Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Griguta Ioan a scris:Si astazi mi-am chinuit motorul la turaqtii mari(4000-5000,functioneaza fara eroare. Ma gandescca in continuare sa-l tratez ca pe un motor in parametri fara sa-l bruschez inutil,(daca dupa 3 zile la un regim dur,,turatii mari nu mi-a returnat nici o eroare,banuiesc ca functioneaza normal) .
Eu nu am inteles de ce a fost inlocuit senzorul respectiv,cu unul nou...
Skip ads

  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Pai Daaaa.... dar tot romanul crede ca acel senzor se poate curata,poate uneori merge,alteori nu,La mine nu a mers curatat.Acum inclin sa cred ca si cu EGR-ul am avut inspiratie ca l-am pus nou (Pierlburg la 600ron) A costat dar obrazul subtire.......cu cheltuiala se tine zic unii. In concluzie desi am fost fan VW,avand un Passat vreme de 18 ani(cara a functionat impecabil pana a cazut practic caroseria,la figurat binenteles) cred ca o sa ma indragostesc si de aceasta masinuta care isi pune in valoare cei 66KW,consum Ok,sprint bun,tinuta de drum impecabila.......ZIC EU !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Griguta Ioan a scris:Mai am o dilema si cer ajutor tuturor Opel-istilor ! O sa rezum putin;Vineri dupa curatarea admisiei (si a senzorului de pe admisie),inlocuirea EGR cu una noua,si a celor 4 bujii( trei erau intrerupte,Am pus Beru),masina mea functiona la parametri fara sa-mi apara vreun cod de eroare(Turatii pana la 5000rot/min.Sambata la o noua proba de drum masina nu trage,nu se accelereaza la mai mult de 3000rot/min.mecanicul meu imi spune ca de vina este senzorul de presiune(de pe admisie) care returneaza tensiune mare. Ok,il comand ca nu am ce face dar Luni cand ma duc sa il inlocuiesc masina functioneaza perfect.Din fericire (zic eu,senzorul nu se potriveste si comand altul,Bosch la 300Roni) Imi reseteaza eroare 01080si urmeaza sa revin in service atunci cand imi vine senzorul.Dupa asta (deci Luni) am condus masina in conditii de raliu,turatii mari chiar si 5200rot/min si culmea nici o eroare.Azi din nou am condus in aceleasi conditii ,turatii mari,urcat panta abrupta,practic am chinuit masina si culmea totul functioneaza perfect fara eroarea aia (010807).......OARE ESTE NECESAR SA MAI INLOCUIESC SENZORUL DE PRESIUNE ADMISIE sau sa mai astept?
Stiu ca ti-e greu sa accepti ca ai inlocuit un senzor inutil... Faptul ca senzorul in cauza indica o presiune mare si se creeaza o limitare de catre calculator...,nu-i vina senzorului,el asta trebuie sa faca! Trebuia vazut din ce cauza urca necontolat presiunea(EGR,turbo,etc)... De regula cind primesti o veste proasta,prin posta,nu ucizi(inlocuiesti) postasul...
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da, dar si senzorul respectiv poate da un semnal eronat.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Griguta Ioan a scris:.Dupa asta (deci Luni) am condus masina in conditii de raliu,turatii mari chiar si 5200rot/min si culmea nici o eroare.Azi din nou am condus in aceleasi conditii ,turatii mari,urcat panta abrupta,practic am chinuit masina si culmea totul functioneaza perfect fara eroarea aia (010807).......OARE ESTE NECESAR SA MAI INLOCUIESC SENZORUL DE PRESIUNE ADMISIE sau sa mai astept?!
Hai,sa fim seriosi...! Daca in conditiile descrise de cel in cauza,senzorul s-a comportat ireprosabil,iar cind vine cineva si afirma ca "si senzorul respectiv poate da un semnal eronat",situatia mi se pare...,intr-un anumit fel! Daca pentru unii si supra-solicitarea,la care a fost expus motorul,cu "semnal eronat"-zero,nu constituie un argument evident...,atunci cred ca discutia nu-si are rost...
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutari si numai bine tuturor,suntem aici in primul rand pentru a intreba,a invata si atrage invatamintele necesare, Senzorul MAP l-am inlocuit cu unul similar Bosch ,Joi,27,octombrie. Acum suntem in 04 noiembrie si masina functioneaza perfect,adica putere,demaraj,turatii 3000-5000 rot/min(atunci cand este cazul),adica 8 zile fara erori. Desi nu imi permit sa dau sfaturi as dori sa amintesc unora ca anumite piese electronice gen; senzori,termistori,tiristori,tranzistori ,etc pot prezenta un defect care se chiama "lipitura rece",adica pot functiona un minut,o zi sau poate mai mult,dupa care apar din nou probleme.De aceea in electronica se numeau defecte intermitente.Ma rog asta asa ca fapt divers. PESTE EXACT O SAPTAMANA REVIN SI INCHEI ACEST SUBIECT(desi sunt sigur ca acel senzor a fost picatura care a umplut paharul,al meu binenteles)
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
A mai trecut o saptamana,masina functioneaza,aproape ca sunt multumit dar inca nu pot sa uit acele coduri care la urma urmei aratau o defectiune (cel drag mie:10807)(sunt constient ca orice motor modern este asistat de o multime de senzori,indiferent de marca), Daca unul cedeaza...ghinion,platesti ! MII DE MULTUMIRI TUTUROR SI IN SPECIAL CELOR CARE MI-AU SCRIS IN PRIVAT ! Va multumesc prieteni !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR