Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Svasile,cred ca mai am notate erorile pe o foaie. Am curatã egr si admisie prima data,fara senzorul Map. Dupa pe tester a dat iar eroare egr + senzor temperatura. Am curãțat iar egr ca am zis ca poate a intrat mizerie acolo la Ax,membrana. Am pus inapoi, si acum mai e doar eroare la senzorul de temperatura.
Vineri pot ss va zic erorile avute. Unde se gãsește senzorul asta Map? Sa spun de el sa fie curãțat. Multumesc mult!
Iar turbo nu stiu de ce intra la 3000, e nou..
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Senzorul temperatura aer admisie e de fapt senzorul map, cel putin la mine asa e. de asta a spus vasile chestia asta. se creeaza o confuzie
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca ii dau foc! Am lãsat masina la mecanic sa ii se curețe egr-ul, si sa o punã iar pe tester! A curatã egr, a pus-o iar pe tester si avea eroare de la senzorul ala! Nu știa ce sa ii mai facã, dar a zis ca azi de dimineata merge cu ea la un electrician bun,sa vada si de partea electricã! A plecat cu masina,dupa 1 km masina nu a vrut sa mai mearga deloc, nu mai avea evacuare. S-a întors inapoi, concluzie filtru de particule înfundat! Cum e posibil sa se înfunde filtrul dupa nici 2 saptamâni de umblat cu masina, filtrul fiind nou, motorina doar de la omv si LukOil(omv MAX mottion si Ecto super diesel), cu egr,clapeta de acceleratie,admise curãțate si turbo nou? Nu stiu ce sa mai fac! Oare e blestemata masina? Deja si financiar m-a bãgat pe minus.....
A desfãcut toba intermediara sau ceva de genul,si a plecat cu ea la electrician. Revin mai incolo cu informații, poate ma ajutați cu ce am scris Mai sus.
Daca imi oferã cineva 4000e pe ea o dau!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eroarea de la senzorul ala o baga in limp mode - limitarea aia. In timpul limitarii la vw de exemplu nu face regenerare filtrului. Poate e asa si la opel. Asta ar fi o posibilitate pt infundare. Schimba senzorul.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
vladutsss a scris:Senzorul temperatura aer admisie e de fapt senzorul map, cel putin la mine asa e. de asta a spus vasile chestia asta. se creeaza o confuzie

Din cate stiu eu senzorul MAP este ,,senzor presiune supraalimentare", dar poate gresesc Exclamation
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Senzorul map e pe admisie si eu cred ca ala ii da eroare lui. Eu aveam deconectat un senzor ce il am pe admisie si mi-a dat eroare senzor temperatura aer. Studiind despre masina am vazut ca senzorul ce l-am deconectat eu e senzorul map. Oricum , fara erorile prezente scrise clar aici mi se pare ca vorbim aiurea Smile) nu?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai dreptate vladutsss, fãrã erori cam greu....
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu post! Am curãțat filtrul de particule si am cumpãrat si senzorul map de nou, undeva la 200 lei. S-a montat filtrul, s-a montat senzorul a plecat mecanicul cu masina vreo 50 de km a mers perfect! A doua zi pe seara am fost la el, am luat masina am mers 5 km a mers perfect, turbo intra de pe la 2400-2500 ai merge constant nu ca inainte la 3000. Azi dimineata am vrut sa plec cu masina din garaj, pornesc, masina cu cheița rãmâne aprinsa. (Menționez ca asearã nu era aprinsa nici nu s-a aprins). Plec cu ea asa,merg 5 km,merge bine,intra turbo bine. O las acasa,dupa o ora merg iar cu ea cam 10 km,masina merge bine. Dupa 2 ore,pornesc masina si se aude un șuierat, ca un scartait de curea,ca o toba Sparta putin. Las masina având treaba,si dupa ce ma uit la ea vad ca zgomotul vine din fata,de unde e turbo,chiar de la el venind, scot furtunul de la geometria variabila parca nu se mai aude asa rau,dar tot scârțâia+ ca venea si fum de acolo..
Am dus-o tractata la mecanic,nu stiu ce sa ma mai fac..
Coduri am doar p1902..
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Verdict 10: 3 șuruburi de la galeria de evacuare rupte! De acolo șuieratul si fumul,si probabil de acolo si eroarea aia cu temperatura gazului de evacuare..
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat si cu șuruburile! Am fost cu masina la R.A.R,am trecut si R.A.R-ul,toate bune. Masina de 3 zile merge impecabila,pana aseara: am fost cu ea 5km,am lãsat-o 2 ore,iar cand am plecat de acolo am schimbat pana in a-5-a cand am accelerat si nu mai trãgea pe forța, adicã de la 100-120 a urcat acul batraneste, fara turbo clar.. Dupa ce am intrat pe un drum comunal,am încercat cu a 2-a si nici atunci nu cupla, nu avea zvacull alã..nu am erori sau martori..
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin in ajutorul vostru iar! Azi dimineața am plecat cu mașina la drum,am mers cu ea circa 180km dus-întors fara vreo problema,masina s-a comportat impecabil. Am venit acasa,am lãsat-o 2 ore,am plecat cu ea 4 km,masina a mers normal. Am lãsat masina acolo,am stat circa 1 ora dupa care am vrut sa plec cu ea, si surpriza masina cu cheia mi-a rãmas aprinsa. Am plecat asa cu ea 200m in proba si turbo nu a intrat deloc. M-am întors, am oprit masina si am facut testul cu pedalele. Dupa ce am facut testul de 2 ori, pornesc masina Si surpriza masina cu cheia se stinge,plec cu masina si turbo intra. Las masina iar,si acum pe seara dau sa plec acasa, masina cu cheia iar rãmâne aprinsa. Merg 500 de m,o bag in garaj, o opresc, dupa 20s o pornesc si masina cu cheia se stinge. Eu unul nu mai inteleg nimic.
Din testul cu pedalele a iesit asa: ECN 210670; 161450; 190205 si coduri de eroare P1614 si P1902.
1614 e de la niște contacte imperfecte, nu pornește uneori trebuie sa iau contactul sa il pun iar, iar 1902 il aveam si inainte. Nu stiu la ce senzor se referã, ca senzorul MAP l-am schimbat cu unul nou(nu cred ca original, ca a fost parca 120 lei).
Ma poate ajuta cineva cu sfaturi? Ce sa fie iar? E vreun senzor pe galeria de evacuare? Menționez ca am avut 3 șuruburi rupte la ea, si le-am schimbat.
Multumesc!
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mã poate ajuta cineva? Masina cu cheia rãmâne aprinsa cand pornesc masina si nu se tureazã mai mult de 3500. Nu intra in mers nici turbo. Eroare p1902 senzor temperatura evacurare circuit deschis.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bogdan101996 a scris:Revin in ajutorul vostru iar! ....

Iti multumim pt. ca ne ajuti iar.
U2106 - lipsa comunicare calculator cutie automata; cred ca nu ai cutie automata dar cineva s-a jucat la configuratia masinii.
P1614 - CIM cu probleme - cand n-o sa-ti mai porneasca, schimbi CIM-ul.
P1902 - probleme la DPF, desi in 2006 nu cred ca Z13DTH avea DPF.
Fa o diagnoza la cineva care se pricepe. Lasa testul cu pedalele ca mai rau te zapacesti.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pai am pus Op-Com pe ea. Eroare P1902 temperatura gaze evacuare circuit deschis. -Am șters eroarea cu Op-Com dar degeaba..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Tocmai de-aia ti-am spus sa mergi la cineva care se pricepe.
Stersul erorilor cu Opcom nu inseamna repararea masinii. Ai probleme cu senzorul de temperatura DPF.
Fa-ti drum pe la Timisoara sau Craiova daca vrei sa rezolvi ceva.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu alte detalii!
M-am uitat sub masina sa vad si eu senzorul asta unde intra si ce iese din el, si am constatat ca a mai fost rupt odatã in trecut(nu de mine) inãdit acolo si dat cu banda peste. M-am uitat atent la el, si nu pare rupt altundeva,doar daca cumva nu mai face contact acolo cum am tot dat filtrul jos si pus pe masina de atâtea ori.
Am mai vazut ca senzorul asta,partea ce intra in eșapament(aia de metal) mișcã acolo,adicã sucești de ea de jur împrejur si se suceste(nu din filet) .
Ce am mai vazut in bord ca am consum0.9-1.0 la relanti, in garaj. Poate ca e si frig acolo,pana se încãlzește, si ca gazele ce ies pe toba finala dupa 2-3 minute de mers masina sunt fierbinți nu gluma si au un miros mai înțepãtor..
Daca aveți careva senzorul asta,sau un prieten/cunoștința care are, nu ezitați sa ma contactați.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR