Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: Trage in dreapta foarte putin
Model: Corsa
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z13DTH

Salut. Am o mica problema cu rotile din fata (mai exact roata din dreapta). In prima poza unde am marcat cu rosu(roata dreapta) este o diferenta de 1 deget fata de roata din stanga. In a 2-a imagine se vede cum bieleta atinge planetara la curbe. Am facut geometria dar nu si-a dat seama nimeni pana acum exact ce ar trebui schimbat. A mai patit cineva asa ceva, vre-o idee de la ce ar putea fi? Nu as vrea sa schimb toate piesele pana imi dau seama exact de la ce e...asta ar insemna sa cheltui ceva bani.

Skip ads

  • myg

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Un accident sau o groapa mare? Din ce spui rotile sunt decalate cu aprox 2cm.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
singura chestie la care ma pot gandi este ca volanul nu este centrat cum trebuie.
cand s-a facut geometria masinii, s-a pus volanul sa stea drept si apoi s-au reglat bieletele.
dar volanul nefiind centrat, cursa maxima stanga-dreapta e posibil sa fie putin intro parte (adica de la centru spre maxim stanga sa se invarta cateva grade mai mult decat catre maxim dreapta, poate si invers, nu am de unde sti).
in felul asta cred ca este posibil ca la un viraj maxim intr-una dintre parti planetara sa atinga in bieleta.

ai masina cumparata de noua sau ai luat-o sh?
ai idee daca a fost demontat volanul de pe masina vreodata?
  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut, masina este SH. Nustiu sincer daca este de la fostul proprietar sau de la mine,Cat despre volan nustiu daca a fost demontat vreodata de pe masina.Sincer nustiu sigur daca se intampla asta inainte sa mi se schimbe flansele, nu-mi aduc aminte exact dar parca nu atingea din cate imi aduc eu aminte. Acum nustiu unde sa ma mai duc sa verific calumea daca are ceva sau nu.
Skip ads

  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Inca mai astept pareri...nu am gasit rezolvare la problema care o am
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic sa arunci o privire si la bucsa de pe bara de torsiune si la Amortizor la baza unde vine arcul.

Aceste doua parti se ating - probabil in curbe sau cand ei gropi... deci bara este prea mobila ca sa ajunga pana acolo.
O inspectie vizuala la toata zona Amortizor, Amortizor - baza pe care vine arcul (sa nu fie lasata) , Arc-ul, verificat balansul la arc - amortizor, prinderile de pe fuzeta, bucse trapez, bieleta antiruliu (miscat mai serios de ea.), planetara verifica jocul.... , Miscat de roata - cu ia montata (pe verticala si pe orizontala)

Ce ai semnat cu rosul atinge aripa - Ca nu prea am inteles... nu se vede prea bine...
Masina este ridicata cred in prima poza...

Cand verifici ceva tu verifici numai cu roata montata...
(dupa mine se verifica - ce este de verificat cu ia montata si dupa se verifica totul cu ia demontata cu volanul maxim stanga)
  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ce am facut cu rosu este distanta dintre roata din drepta fata de cea din stanga. Roata din dreapta este putin mai in spate (cu 1 deget) fata de cea din stanga.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie sa verifici tot ce este prins de fizeta
- Trapez - bucsele, Pivot
- Fuzeta sa nu aibe carapaturi la prinderi etc.
- Arc - amortizor, baza - prinderi, si sa nu aibe joc
- Prinderile de pe jug (trapez, bucsi, prindere caroserie pe jug.)
- butucul roti + prinderile
Misca serios de roata... daca are joc vei stii unde sa cauti.


Ultima modificare facuta de T.ion la Joi 01 Dec, 2016 3:24 pm, modificat de 21 ori in total
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cosmin,
Cel mai probabi o groapa a fost luata cu acea roata, ca urmare posibil sa se fi indoit bascula sau distrus vreo bucsa. La fel de bine e posibil sa fi sudat pe la cadru si sa nu le fi pus cum trebuie... personal nu cred ca este o problema din alta parte decat bucsi/lovitura! Ca si exemplu la masina sotiei, lovitura in roata de atinge si nu poti vira:


  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ok o sa verific. Cadrul nu pare sa aiba probleme m-am uitat eu calumea si inca vre-o 2 mecanici la care am mai fost. O sa verific bascula si celelalte piese mai in amanunt. Multumesc de raspunsuri.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ma gandesc si sus la amortizor unde vine Rulment sarcina, Rulment sarcina amortizor sa nu se deplaseze poate rulment dus sau bucse duse sau rupt ceva...
Prinderile de pe fuzeta chiar daca la prima vedere par OK.
Saraci mecanici unul mai bun decat celalant daca ei langa masina nu stiu, noi aici pe forum cred ca si mai greu.
  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Da..asta e problema ca nustiu unde sa ma duc, la ce mecanici...ca unu e mai bun ca altu. Ma gandesc sa merg la radacini, poate isi dau astia seama.
Skip ads

  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Revin. Am asteptat sa treaca iarna, si acum bineinteles dupa ce da semne ca ar veni primavara vreau sa merg la mecanic cu ea sa vad problema de mai sus (bineinteles intre timp au aparut si alte probleme cum ar fi flansele, cine stie daca bieletele etc). Am nevoie de recomandari unde as putea sa merg cu masina, niste oameni mai priceputi care isi pot da seama exact ce ar trebui sa schimb daca se poate sa-mi recomandati ?
  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Intr-adevar Georgius a avut dreptate. Bascula fata a fost stramba, desi am dat banii si pe o fuzeta (dar asta este acum). Tura viitoare ca sa nu aruncati cu banii ca mine cei care au o problema asemanatoare incepeti cu Bascula.

Scuze de 3xPost ,
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR