Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe Ghidul Alegatorului ×


  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17dtc din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Referitor la caldura, poate suna rusinos dar eu am "blindat" fata radiatorului cu carton pentru a se incalzi mai repede antigelul. Masina din 2014, mecanica 1950. Referitor la ulei constructorul da consum de 600g la 1000km. Asa scrie in manualul de utilizare.
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bogdan ...sfatu meu e sa o lasi asa pana da caldura si vezi cum se comporta atuncea dupa ce spui tu masina nu are nimic ciudat io zic sa nu te grabesti cu dpf off deocamdata important e sa nu o opresti cand se regenereaza in rest mai vb mai tinem legatura daca mai aflii ceva
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra a17dte din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut.
Am citit cu atentie cele relatate de Bogdan si parca as fi scris eu.Cu aceleasi probleme ma confrunt si eu regenerare dpf cu motorul rece mai ales daca sta un pic in relanti.Totusi ma linistit colegul 'unu 2013", daca are patru masini si toate fac la fel, asa o fi modelul.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare baieti, am o zafira 1.7 2011 si am aceleasi probleme si eu cu dpf,(bogdan) regenerari din 10 in 10 km, am fost la reprezentanta opel si au verificat injectoarele si nimic Sad.. Problema e ca am si nivel crescut de ulei, am impresia ca e motorina amestecata, pun ulei la minim si dupa 100 km il am peste maxim, poate sa fie de la oringuri sa imi bage motorina sau injectoarele. Pe testar vad ca injectoarele sunt ok. Va astept cu pareri.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bogdan, ai rezolvat cv?
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="bogdan pandrea"]Referitor la caldura, poate suna rusinos dar eu am "blindat" fata radiatorului cu carton pentru a se incalzi mai repede antigelul. Masina din 2014, mecanica 1950. Referitor la ulei constructorul da consum de 600g la 1000km. Asa scrie in manualul de utilizare.[/quote




Bogdan ai rezolvat cv cu regenrearea asta deasa? Sad
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra a17dte din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cel mai probabil nu reuseste sa finalizeze procesul de regenerare DPF si de acolo provine motorina din baia de ulei.
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra a17dte din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Parerea mea este sa o scoti la un drum lung preferabil autostrada si sa mergi constant la 2500-3000 de ture dadu-i posibilitatea filtrului sa faca o regenerare corectă.Am observat ca orasul si mersul subturat dăunează grav DPF-ului.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Soso asta o sa fac maine, i-am scos ulei sa fie la nivel ca maine voi pleca din liverpool londra sunt 400 de mile, sper sa reusesc. Revin cu amanunte
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17dtc din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am anulat filtru si acum nu mai am probleme. Am facut o toba detenta in locul filtrului pentru ca nu am vrut sa-l sparg. Acum masina merge bine, nu se mai regenereaza dar fumega cand ii dai jar, la accelerari ma refer.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ce fain, eu fac taximetrie cu ea si am verificare tehnica in fiecare an, da pdf lai dat jos de pe ea, sau cum?
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poti spune si mie cum sa procedez cu ce sa inlocuiesc. Multumesc mult
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17dtc din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
La anulat din soft iar apoi in Sacele l-am dat jos si in locul lui am pus o toba. La itp il montezi pe masina, faci itp-ul, ies noxele iar apoi il dai iar jos si montezi la loc toba. Munca de 30 min.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 1.7 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ms mult
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra A20DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ce sfaturi pe aici...Vezi ca in alte tari e caz penal sa scoti DPF-ul de pe masina, nu stiu cum e in UK (asta daca locuiesti acolo), dar ar fi bine sa te interesezi si de lege inainte sa te apuci de treaba. Wink
Fratilor, daca nu va permiteti sa le intretineti, de ce le mai cumparati?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,109
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
in UK pana astazi nu se verifica DPF.
Dar vor sa schimbe legea ca la MOT sa se faca si verificarea noxelor sa se confirme ca DPF este instalat si functional.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17dtc din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Crezi ca daca am dispune de bani nu ne-am cumpara masini noi. Eu am cumparat-o personal din Germania tocmai de frica samsarilor. In Germania cat am stat o saptamana nu a avut nimic. In Romania m-a disperat. Am cheltuit pana acum aproape 3.000 ron in service si nu au gasit nimic. La Opel numai incompetenti. Ce sa mai verific? Am verificat tot ce se putea.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17dtc din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Turbo verificat, in parametrii, nu are pierderi de ulei. Injecție verificata, in parametrii. Compresie verificata, egr curatat, flotor ulei verificat, dpf verificat, grad incarcare 3%. Alte cauze? Motorina proasta in Romania. Am facut 7000km in 6 luni si am alimentat de la toate statiile peco, la fel. Verificare Opel, regenerare cu 10 km inainte de verificare, pe tester ultima regenerare in urma cu 870 de km. Cauze?
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra A20DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
N-are treaba motorina. Probabil e mai proasta decat cea din afara, dar mai sunt si alte masini care au DPF si merg in Ro si nu au probleme. Parerea mea e ca te-ai orientat gresit din start spre diesel, care nu e un motor cu care sa mergi 4-5km si dupa aia sa il opresti. In stilul asta nu consuma mai putin decat unul pe benzina, pentru ca nici nu apuca sa ajunga la temperatura de regim. Eu as fi pariat pe senzorul din DPF care comanda regenerarile, asta daca esti sigur ca regenerarile alea chiar au avut loc. Poate pe terster arata ca e OK, dar in realitate...Din pacate problemele astea in care trebuie sa dai cu presupusul sunt cele mai nasoale. Faptul oricum e consumat acum, daca zici ca ai scos DPF-ul.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 17dtc din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Dpf-ul este anulat doar din soft si inlocuit pe masina cu o toba. Il pot monta pe masina oricand. Nu l-am spart pentru ca nu el este vinovatul.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata