porneasca.
poate fi si din cauza alternatorului care nu mai incarca cum trebuie.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Tu ai gresit. Procedura e asta : scoti filtrul, absorbi motorina ramasa, vezi ce-i pe fundul paharului(mizerie /span), cureti, pui noul filtru, garnituri, umpli paharul cu motorina, inchizi capacul, pornesti motorul si nu o lasi la ralanti ci turata 2000 ture macar un minut ca sa amorseze bine. Acum baterie buna, pune iar motorina pana sus si ii dai la automat. Intr-un final va porni. Mai exista varianta slabirii unei conducte de la injectoare, dar nu te sfatuiesc daca n-ai mai facut asta.
Ca idee ce filtru ai pus? L-ai pus langa cel vechi sa vezi daca nu cumva e mai inalt. Din cate imi amintesc parca au fost ceva probleme cu unele filtre mai inalte si care nu permiteau capacului sa etanseze.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca umpli filtrul pana sus, se amorseaza si la ralanti. G-ul meu asa se amorseaza mereu.
La j, care are filtrul de motorinã cu gura in jos, amorsez instalația cu o pompita de cauciuc. Apoi las motorul la ralanti si nu are nici o întrerupere.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
gresala clasica de incepator.
nu lasi masina la relantiu ci o turezi ca sa se amorseze.
dca se opreste motorul cea mai buna solutie este sa desfaci putin o conducta de motorina si dai la automat pana iese motorina pe acolo pe linga piulita si are tentative de pornire .altfel omori bateria si demarorul degeaba.
  • gabicaragata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am tras curent de la alta masina si a pornit fara probleme.Multumesc pentru ajutor ! Smile
Skip ads

  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ce marca de filtru ai folosit?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
io acum poate sunt mai necunoscator, dar astra h nu are pompa de motorina in rezervor?
daca e asa, atunci problema dezamorsarii NU EXISTA.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Z 1.7 dtl/dth nu au pompa in rezervor. Cel putin z1.7 dtl 80 cp nu avea. Nici variantele urmatoare nu au. E de altfel un topic celebru ...sunet fantoma z1.7 dtj la astra h. Si zgomotul l-au rezolvat unii prin montarea pompei unei pompe electrice clasice cum aveau y in rezervor. Totul e de fapt o reducere de costuri pt ca s-au gandit ca e de ajuns doar cea de inalte. Si nu doar opel a facut asta. toyota 2.0 d4d de l-am avut in ograda era tot fara. Dar ca sa amorsezi instalatia avea pompita pe filtru. O chestie simpla, dar eficienta.
  • gabicaragata

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am folosit un filtru MANN si este de aceeasi marime cu cel vechi.
Skip ads

  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
FYI si eu am folosit MANN, si daca lasam masina 1 saptama in parcare se dezamorsa instalatia. Am incercat apoi cu original GM (Filtron parca) si doar mai aveam niste variatii la pornire (dezamorsare partiala).
In final am pus Purflux si nu mai nici o problema (cel putin pe capac scrie Purflux).
Eu folosesc asa:
Aer -> Mann
Combustibil -> Purflux
Ulei -> Mahle (am avut si Mann si era filtrul mai mare decat zona de filtrare)

Personal, Mann mi se par cele mai nereusite filtre.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR