Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • micky2010

  • Mesaje scrise: 507
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1998 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare. Problema mea este ca Astruta mea in ultima vreme dupa o perioada de stat fie ca vreme rece fie ca e vreme calda porneste cam greu. Dau la automat vreo 5 secunde pana sa porneasca. Sau daca nu porneste din prima la doua cheie porneste la sfert. In timp am observat ca problema mea incepe sa persiste dupa ce masina a stat minim 2 ore. Am incercat ca vad ca se amorseaza pompa de benzina cand pun contactul vreo cateva secunde dar nici schimbare. Aveti voi ceva idei? Oare?
Skip ads

  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu se amorseaza numai cand actionezi demaror, cel putin asa e la cele monopunct. Da-i o cheie foarte scurta, apoi da-i cheie normal si vezi daca o ia mai usor. As verifica bujii, regulator presiune, filtrul de benzina sa fie ok, practic aprinderea si alimentarea la modul general.
  • micky2010

  • Mesaje scrise: 507
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1998 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bujiile scunt schimbate anul acesta si filtrul de benzina ieri. Zici ca isi pierde parca din presiune undeva pe instalatie. Sfatul cu cheia scurta o sa-l pun in practica maine dimi.
  • micky2010

  • Mesaje scrise: 507
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1998 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am facut o cum mi-ai recomandat. Am dat o cheie scurta si am stat vreo 5 sec. Apoi am dat sa o pornesc. Nici o schimbare. Aceleasi simptome. am mai dat o tura pe forum.Printre altele am gasit un sfat care zicea ca vinovatul ar fi o supapa de presiune de la clapeta de acceleratie.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pot fi multe cum ar fi:
- Curent de pornire [A] slab cu ani scade... (o proba cu alta baterie imprumutata ca sa nu arunci bani.)
- Oxidari in borna - se masoara cu motorul pornit - pe borne si dupa borne (si se compara valorile). | la amandoua borne.
- Se verifica si incarcarea pe borne si dupa borne: nepornita 12.4-12.6v DC | Pornita 13.8-14.4v DC
- Se verifica\curata punctele de masa din zona motorului (mai ales cel care merge spre bobina si cel de pe caroserie, motor)
- O curatare la borne nu strica - usor cu hartie abraziva.
- Masa de pe carcasa ECU - sa nu duca lipsa...
- Curatat mufe cu spray de contacte - aici poate te ajuta colegi care din ele...
- Se verifica de catre un electrician auto sa nu ai consumatori ascunsi.
.......................................


Doar pareri...
Bateria cati ani are? - eu unul as face proba cu una imprumutata.
Si masurat incarcarea, pe borne nepornita si pornita...
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe langa ce a zis colegu...verifica pompa, una noua e undeva la 80-100 de lei.
  • micky2010

  • Mesaje scrise: 507
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1998 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai multi mi-au spus ca nu e pompa de vina.

Bateria are 1 jumatate.
Pentru mine e un mister ca porneste asa greu dupa ce sta cateva ore de la 2 in sus fie ca vara sau iarna. Pana in alea 2 ore porneste ok la sfert de cheie.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sa nu fie pe duca senzorul de temperatura a antigelului (ECT).
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ai zis ca dai la automat 5 secunde si nu porneste si apoi porneste la sfert. Din ce ai explicat tu de vina ar fi alimentarea cu combustibil. In rampa de injectoare trebuie sa ai cca 3 bari. In stanga rampei este un ventil pe unde, cu un manometru special, verifici presiunea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR